Rock Werchter 2015 - Geruchten

@Sientje, Ik heb je reactie hier verwijderd, aangezien het niks met geruchten over Werchter te maken heeft. Je kan het topic dat je hebt aangemaakt in het Muziek Beleving forum gebruiken om je doelgroep te bereiken ;)

Yes I know. but the official website ONLY accept the exchange of the combi ticket and NOT the ticket camping and the ticket meal/drink.

That's why i propose to sell my ticket food/drink here: 150€ instead of 196€, it's a good deal.

Jullie kunnen zeggen over Mumford and Sons wat jullie willen, maar man man man wat vind ik die nieuwe plaat heerlijk. Mega veel zin in RW!!!

Hi Defmat, thanks for using our forum :)
As this is a Dutch forum, I understand that you couldn't find the part where you can offer your tickets. This part of the forum is meant for discussing the line-up and new rumours. The part where you can offer your tickets is called Marktplaats (which yea, is a Dutch name :P )Therefore, I made a topic there just for you, where you can check if people are interested in buying the tickets.

Jullie kunnen zeggen over Mumford and Sons wat jullie willen, maar man man man wat vind ik die nieuwe plaat heerlijk. Mega veel zin in RW!!!
Helemaal mee eens.. :D
Mis de banjo niet eens :P

Dan ben je toch één van de weinige... Heel inspiratieloze plaat. Saai. Bagger.

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>

Dan ben je toch één van de weinige… Heel inspiratieloze plaat. Saai. Bagger.

Valt wel mee hoor, zijn er genoeg die M&S wel leuk vinden. Misschien op dit forum niet echt bon ton, maar er gaan meer mensen naar Werchter.

Dan ben je toch één van de weinige… Heel inspiratieloze plaat. Saai. Bagger.

Dit. enkele nummertjes zijn oke maar de plaat is inderdaad vrij inspiratieloos en nergens gebeurt iets onverwachts wat je aandacht terugbrengt naar de plaat, behoorlijk saai eigenlijk. Maar had m slechter verwacht:p

Thank you JB! I come from France (Metz) so i try to understand Dutch but it's a little bit difficult for me. But I try :-)

heb het gevoel dat als ik de antwoorden op de tweets van rock werchter lees
ze precies toch de podia indeling en timetable op dezelfde moment zullen doorgeven

Daar kunnen we inderdaad wel vanuit gaan ja. Vorig jaar kwam de organisatie overigens exact 50 dagen voor het festival met het schema. Dat zou dus vandaag zijn... :) Kan in ieder geval niet lang meer duren, lijkt me.

Op facebook antwoorden ze zo of het vandaag een mooie dag is voor de bekendmaking van het schema:

The day on which they'll be ready seemed like an even better option for us We'll be sure to let you know when that is - we're hoping for some time soon...

Denk dat het dus nog wel even duurt ;)

Tja, op twitter zeggen ze dat ze alleen nog moeten double checken met de artiesten, dus wat ze op social media aangeven, zegt me niet zoveel. Kan me niet voorstellen dat het schema nog niet af is.

Ik vermoed eigenlijk dat het nog niet uitverkopen van de vrijdag er meer van op invloed is. Misschien willen ze wachten met clashes bekendmaken tot ze wat meer dagjesmensen hebben kunnen overhalen.

Weet iemand ook of ze al tickets uitdelen aan de mensen die op de wachtlijst staan?
Een vriend van mij staat op de wachtlijst en hoop dat hij nog een kaartje kan regelen!
Weet ook iemand of de kans groot is dat je dan nog een kaartje kan regelen?

Weet iemand ook of ze al tickets uitdelen aan de mensen die op de wachtlijst staan?
Een vriend van mij staat op de wachtlijst en hoop dat hij nog een kaartje kan regelen!
Weet ook iemand of de kans groot is dat je dan nog een kaartje kan regelen?

Wat ik me kan herinneren van vorig jaar is die kans best aannemelijk. Vorig jaar stonden vrienden van mij in de wachtlijst en die zijn er ook toen ook doorheen gekomen. Zeker nu het een vervroegd is en meer mensen daardoor niet kunnen. Volgens mij krijg je het wel vrij laat te horen. Maar ik garandeer niks.

Weet iemand trwns wat maxi jazz gaat doen op werchter?
Zou hij faithless nummers doen of zou het heel wat anders zijn

"SAM SMITH is forced to call off his appearance at Rock Werchter. The young Briton has been battling with vocal cord problems and needs surgery. Sam Smith cancels all his scheduled forthcoming shows and festival performances, including his show at Rock Werchter on Saturday 27 June. We wish Sam a full and speedy recovery!

The programming for Saturday will be rearranged. Stay tuned for more news. ‪#‎RW15"‬

Dit kan natuurlijk ook één van de redenen geweest zijn dat er nog geen timetable is. Ik kan er niet rouwig om zijn, ben benieuwd wat ze ervoor in de plaats gaan zetten.

Jup, las het ook. Misschien dat ze dit wisten en dat ze daarom wachten met een tijdschema.

Users who are viewing this thread