Rock Werchter 2015 - Geruchten

Zal me een worst wezen, ik ben heel erg gelukkig dat ik niet naar The Hive hoef: de verhalen van afgelopen jaar waren over het algemeen negatief, en ik heb een hekel aan dat massagebeuren. Ik zal voor het vierde jaar op rij weer op B1 te vinden zijn, ik heb liever een massaal campingfeestje waar iedereen met elkaar muziek maakt dan een show van fucking Gunther. The Subs is ook een DJ-set, dus ik zal niks missen daar.

Héhé, mooi dat mijn FB-vraag naar dit forum wordt gekopieerd :)

Vanaf de website ff copy paste doen: Het zit hem in de kleine lettertjes.

The Hive, your right to party

In het centraal gelegen entertainmentgedeelte van The Hive is het elke avond/nacht feest voor wie op The Hive verblijft. Het partyprogramma ziet eruit als volgt:

woensdag 24 juni: Lipton Ice Tea Opening Party vanaf 19u tot 04u met Ozan, TLP, Michael Midnight, The Subs (DJ set) en Gunther D. *
donderdag 25 juni: De Afrekening – the party van Studio Brussel van middernacht tot 04u **
vrijdag 26 juni: De Afrekening – the party van Studio Brussel van middernacht tot 04u **
zaterdag 27 juni: De Afrekening – the party van Studio Brussel van middernacht tot 04u **
zondag 28 juni: Red Bull Elektropedia Closing Party met Faisal, Gewelt en Murdock van middernacht tot 04u **
* De opening party is enkel toegankelijk voor houders van een campingticket XL.
** Deze party’s zijn enkel toegankelijk voor wie verblijft op The Hive.

Zal me een worst wezen, ik ben heel erg gelukkig dat ik niet naar The Hive hoef: de verhalen van afgelopen jaar waren over het algemeen negatief, en ik heb een hekel aan dat massagebeuren. Ik zal voor het vierde jaar op rij weer op B1 te vinden zijn, ik heb liever een massaal campingfeestje waar iedereen met elkaar muziek maakt dan een show van fucking Gunther. The Subs is ook een DJ-set, dus ik zal niks missen daar.

Mooi, dan zie ik je daar. Bij mij ook 4de keer op rij B1. Heerlijk rustige camping waar ik na een drukke festivaldag nog gezellig met wat mensen een biertje kan drinken. Niks te speciaals, wel altijd amusement

Niet relevant voor deze Werchter, maar iemand een idee om welke Britse artiest(en) het zou gaan die als headliner zal worden aangekondigd voor Glasto op 1juni?

Ik vindt dit wel goed nieuws.
icon_biggrin.gif

Vorig jaar hadden we nog wel de behoefte om nog ff door te feesten en dan liep je langs een lege tent bij The Hyve.
Nu hebben we dus de keus om nog ff een biertje te halen in die tent.
Hoop wel dat de muziek een stuk beter wordt dan vorig jaar, want dat was tijdens de opening party echt bagger.

Ja eens. Snap die negatieve reacties niet zo, als het je niet boeit ga je toch gewoon slapen. Je bent niet verplicht om naar die tent te gaan.

Niet relevant voor deze Werchter, maar iemand een idee om welke Britse artiest(en) het zou gaan die als headliner zal worden aangekondigd voor Glasto op 1juni?

Stel je vraag hier zou ik zeggen:
http://forum.festileaks.com/topic/glastonbury-2015/

Man man gloeilamp, spreek jezelf toch niet zo tegen. Wel naar massaal bezochte festivals en massale campingfeestjes gaan en toch pretenderen een hekel aan massagebeuren te hebben. Wat voor punt wil je nu precies maken?

Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die wel blij is met de ontwikkelingen rond The Hive. RW laat duidelijk zien dat ze hier mee bezig zijn en dat ze er een goede camping van willen maken. En als je het niks vindt zijn er nog genoeg andere campings om te gaan zitten. Hopelijk dat die tent dit jaar wel een succes is en dat ze iets aan dat kookgebiedje hebben gedaan.

Man man gloeilamp, spreek jezelf toch niet zo tegen. Wel naar massaal bezochte festivals en massale campingfeestjes gaan en toch pretenderen een hekel aan massagebeuren te hebben. Wat voor punt wil je nu precies maken?

Dan moet jij toch eens begrijpend leren lezen. Begrijp je serieus niet wat ik bedoel? Een massaal bezocht festival waar ik heen ga om lekker bandjes te kijken is toch wat anders dan een feestje waar Gunther zoals gezegd 'botsautomuziek' aan het draaien is. Als jij het verschil daarin weet te begrijpen kun je nog eens bij me terugkomen om te vertellen op welke manier ik mezelf dan tegenspreek. Als jij ook eens zo'n soort campingfeestje hebt meegemaakt zul je het verschil ook wel begrijpen.

