Rock Werchter 2015 - Geruchten

Voor degenen die het nog niet hebben meegekregen: vanochtend op de twitter van RW: ‘binnenkort’ (whatever that may be) krijgen we waarschijnlijk eerst de podiumindeling en ‘kort voor het festival’ pas de timetable. Jammer dat we daar zo lang op moeten wachten, luister vaak wat artiesten in op basis van de timetable. Hoop daar nu nog genoeg tijd voor te hebben.

Ach, op basis van de podiumverdeling kan je dat ook al doen hoor. Door de namen in de timetables van vorige jaren in te vullen krijg je al een goed idee van wie kan clashen.

IK denk persoonlijk dat deze indeling: http://clashfinder.com/s/werchter15/ wel een goed inzicht geeft hoe het straks ken gaan worden.

IK denk persoonlijk dat deze indeling: http://clashfinder.com/s/werchter15/ wel een goed inzicht geeft hoe het straks ken gaan worden.

Tijdje geleden inderdaad ook gespost. Lijkt inderdaad vrij reëel, zullen wel veel dingen goed van zijn. Toch zou ik persoonlijk Alt-J en Off Monsters and Men omdraaien. Iets anders tegenover The Prodigy zetten, maar dat is gewoon omdat ik de Jeugd ook wel zou willen zien :P

Balthazar gaat ook nooit zo vroeg op de dag op de main staan. Zie ze eerder op de spot van Damian Marley staan en omgekeerd.
Ook Alt-J zie ik veel later op de dag spelen in een tent. Persoonlijke voorkeur voor The Barn :)

ik hoop toch dat ze dat zo vroeg mogelijk doorgeven
dat ik al wat kan plannen wat ik wil zien en weet welke groepen ik mogelijks moet missen

de podia indeling duurt ook langer als verwacht

Het klote aan al die zelfgemaakte blokkenschema's is toch dat als er 1 act al verkeerd zit dat het hele schema eigenlijk al nergens meer op slaat. Binnenkort met de podiumindeling kunnen we inderdaad veel meer. Ik luister ook altijd meer naar acts die ik zeker kan zien.

Op Main Square Festival is Pharrell afsluitende act na M&S, dan zal die constructie wel hetzelfde zijn op Werchter.

Dat is dan toch de verschrikkelijkste headline-constructie van dit jaar, die nieuwe plaat van Mumford word volgensmij ook echt een lachertje

Vandaag wellicht de podiumindeling? En misschien een vernieuwde app? De artiesten zijn inmiddels ook al uit de oude app gehaald.

Ik hoop dat Fidlar niet op main staat maar in een tent, in een tent zal je met zo'n show veel meer sfeer hebben.

Was even vergeten dat 1 mei in België wel een vrije dag is... Dan zullen we vandaag waarschijnlijk geen nieuwe info krijgen, lijkt me. Ons geduld wordt aardig op de proef gesteld...

Oh well, dan maar: goed weekend allemaal!

Hoppa, de app van Rock Werchter heeft per ongeluk al een aantal podiumindelingen prijsgegeven. Foutje in de app, want bij bijna alle namen staat TBA, maar bij onderstaande namen staat ook een podium.

Royal Blood in The Barn
Sam Smith in The Barn
SBTRKT in KluB C
Angus and Julia Stone in KluB C

Ga ervan uit dat deze indeling klopt. Sam Smith dan tegelijk met Lenny Kravitz en/of The Prodigy als The Barn afsluiter? En Damien Rice ongeveer tegelijkertijd in KluB C als afsluiter?

Hoppa, de app van Rock Werchter heeft per ongeluk al een aantal podiumindelingen prijsgegeven. Foutje in de app, want bij bijna alle namen staat TBA, maar bij onderstaande namen staat ook een podium.
Dit zijn precies de namen die er vorig jaar ook al stonden en precies ook met dezelfde podiums. Ik zag het laatst toevallig ook, duurde ook een paar seconde voordat ik het doorhad.

Ik betwijfel dit toch... Schueremans heeft op Studio Brussel al gezegd dat Royal Blood op mainstage zal spelen (wel interview van 3 maand terug ongeveer). En Sam Smith in The Barn kan ik me bijna niet voorstellen... Ook tijdens Lenny Kravitz niet. The Barn gaat dan gewoon veel te klein zijn.

Edit: en wat in de post hierboven gezegd wordt inderdaad.

Royal Blood in The Barn
Sam Smith in The Barn
SBTRKT in KluB C
Angus and Julia Stone in KluB C

Ga ervan uit dat deze indeling klopt. Sam Smith dan tegelijk met Lenny Kravitz en/of The Prodigy als The Barn afsluiter? En Damien Rice ongeveer tegelijkertijd in KluB C als afsluiter?

Klopt van geen kant, zoals eerder gezegd zijn dit de posities van vorig jaar. Verwacht Royal Blood en Sam Smith beiden wel op Main Stage. Angus & Julia in The Barn en SBTRKT in de KluB C. Kan me herinneren dat we vorig jaar een zelfde situatie hadden met acts die ook al ingedeeld waren op een podium, maar dat bleek achteraf ook de indeling van het jaar ervoor te zijn.

Sodeju ... ik ben een hele tijd niet hier geweest maar wat een discussies haha, komt goed ! rustig ! hahaha. Deze vrijdag ofzo krijgen we mss wel wat info ..

Sodeju … ik ben een hele tijd niet hier geweest maar wat een discussies haha, komt goed ! rustig ! hahaha. Deze vrijdag ofzo krijgen we mss wel wat info ..

Waarschijnlijk niet, het is vakantie. Veel mensen zijn weg.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Fonneke || Ishetalwerchter.nl wrote:</div>
Sodeju … ik ben een hele tijd niet hier geweest maar wat een discussies haha, komt goed ! rustig ! hahaha. Deze vrijdag ofzo krijgen we mss wel wat info ..

Waarschijnlijk niet, het is vakantie. Veel mensen zijn weg.

Vakantie? Het is een doodgewone werkweek toch. Of ik zit hier voor niets te werken. :p

In Nederland hebben gelukkigen onder ons mei-vakantie. Maar ik weet ook niet wat dat is. België heeft dat dus blijkbaar ook niet mattman?

In Nederland hebben gelukkigen onder ons mei-vakantie. Maar ik weet ook niet wat dat is. België heeft dat dus blijkbaar ook niet mattman?

Nee, mei vakantie kennen we niet in België. Er is een paasvakantie maar die was 2 weken geleden.

Users who are viewing this thread