Rock Werchter 2015 - Geruchten

DONDERDAG

MUST SEE: Foo Fighters, Florence + the machine, James Bay
GRAAG: Oscar and the wolf, Elbow, Rise against

--> 31%

VRIJDAG

MUST SEE: Mumford, Ben Howard, Alt J, Lonely the brave
GRAAG: Of monsters and men, Gavin James, Balthazar, Death Cab for Cutie, John Newman

--> 45%

ZATERDAG

MUST SEE: Damien Rice, Noel Gallagher, Hozier, Dotan
GRAAG: Lenny Kravitz, Sam Smith, The War on Drugs, Ryan adams, Tout va Bien

--> 45%

ZONDAG

MUST SEE: Muse, Kasabian, Counting Crows, Vaccines, Fink
GRAAG: Gabriel Rios, Catfish & The Bottleman

--> 35%

Die Donderdag staan er zo'n briljante artiesten, en je kiest dan voor James Bay als must see?

Die Donderdag staan er zo’n briljante artiesten, en je kiest dan voor James Bay als must see?

Als het zijn smaak is, wat let je? Voor mij is het geen must, maar ik zou hem wel graag willen zien, is denk ik best wel een goede naam hoor :)

Hier dan mijn lijstje:

Donderdag:
Zeker zien: Foo Fighters, Rise Against, Marmozets
graag: Patti Smith, EODM, Elbow

Vrijdag:
Zeker zien: Mumford & Sons, Damian Marley
graag: OM&M, Archive, Lonely the Brave

Zaterdag:
Zeker zien: Royal Blood
graag: Selah Sue, FIDLAR, Ryan Adams, CC Smugglers, Lenny Kravitz

Zondag:
Zeker zien: Muse (!), Alabama Shakes, Red Fang
graag: Kasabian, Maxi Jazz, Gabriel Rios, Enter Shikari, the Vaccines, Blaudzun

Als mensen na dit lijstje gezien te hebben, nog tips hebben?

Die gast die vorig jaar het meest up-to-date was met de line-up op clashfinder, heeft 'm voor 2015 ook alvast aangemaakt. Ben benieuwd of ie een beetje in de buurt zit (hoop het niet, met alt-J en Ben Howard op main...)

http://clashfinder.com/s/werchter15/

Die gast die vorig jaar het meest up-to-date was met de line-up op clashfinder, heeft ‘m voor 2015 ook alvast aangemaakt. Ben benieuwd of ie een beetje in de buurt zit (hoop het niet, met alt-J en Ben Howard op main…)

Interessant om te zien, maargoed. Het blijft natuurlijk een fanmade iets. Ik zie bijvoorbeeld Elbow op de main spelen. Dat deden ze een aantal jaar geleden ook, met succes. Nu zijn ze ook nog eens een plaat verder.

Ik ben vooralsnog benieuwd naar de podiumindeling en tijdschema zien we daarna wel weer.

Die gast die vorig jaar het meest up-to-date was met de line-up op clashfinder, heeft ‘m voor 2015 ook alvast aangemaakt. Ben benieuwd of ie een beetje in de buurt zit (hoop het niet, met alt-J en Ben Howard op main…)

Dit zou ik wel echt een hele onfortuinlijke indeling voor de vrijdag vinden. Ik hoop toch op Alt-J tegelijk met Pharell en evt. Magnus

Voor mij zou dit wel nog tamelijk goed uitkomen, muv Oscar & The Wolf tijdens FF (maar lijkt wel onvermijdelijk), Alt-J en Death Cab for Cutie die grotendeels overlappen, Royal Blood op het zelfde moment als Other Lives, The War on Drugs met grote overlapping over Lenny Kravitz en Muse die maar 90 minuten speelt...

... en Florence knal tegenover Patti op donderdag. 8-O

Die indeling ziet er wel bizar realistisch uit...

Voor mij zou dit wel nog tamelijk goed uitkomen, muv Oscar & The Wolf tijdens FF (maar lijkt wel onvermijdelijk), Alt-J en Death Cab for Cutie die grotendeels overlappen, Royal Blood op het zelfde moment als Other Lives, The War on Drugs met grote overlapping over Lenny Kravitz en Muse die maar 90 minuten speelt…

zit met dezelfde dilemma's als u, maar over algemeen zou ik nog tevreden zijn met dit schema
Royal Blood moet ik sowieso zien, al heb ik gemerkt dat Other Lives ook echt wel mijn ding is dus dat zou ne spijtige zijn die te missen

maar of dit schema dicht bij het werkelijke zal zijn... Alt-J zie ik niet op de main

<div class="d4p-bbt-quote-title">Rock Torhout wrote:</div>
Voor mij zou dit wel nog tamelijk goed uitkomen, muv Oscar & The Wolf tijdens FF (maar lijkt wel onvermijdelijk), Alt-J en Death Cab for Cutie die grotendeels overlappen, Royal Blood op het zelfde moment als Other Lives, The War on Drugs met grote overlapping over Lenny Kravitz en Muse die maar 90 minuten speelt…

zit met dezelfde dilemma’s als u, maar over algemeen zou ik nog tevreden zijn met dit schema
Royal Blood moet ik sowieso zien, al heb ik gemerkt dat Other Lives ook echt wel mijn ding is dus dat zou ne spijtige zijn die te missen

maar of dit schema dicht bij het werkelijke zal zijn… Alt-J zie ik niet op de main

Zou heel goed kunnen hoor. Ze hebben op Lollapalooza vorige maand ook op de main gespeeld.

Het is zeker niet het definitieve schema. No way dat KluB C en Main op alle vier dagen op dezelfde tijd afgelopen zijn. Zeker niet op zondag. Maar het is een leuke poging. Alt-J op main zou kunnen, maar zou ik erg jammer vinden. Dan zou ik ze in dit schema denk omwisselen met Of Monsters and Men.

Begin nu wel heel benieuwd te worden naar het echte schema.

Het is zeker niet het definitieve schema. No way dat KluB C en Main op alle vier dagen op dezelfde tijd afgelopen zijn. Zeker niet op zondag. Maar het is een leuke poging. Alt-J op main zou kunnen, maar zou ik erg jammer vinden. Dan zou ik ze in dit schema denk omwisselen met Of Monsters and Men.

Begin nu wel heel benieuwd te worden naar het echte schema.
Hoop dat je gelijk hebt, dan komt dat schema mij nog beter uit :) Alt-J zie ik helaas ook wel nog op de main spelen... Magnus samen met Pharrel zou wel geniaal zijn voor mij. John Newman zie ik zelf niet direct op de main, maar goed, alles kan.

Ik hoop niet dat damian marley tegenover mumford and sons komt te staan. Verder vindt ik het een leuk schema

Wat shaverion zegt. Heb met deze timetable weinig problemen op de donderdag, wat ik wel verwacht. Op de andere dagen zijn er dan wel onnodige clashes voor mij.

We gaan het zien wat het gaat worden. :)

Deze clashfinder kan wel aardig correct zijn. De Clash van Noel-Angus&Julia- Hozier zou ik wel een hele zure vinden.

Miljaar, dat nieuwe nummer van Mumford & Sons is ook weer kut met peren. Ze hadden daar net zo goed Kensington kunnen zetten eigenlijk.

zo he, het is dat ik niet ga, maar die zaterdag zou voor mij echt dramatisch zijn. Alles wat ik daar wil zien clasht zo ongeveer. Wel realistisch trouwens

Users who are viewing this thread