Rock Werchter 2015 - Geruchten

Nog 5-6 namen volgende week dus. Misschien ook de podiumindeling.

Ik ben wel blij met Ryan Adams. Weer een mooie naam op zaterdag. Zou mooi passen vlak voor Damien Rice in de Barn qua genre.

En ik vind de Jeugd van Tegenwoordig wel tof eigenlijk. Ze staan wel vrij hoog op de affiche.

En Magnus is ook wel nice.

De podiumindeling om de paasvakantie in te gaan zou wel fijn zijn. Maar ik hoop er niet al teveel op.
De jeugd is echt verschrikkelijk! Moet ik niet zien. Zullen wel de spot krijgen van the opposites vorig jaar --> KlubC afsluiter. Kan ik mooi bij the prodigy blijven staan. Vandaag geen toevoegingen dat ik wil zien. Ik ben dan zo teleurgesteld, alhoewel er echt wel al genoeg staat dat ik wil zien haha.

Algemeen gezien wel echt een kwaliteitsvolle line-up! Staan toch enkele verrassingen tussen als je het globaal bekijkt.

Het wordt een wekelijkse gewoonte dat iemand dit doet. De verwachte podiumindeling maken (ongeveer). Zondag is er echt een mooi plekje voor Stereophonics (net na Counting Crows of net ervoor, dat vraagteken kan aangepast worden)

Donderdag:

Main Stage: Marmozets – Eagles of Death Metal - Rise Against – Elbow - Florence and the Machine – Foo Fighters – Chemical Brothers
Klub C: St-Paul and the Broken Bones – Jack Garatt - Chet Faker - Jungle – SBTRKT - Hot Chip – Caribou
Barn: First Aid Kit – James Bay - Years & Years –?- Patti Smith - Oscar and the Wolf

Vrijdag:

Main: Lonely The brave - The Cat Empire - Balthazar - Of Monsters and Men - Ben Howard – Mumford and Sons - Pharell Williams
Klub C: Badbadnotgood – Ibeyi - FKA Twigs - Damien Marley –John Newman - Roisin Murphy - Magnus
Barn: Kovacs - Gavin James - Kwabs - Archive - Death Cab for Cutie - Alt-J

Zaterdag:

Main: FIDLAR - Royal blood – ? - Sam Smith - Noel Gallagher high flying Birds - Lenny Kravitz – The Prodigy
Klub C: Tout va Bien - IloveMakonnen - Dotan – Kid Ink- Hozier – Selah Sue – De Jeugd van Tegenwoordig
Barn: - Seibano Sey – Other Lives –Ryan Adams - Angus and Julia Stone – The War on Drugs - Damien Rice

Zondag:

Main: Enter Shikari – The Vaccines - ? - Counting Crows - The Script - Kasabian - Muse
Klub C: Tove Lo – Gabriël Rios - ? - Christine and the Queens – Maxi Jazz & the E-Type Boys – Jessie J - Die Antwoord
Barn: JD McPherson - Red Fang - Fink - Alabama Shakes - ? - Ben Harper

Meh, van mijn persoonlijke wenslijst is uiteindelijk maar heel weinig meer op het affiche gekomen. Van die Primavera-naampjes zoals Brand New, Sun O))), Sun Kil Moon, Tyler, Viet Cong, The Replacements, Ariel Pink, Julian Casablancas, Run the Jewels, Sleater-Kinney, Ride, Interpol, Mac DeMarco hadden er wel wat meer mogen staan.

Van dit lijstje had ik eigenlijk alleen Run The Jewels verwacht. Interpol stond er namelijk vorig jaar dus dat ging m sowieso niet worden. De rest zijn toch niet echt Werchter namen Jeroentje.

Voor mij heeft Werchter in iedergeval een top line-up en als ik deze ga vergelijken met andere (Pinkpop/Pukkelpop en veel daarbuiten) Staat nu eigenlijk alleen Primavera boven Werchter. Puike namen dit jaar, vooral fijne middelgrote namen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Meh, van mijn persoonlijke wenslijst is uiteindelijk maar heel weinig meer op het affiche gekomen. Van die Primavera-naampjes zoals Brand New, Sun O))), Sun Kil Moon, Tyler, Viet Cong, The Replacements, Ariel Pink, Julian Casablancas, Run the Jewels, Sleater-Kinney, Ride, Interpol, Mac DeMarco hadden er wel wat meer mogen staan.

Van dit lijstje had ik eigenlijk alleen Run The Jewels verwacht. Interpol stond er namelijk vorig jaar dus dat ging m sowieso niet worden. De rest zijn toch niet echt Werchter namen Jeroentje.

Hoezo niet. Interpol stond er vorig jaar, Mac DeMarco / Viet Cong / Ariel Pink zijn typische namen voor Pukkelpop en BKS die ook best op Werchter kunnen. Sleater-Kinney en Ride had ook best gekund imo.

Maar ja inderdaad, behoorlijk prima lineup hoor dit jaar. Ben er zeker blij mee, al helemaal vergeleken bij andere lineups dit jaar (op Primavera na dan natuurlijk).

