Rock Werchter 2015 - Geruchten

Miljaar, dat nieuwe nummer van Mumford & Sons is ook weer kut met peren. Ze hadden daar net zo goed Kensington kunnen zetten eigenlijk.

Grappig, ik vind beide nummers dan weer best goed. :mrgreen: Heb zin in hun optreden.

Volgens mij was het hier nog niet gepost maar 2 dagen terug heeft RW op twitter gezegd dat het blokkenschema waarschijnlijk pas enkele weken voor het begint vrijgegeven worden. Duurt dus nog wel ff voordat we die krijgen :( Vandaag iig sowieso niet.

Volgens mij was het hier nog niet gepost maar 2 dagen terug heeft RW op twitter gezegd dat het blokkenschema waarschijnlijk pas enkele weken voor het begint vrijgegeven worden. Duurt dus nog wel ff voordat we die krijgen
icon_sad.gif
Vandaag iig sowieso niet.

klopt, heb het ook nagevraagd
indeling van de podia zou binnenkort verschijnen
blokkenschema pas enkele weken voor het festival
hopelijk is dat halverwege mei!

Zojuist tickets weten te scoren voor Oscar and the Wolf in Nijmegen! Scheelt waarschijnlijk een clash op RW voor me ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>
Zojuist tickets weten te scoren voor Oscar and the Wolf in Nijmegen! Scheelt waarschijnlijk een clash op RW voor me
icon_wink.gif

Was toch al uitverkocht?

Ik heb via Ticketswap 2 tickets kunnen bemachtigen. Nu maar hopen dat ik niet belazerd word ;)

Luister de laatste tijd veel naar Marmozets, lekker bandje is dat zeg! Die wordt het bezoeken waard.

Misschien wel leuk om te weten om de social media posts wat meer context te geven. Bij ons op werk hebben ze een social media expert aangenomen en heb eens met haar gekletst. Achter social media posts van grote bedrijven zit meestal een heel team. Zo werkte zij hiervoor bij een bedrijf dit dit oa voor Coca Cola deed (zo'n team doet meerdere merken afhankelijk van de grote van het bedrijf) En social media medewerkers weten dingen vaak al wel een tijdje van te voren. Post worden ook niet zomaar door een stagiair op twitter gegooid maar zorgvuldig uitgedacht. Zo had ze al in juli de kerst reclame van Coca Cola gezien om hier op social media op voor te bereiden. Te zien aan de regelmatige reacties van RW zijn er daar ook wel mensen die zich specifiek met social media bezig houden. Natuurlijk hebben die mensen wel een geheimhoudingsverklaring getekend maar waarschijnlijk weten de mensen die op social media reageren wel langer dan een paar uurtjes van te voren of er een bekendmaking komt en wie dat zullen zijn.

Jack white gaat na een paar akoestische sets voor een lange tijd stoppen met optreden. Jammer!

'After many years of performing in a multitude of configurations, Jack is announcing that he will be taking a break from performing live for a long period of time. To cap off the Lazaretto world tour'

Lijkt me toch eerder helemaal geen Jack, in plaats van zijn solo project. Maar inderdaad raar omdat er toch een Death Weather album aankomt.

Wat mij betreft wint rock werchter het dik van de glastonbury line-up so far. Eigenlijk alleen modestep had ik er graag bij gehad.

Wat mij betreft wint rock werchter het dik van de glastonbury line-up so far. Eigenlijk alleen modestep had ik er graag bij gehad.

Ja zo'n beetje elke grote naam heeft RW ook of staat er een andere minstens zo goede naam op het affiche. Had nog wel wat verrassends verwacht eigenlijk.

Zo blijkt nog maar eens dat het qua grote kleppers relatief beperkt is deze zomer. Al bij al is de line-up van Werchter echt wel één van de betere van de Europese festivals deze zomer...

Oeii, die nieuwe van Florence + The Machine is goed zeg!

Flinke radiostilte van Werchter, wat betreft podiumindeling en tijdschema, op dit moment. Verwachten jullie zsm meer nieuws? Of wordt dat wel ergens in mei?

Ik verwacht pas een tijdschema in mei. Misschien wachten ze ook tot de laatste dag is uitverkocht.

Edit: lees net deze post van Shaverion pas:
"Volgens mij was het hier nog niet gepost maar 2 dagen terug heeft RW op twitter gezegd dat het blokkenschema waarschijnlijk pas enkele weken voor het begint vrijgegeven worden. Duurt dus nog wel ff voordat we die krijgen :( Vandaag iig sowieso niet."

Oeii, die nieuwe van Florence + The Machine is goed zeg!

Flinke radiostilte van Werchter, wat betreft podiumindeling en tijdschema, op dit moment. Verwachten jullie zsm meer nieuws? Of wordt dat wel ergens in mei?

Ship to Wreck bedoel je? Dat is inderdaad een goed nummer!

Tijdschema is al 2 jaar op rij op 2 mei. Zal nu ook wel rond die tijd zijn hoor.

Festileaks heeft een mooi interview met matt en don van Muse op de site gezet. Wat ik het interessantste eraan vind is uiteraard dat ze gaan proberen om drones in te passen in hun shows, maar ook dat ze hun afgelopen UK tour hebben geexperimenteerd met oudere nummers waarvan er 3 of 4 goed in de smaak vielen (bijvoorbeeld the Groove, Uno, futurism, fury). Ze zeggen niet welke maar t wordt toch interessant welke nummers ze gaan spelen op werchter. Het worden er sowieso veel van het nieuwe album (het liefst spelen ze ze allemaal). Ik hoop echt op een lange show :D

Ja radiostilte is normaal als je uitverkocht bent, op één dag na, en je hele line-up al compleet is. Kan je beter even een paar weken wachten om dan weer wat belangstelling te trekken. Anders zou je bijna van April tot en met Juni niks meer horen. Ook gek ;)

Ik vind heel stiekem Florence echt een klote artiest. Heb nog nooit echt een nummer heel chill gevonden. Tot Ship To Wreck, dat vind ik dan wel weer een geniaal nummer. Beter klinkt straks het hele album zo, dan heeft ze er een nieuwe fan bij :)

En Muse gaat hun live-performance uitbreiden met Drones, dat wordt ook interessant. Kijken wat ze daar mee gaan doen.

Users who are viewing this thread