<div class="d4p-bbt-quote-title">
mattman wrote:</div>
Voor mij hoeft die affiche niet meer ‘gered’ te worden. Die ziet er eigenlijk wel goed uit.
Vergelijk die maar eens met pakweg Pinkpop of Pukkelpop. Of andere buitenlandse festivals als Sziget, Eurockéennes of Rock Am Ring. Werchter heeft gewoon de beste affiche van Europa voor iedereen die grote kleppers wil zien. De donderdag alleen al staan Chemical Brothers, Elbow, Foo Fighters en Florence – allemaal acts die op andere festivals gewoon een aparte headliner zijn.
Alleen Roskilde heeft een line up die ik hiernaast zou kunnen zetten, met headliners als (en Primavera, maar da’s nog iets anders). Ik verwacht trouwens dat Glastonbury daar (volgende week?) los over zal buldozeren qua namen.
Ik weet dat het niet het onderwerp is van dit forum, maar Rock Am Ring heeft toch een best goede line-up? Die Toten Hosen en Foo Fighters zijn prima headliners, en the Prodigy en Motörhead zijn denk ik ook niet slecht om als 3e en 4e grote naam te hebben. In de breedte staan er ook nog wel wat aardige namen.