<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Festivaljunk wrote:</div>
Man man gloeilamp, spreek jezelf toch niet zo tegen. Wel naar massaal bezochte festivals en massale campingfeestjes gaan en toch pretenderen een hekel aan massagebeuren te hebben. Wat voor punt wil je nu precies maken?
Dan moet jij toch eens begrijpend leren lezen. Begrijp je serieus niet wat ik bedoel? Een massaal bezocht festival waar ik heen ga om lekker bandjes te kijken is toch wat anders dan een feestje waar Gunther zoals gezegd ‘botsautomuziek’ aan het draaien is. Als jij het verschil daarin weet te begrijpen kun je nog eens bij me terugkomen om te vertellen op welke manier ik mezelf dan tegenspreek. Als jij ook eens zo’n soort campingfeestje hebt meegemaakt zul je het verschil ook wel begrijpen.
Tuurlijk begrijp ik je, heb beiden voldoende meegemaakt en heb ook zo mijn voorkeur…Moet alleen grinniken om het stigma “massagebeuren” dat jij koppelt aan The Hive. Komt op mij wat puberaal over
Plezier maken kan naar mijn mening overal. Met de juiste vrienden/mensen om je heen verzameld, instelling en creatief vermogen is er zelfs met botsautomuziek nog een feest te maken!