Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ik heb wel echt een grafhekel aan drones, doe mij maar wat extra vuurwerk dan als het toch moet.

Zoals ik al zei, ligt eraan wat ze er mee gaan doen
Wel mooi materiaal om met een biertje uit de lucht te gooien :P

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Ik heb wel echt een grafhekel aan drones, doe mij maar wat extra vuurwerk dan als het toch moet.

Wel mooi materiaal om met een biertje uit de lucht te gooien
icon_razz.gif

Dat klinkt inderdaad wel weer een stuk aantrekkelijker.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Wel mooi materiaal om met een biertje uit de lucht te gooien
icon_razz.gif

Kijk en dat is waarom wij jullie Nederlanders al eens een probleem vinden ;) Pils uit Oranjeland is niet te zuipen, maar met een heerlijk Belgische pint (ja, zelfs als ze is aangelengd op Werchter), daar gooi je niet mee! (tenzij je er minder dan een euro voor betaalt op een studentenfeestje :D )

Belgen zijn goede bierbrouwers, maar een goede pils? Nee, daar kunnen ze beter niet aan beginnen.

Ik vind het ronduit asociaal om met je bier een eventueel showelement uit de lucht proberen te smijten. Het smijten van bier is sowieso een debiel fenomeen. Hoop niet dat jullie serieus zijn want dan ben je in mijn ogen een irritant, egoïstisch persoon die het plezier van anderen goed bederft.

:lol: :lol: :lol:

Haha nee, maar je kan er de klok op gelijk zetten dat dit gaat gebeuren. Er is btw maar één moment in het jaar wanneer je met bier mag gooien en dat is met de Popprijs. Op giel :p

Ook een soort van aanvulling, vijf nachten feest op The Hive:

The Lipton Ice Tea Opening Party will kick things off on Wednesday evening with Ozan, TLP, Michael Midnight, The Subs (DJ set) and Gunther D – exclusively for those with a camping ticket XL.
Studio Brussel parties with the festival attendees on Thursday, Friday and Saturday. Their DJs will present a fantastic “De Afrekening – the party” every night from midnight to 4 a.m.
On Sunday night Faisal, Gewelt and Murdock will spin the best records during the Red Bull Elektropedia Closing Party. Up to 30,000 festival attendees can stay at The Hive during the festival.

Helaas enkel voor kampeerders op The Hive... Met andere woorden, op andere campings slapen = geen toegang. Dat vind ik een jammere zet, want dat is nog meer proberen de kampeerders bij hun te krijgen ipv op andere campings...

Ik ga het toch bij de B-campings houden :)

Dat ziet er al veelbelovender uit dan vorig jaar, toen ben ik alleen op die woensdag in die tent geweest, en man oh man, wat een flutdj stond daar toen zeg.

Helaas enkel voor kampeerders op The Hive… Met andere woorden, op andere campings slapen = geen toegang.
Als ze het net als vorig jaar doen is die feest tent op donderdag tot zondag gewoon open voor iedereen. Zelfs als je geen Werchter ticket hebt kan je daar 'feesten'. Op woensdag is alleen de ingang vanuit The Hive open, dus dan moet je idd wel op die camping staan.

Ik denk niet dat ik nog in de buurt kom van dit gedoe.

Ik vindt dit wel goed nieuws. :-D
Vorig jaar hadden we nog wel de behoefte om nog ff door te feesten en dan liep je langs een lege tent bij The Hyve.
Nu hebben we dus de keus om nog ff een biertje te halen in die tent.
Hoop wel dat de muziek een stuk beter wordt dan vorig jaar, want dat was tijdens de opening party echt bagger.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Thomus wrote:</div>
Helaas enkel voor kampeerders op The Hive… Met andere woorden, op andere campings slapen = geen toegang.

Als ze het net als vorig jaar doen is die feest tent op donderdag tot zondag gewoon open voor iedereen. Zelfs als je geen Werchter ticket hebt kan je daar ‘feesten’. Op woensdag is alleen de ingang vanuit The Hive open, dus dan moet je idd wel op die camping staan.

Ik denk niet dat ik nog in de buurt kom van dit gedoe.

Ik weet het, maar ze hebben al gemeld dat het dit jaar enkel voor The Hive is op alle dagen en dat je er dus enkel met campingbandje in komt.

Ik vindt dit wel goed nieuws.
icon_biggrin.gif

Vorig jaar hadden we nog wel de behoefte om nog ff door te feesten en dan liep je langs een lege tent bij The Hyve.
Nu hebben we dus de keus om nog ff een biertje te halen in die tent.
Hoop wel dat de muziek een stuk beter wordt dan vorig jaar, want dat was tijdens de opening party echt bagger.

Komt goed deze keer denk ik. Afrekening fuiven zijn echt wel de klassiekers. Dan spreken we over een killing in the name off, narcotic, je snapt mij wel.
Op woensdag zal het wel even marginaal worden met Gunther D en zijn botsautomuziek, maar verder heb je met TLP en the Subs bijvoorbeeld goede alternatieve DJ's!

Ze spreken zichzelf een beetje tegen.
Ze spreken erover dat de woensdagavond enkel voor kampeerders van de Hive zijn,
het volgende moment zeggen ze ook dat de andere dagen alleen voor hen zijn, en ook weer niet.

Vraag op Facebook:
Andere campingbezoekers kunnen toch ook the hive tent binnen? Of is dat niet meer het geval?
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 2 uur

Rock Werchter Dat is niet meer het geval, Thomas. In 2014 werd in functie van het WK voetbal beslist deze zone voor iedereen toegankelijk te maken. Dit jaar is The Hive (en zijn entertainmentzone) enkel toegankelijk voor wie verblijft op de camping. Op woensdag is The Hive dan ook enkel open voor houders van een campingticket XL.

Dus is het nu alleen de woensdag of alle dagen ?

Op hun site:
Op woensdagavond is er, enkel voor de houders van een campingticket XL, de Lipton Ice Tea Opening Party met Ozan, TLP, Michael Midnight, The Subs (DJ set) en Gunther D. Op donderdag, vrijdag en zaterdag rekent Studio Brussel met de festivalgangers af.

Dus ik ga er vanuit dat alleen de woensdagavond voor campingticket XL-houders is en de andere avonden niet.

Nee, alle dagen alleen vanuit THE Hive.

Heb je een xl ticket dan zit je automatisch op the Hive, maar op donderdag kun je ook met een normale campingticket op THE Hive. Wil je op woensdag erbij zijn, dan heb je een xl ticket dus nodig.

Waar lees jij dan dat de donderdag t/m zondag ook voor andere campings is?
Volgens mij komt de feesttent op The Hyve en kan je er alleen naar binnen met een Hyve bandje.
Of lees ik het nu helemaal verkeerd ;), dat kan natuurlijk ook.

Users who are viewing this thread