Rock Werchter 2015 - Geruchten

Het was sowieso fanmade hoor. Zou in theorie nog een fan met inside information kunnen zijn, maar die kans is verwaarloosbaar. RW had er in ieder geval niets mee te maken.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Bobbin wrote:</div>
Ik vind het best een realistisch schema, maar ik verwacht Elbow juist in de middag op de main en Alt-J als afsluiter in een tent. En verder verwacht in Sam Smith (‘s avonds) in the Barn.

Elbow zal headliner van The Barn zijn hoor. Om het hoofdterrein niet té overvol te maken tijdens Foo Fighters.

Ik hoop het NIET. De 3 namen die ik het liefst wil zien deze editie zijn ELbow, Florence en de Foo's. Ik denk ook dat die gewoon alledrie op de main staan. Anders zou Rise Against vlak voor Florence staan en da's wat raar. Verder denk ik dat Elbow TIJDENS fe Foo's géén goede zet zou zijn. Iedereen kocht een kaartje voor de FF en die dag was al uitverkocht toen Elbow erbij kwam. Niemand gaat dus naar Elbow dan. De enige naam die volk zou wegtrekken van de foo's is Oscar & the Wolf.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Everyknight wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Bobbin wrote:</div>
Ik vind het best een realistisch schema, maar ik verwacht Elbow juist in de middag op de main en Alt-J als afsluiter in een tent. En verder verwacht in Sam Smith (‘s avonds) in the Barn.

Elbow zal headliner van The Barn zijn hoor. Om het hoofdterrein niet té overvol te maken tijdens Foo Fighters.

Ik hoop het NIET. De 3 namen die ik het liefst wil zien deze editie zijn ELbow, Florence en de Foo’s. Ik denk ook dat die gewoon alledrie op de main staan. Anders zou Rise Against vlak voor Florence staan en da’s wat raar. Verder denk ik dat Elbow TIJDENS fe Foo’s géén goede zet zou zijn. Iedereen kocht een kaartje voor de FF en die dag was al uitverkocht toen Elbow erbij kwam. Niemand gaat dus naar Elbow dan. De enige naam die volk zou wegtrekken van de foo’s is Oscar & the Wolf.

Maar Foo Fighters zullen 2u à 2.30u settijd krijgen verwacht ik. Dan kunnen tegelijkertijd Elbow én Oscar & The Wolf/Hot Chip of... spelen.

Edit: daarom zal Elbow in The Barn staan: 1) om het aan de mainstage niet té druk te maken tijdens Foo Fighters
2) als The Chemical Brothers 1.30u krijgen en als Foo Fighters 2u à 2.30u krijgt (wat ik verwacht), en
Elbow zou nog voor Florence + The Machine staan, dan is Elbow echt een act om rond 17.30u à 17.45u
te beginnen. Dit verwacht ik toch niet.

Verder denk ik dat Elbow TIJDENS fe Foo’s géén goede zet zou zijn. Iedereen kocht een kaartje voor de FF en die dag was al uitverkocht toen Elbow erbij kwam. Niemand gaat dus naar Elbow dan. De enige naam die volk zou wegtrekken van de foo’s is Oscar & the Wolf.

Tussen die 65.000 mensen met een combiticket zullen wel genoeg mensen zitten die niets met Foo Fighters hebben. En ik snap de logica ook niet zo goed. Waarom zou Oscar & The Wolf wel mensen wegtrekken en Elbow niet? Elbow speelt in Belgie voor volle arena's, als die clashen met Foo Fighters staan die ook gewoon in een volle tent.

Ik hoop gewoon dat dit niet gebeurt. Dat zou echt heel jammer zijn, aangezien ik alle ze drie ongelofelijk graag wil zien.

Mij lijkt het wel wat, Elbow in de barn lijkt me heel sfeervol en ik ontloop de Foo Fighters maar al te graag.. Maar we zullen zien, het kan allebei

Florence and the Machine zou ook als afsluiter kunnen in the Barn tegelijkertijd met FF.

zet florence en elbow aub maar op mainstage, anders moet ik een van hen missen
zou doodzonde zijn

Ik hoop gewoon van Patti Smith, Foo Fighters en Elbow te kunnen zien, al denk ik dat ze eerder Patti Smith tijdens Foo Fighters zullen zetten dan Oscar and the Wolf.