Hoezo niet. Interpol stond er vorig jaar, Mac DeMarco / Viet Cong / Ariel Pink zijn typische namen voor Pukkelpop en BKS die ook best op Werchter kunnen. Sleater-Kinney en Ride had ook best gekund imo.

De kans dat Interpol er weer stond dit jaar, terwijl ze er vorig jaar ook stonden, was toch wel te verwachten dat die dit jaar naar PKP gingen toch?
Verder vind ik Viet Cong, Ariel Pink en Mac DeMarco toch wel iets te alternatief/niet bij werchter passend.

Sleater-Kinney & Ride hebben volgensmij beide nog geen datums in belgié toch? Al zie ik die ook niet meer komen.

Alvast excuse mijn nedelands,ik ben Engels maar kan wat nederlands. Ik heb clashfinder website vorig jaar gebruikt on alles te plannen. Er staat al een plan. Is dit nou echt? Er staat nieuwe namen erop! clashfinder.com/s/werchter15/.

Alvast excuse mijn nedelands,ik ben Engels maar kan wat nederlands. Ik heb clashfinder website vorig jaar gebruikt on alles te plannen. Er staat al een plan. Is dit nou echt? Er staat nieuwe namen erop! clashfinder.com/s/werchter15/.

Hi! Welkom op dit forum :D

Dit zou wel een goede kunnen zijn, als je uitgaat van de posities etc.
Het zou wel betekenen dat we dan nog Emeli Sandé zouden krijgen, en daar heb ik dan weer niks mee, anyway ik ga dan toch vooraan bij Muse dansen!

De drie bands die ik wil zien op vrijdag zouden dan (bijna) tegelijkertijd spelen: M&S, Damian Marley en Of Monsters and Men. Doe voor die dag maar een andere indeling. :oops:

But it is probably just an educated guess of somebody.

Hi, Welkom.

Het is een gok van iemand gewoon (en al een tijdje geleden ingevuld) Aangekondigde namen als Red Fang, FIDLAR, Ibeyi, ... staan er niet in. We zullen nog een maandje moeten wachten voor de exacte settijden.

English: It's a random guess from someone. Announced names as for example Red Fang, FIDLAR etc aren't in the schedule :) We have to be patience for a month maximum for the exact time slots.

Het is een gok van iemand gewoon (en al een tijdje geleden ingevuld) Aangekondigde namen als Red Fang, FIDLAR, Ibeyi, … staan er niet in.
Die staan er wel in. Maar blijkbaar is diegene er op dit moment mee bezig, toen ik een paar minuten geleden keek stond FIDLAR als dagopener op zaterdag en nu opeens als tweede. En DJVT is ook opeens ergens anders neer gezet.
En namen extra die diegene gokt: Emeli Sandé, Blaudzun, Glass Animals, Death From Above 1979.

Lijkt mij gewoon iemand die voor de lol een schema in elkaar aan het zetten is, net als sommige hier al deden. Maar dan is dit in ieder geval een handigere manier denk ik.

Inderdaad. Maar goed, dit is niet officieel. Counting Crows gaan toch zeker ergens in de namiddag op mainstage staan denk ik.

En vooral: het gebeurt eigenlijk nooit dat een tent op exact hetzelfde uur eindigt dan de mainstage. Daar moet hij/zij toch nog wat aanpassen :)

Ik vind het best een realistisch schema, maar ik verwacht Elbow juist in de middag op de main en Alt-J als afsluiter in een tent. En verder verwacht in Sam Smith ('s avonds) in the Barn.

Ik vind het best een realistisch schema, maar ik verwacht Elbow juist in de middag op de main en Alt-J als afsluiter in een tent. En verder verwacht in Sam Smith (‘s avonds) in the Barn.

Elbow zal headliner van The Barn zijn hoor. Om het hoofdterrein niet té overvol te maken tijdens Foo Fighters. Alt-J verwacht ik inderdaad ook in een tent. Maar Sam Smith is echt te groot voor een tent, zal wel voor Noel Gallagher op mainstage staan.

Heeft er iemand screenshots genomen van de zogenaamde stage indeling? Wie weet was het een foutje van RW of is het sowieso zeker dat dit fanmade was?

Heeft er iemand screenshots genomen van de zogenaamde stage indeling? Wie weet was het een foutje van RW of is het sowieso zeker dat dit fanmade was?

ik had deze nog in mijn geschiedenis staan. Printscreen is gemaakt. Nu de Noob vraag. Hoe plaats ik deze hier

<div class="d4p-bbt-quote-title">Libertine wrote:</div>

ik had deze nog in mijn geschiedenis staan. Printscreen is gemaakt. Nu de Noob vraag. Hoe plaats ik deze hier
Probeer eens eerst te uploaden via bijvoorbeeld http://www.imagedump.nl of http://nl.tinypic.com/ dan krijg je een url die kan je kopiëren, dan kan je via de img knop bij een nieuwe post de url plakken.

Users who are viewing this thread