Volgens mij ben ik 1 van de weinigen die wel blij is met de ontwikkelingen rond The Hive. RW laat duidelijk zien dat ze hier mee bezig zijn en dat ze er een goede camping van willen maken. En als je het niks vindt zijn er nog genoeg andere campings om te gaan zitten. Hopelijk dat die tent dit jaar wel een succes is en dat ze iets aan dat kookgebiedje hebben gedaan.

Helemaal mee eens.. vond The Hive vorig jaar echt ideaal en het wordt dit jaar volgens mij alleen maar beter :)

Er is in ieder geval voor ieder wat wils met campings op Werchter. Ik heb er zelf nog nooit gezeten maar het is mooi dat ze zowel iets party-achtends en grootschalig aanbieden als kleinere campings. Ik zelf zal weer op The Hive te vinden zijn, was nog bij lange na niet perfect vorig jaar, maar het is mooi om te zien dat ze het toch anders gaan aanpakken dit jaar. Enige echte vooruitgang was het system voor de douches vorig jaar, iets wat trouwens niet het belangrijkste is voor een festivalcamping ^^

Ik hoop alleen dat de kleinere campings blijven, net als de drinktentjes langs de weg.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Festivaljunk wrote:</div>

Dan moet jij toch eens begrijpend leren lezen. Begrijp je serieus niet wat ik bedoel? Een massaal bezocht festival waar ik heen ga om lekker bandjes te kijken is toch wat anders dan een feestje waar Gunther zoals gezegd ‘botsautomuziek’ aan het draaien is. Als jij het verschil daarin weet te begrijpen kun je nog eens bij me terugkomen om te vertellen op welke manier ik mezelf dan tegenspreek. Als jij ook eens zo’n soort campingfeestje hebt meegemaakt zul je het verschil ook wel begrijpen.
Tuurlijk begrijp ik je, heb beiden voldoende meegemaakt en heb ook zo mijn voorkeur...Moet alleen grinniken om het stigma "massagebeuren" dat jij koppelt aan The Hive. Komt op mij wat puberaal over:) Plezier maken kan naar mijn mening overal. Met de juiste vrienden/mensen om je heen verzameld, instelling en creatief vermogen is er zelfs met botsautomuziek nog een feest te maken!

RW op de vraag wanneer de podiumindeling/tijdsschema komt:

We're still working on those - especially the timetable might be a while. We'll keep you posted as soon as we can tell more

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Festivaljunk wrote:</div>

Dan moet jij toch eens begrijpend leren lezen. Begrijp je serieus niet wat ik bedoel? Een massaal bezocht festival waar ik heen ga om lekker bandjes te kijken is toch wat anders dan een feestje waar Gunther zoals gezegd ‘botsautomuziek’ aan het draaien is. Als jij het verschil daarin weet te begrijpen kun je nog eens bij me terugkomen om te vertellen op welke manier ik mezelf dan tegenspreek. Als jij ook eens zo’n soort campingfeestje hebt meegemaakt zul je het verschil ook wel begrijpen.

Tuurlijk begrijp ik je, heb beiden voldoende meegemaakt en heb ook zo mijn voorkeur…Moet alleen grinniken om het stigma “massagebeuren” dat jij koppelt aan The Hive. Komt op mij wat puberaal over:) Plezier maken kan naar mijn mening overal. Met de juiste vrienden/mensen om je heen verzameld, instelling en creatief vermogen is er zelfs met botsautomuziek nog een feest te maken!

Als je me begrijpt wat is dan het probleem? Is het niet juist puberaal om ergens tegenin te gaan terwijl jij ook dondersgoed weet wat er bedoeld word? ;) Anyways, veel plezier op The Hive hoor, ieder zijn ding.

Vrede jongens, hier lekker een nieuwe van Chemical Brothers. Heujjjj, blijkbaar tourt maar 1 van de 2 leden deze zomer als Chemical Brothers. Nieuw album 17 juli na werchter dus. Maar begin Mei komt alweer een single met Q-tip.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=8OUqqsXVmlc[/video]

iemand een idee voor een goed alternatief voor de hive camping?
word mijn eerste jaar werchter.
wil wel naar een gezellige camping waar nog wat te beleven valt na het festival. maar geen mega party tent.
zijn er ook campings waar nog een klein feestje/ bar is?

Zoals ik en @Thomus al zeiden: Camping B1 is een goed alternatief. Gezellige camping waar iedere nacht wel een leuk feestje is maar waar je ook goed kan slapen. Vorig jaar heb ik me goed vermaakt toen er ineens een megaband ontstond toen iedereen ging trommelen op Dixi's en andere 'instrumenten'. Ik sta daar nu al 3 jaar op rij, en dit jaar weer. Zonder twijfel.

Voor degenen die het nog niet hebben meegekregen: vanochtend op de twitter van RW: 'binnenkort' (whatever that may be) krijgen we waarschijnlijk eerst de podiumindeling en 'kort voor het festival' pas de timetable. Jammer dat we daar zo lang op moeten wachten, luister vaak wat artiesten in op basis van de timetable. Hoop daar nu nog genoeg tijd voor te hebben.

https://twitter.com/RockWerchter/status/593331598008934400

Users who are viewing this thread