Ik hoop gewoon van Patti Smith, Foo Fighters en Elbow te kunnen zien, al denk ik dat ze eerder Patti Smith tijdens Foo Fighters zullen zetten dan Oscar and the Wolf.

Ze zullen tegenover Foo Fighters wel een populaire act zetten, Oscar of Elbow dus. Patti Smith is al een buitenbeentje op de affiche, tegenover de populairste act van het weekend zou er beschamend weinig volk in die tent zitten.

Mij lijkt het vooral raar dat Rise Against vlak voor Florence op de main staat. Daar hoort nog iets tussen.

Marmozets - Eagles of Death Metal - Rise Against - Elbow - Florence & the Machine - Foo Fighters - Chemical Brothers

Lijkt mij een heel logische line up voor de main zo. In 2012 stond Rise Against als derde. Het lijkt me wel logisch dat dat nu ook zo zal zijn.

Mij lijkt het vooral raar dat Rise Against vlak voor Florence op de main staat. Daar hoort nog iets tussen.

Marmozets – Eagles of Death Metal – Rise Against – Elbow – Florence & the Machine – Foo Fighters – Chemical Brothers

Lijkt mij een heel logische line up voor de main zo. In 2012 stond Rise Against als derde. Het lijkt me wel logisch dat dat nu ook zo zal zijn.

Dit lijkt mij ook het meest voor de hand liggend met oscar & the wolf tijdens de foo's. Maar onderschat de organisatie niet, die hebben al eens de pixies tegenover pearl jam gezet. Elbow tijdens Foo's is voor mij daarom niet ondenkbaar.

viel me op dat alleen bij de donderdag al 6 bands staan die nog niet bekend zijn gemaakt en drie bands die reeds op RW staan niet in de lijst voorkomen

Ha! Hattrick! Dat heb ik ook jarenlang gespeeld...

Terug on topic: lijkt me duidelijk dat dit schema niet echt is.

Dat schema slaat natuurlijk helemaal nergens op.

Even offtopic maar wel leuk: Bij Clashfinder staat bij Glasto 2015 op de plek van Kanye West 'Gayfish' haha :lol:

Nja, Emeli Sandé, John Legend en Charlie XCX als laatste aankondigen, lijkt me niet zo logisch. Al zou Circa Waves meer dan welkom zijn trouwens!

alleen de vrijdag is nog beschikbaar

Festival tickets

Combi festival ticket (25 June > 28 June): NO LONGER AVAILABLE
One day ticket Thursday 25 June: NO LONGER AVAILABLE
One day ticket Friday 26 June: 95 euro
One day ticket Saturday 27 June: NO LONGER AVAILABLE
One day ticket Sunday 28 June: NO LONGER AVAILABLE

Verbaast me niks dat die dag overblijft. Hoopt dat dat er voor zorgt dat er nog een mooie naam bijkomt. Maar denk dat als er nog een mooie naam was die al lang aangekondigd was geweest voor die dag :(

Verbaast me niks dat die dag overblijft. Hoopt dat dat er voor zorgt dat er nog een mooie naam bijkomt. Maar denk dat als er nog een mooie naam was die al lang aangekondigd was geweest voor die dag
icon_sad.gif

Vorig jaar zat Nutini ook in het laatste pakketje.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Verbaast me niks dat die dag overblijft. Hoopt dat dat er voor zorgt dat er nog een mooie naam bijkomt. Maar denk dat als er nog een mooie naam was die al lang aangekondigd was geweest voor die dag
icon_sad.gif

Vorig jaar zat Nutini ook in het laatste pakketje.

Is inderdaad een mooie naam. Misschien moet ik het een klapper noemen, daar valt Nutini niet echt onder en zeker niet als sub. Maar heel misschien kunnen we dus nog een sub verwachten :)

Users who are viewing this thread