Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Mij lijkt het vooral raar dat Rise Against vlak voor Florence op de main staat. Daar hoort nog iets tussen.

Marmozets – Eagles of Death Metal – Rise Against – Elbow – Florence & the Machine – Foo Fighters – Chemical Brothers

Lijkt mij een heel logische line up voor de main zo. In 2012 stond Rise Against als derde. Het lijkt me wel logisch dat dat nu ook zo zal zijn.

Dit lijkt mij ook het meest voor de hand liggend met oscar & the wolf tijdens de foo’s. Maar onderschat de organisatie niet, die hebben al eens de pixies tegenover pearl jam gezet. Elbow tijdens Foo’s is voor mij daarom niet ondenkbaar.

Als er op een dag 2 optredens zijn die ik per se wil zien en verder niks, dan is de kans zo'n beetje 100% dat die 2 tegelijkertijd spelen.

Ik hoop écht op: Incubus voor vrijdag en Stereophonics voor zondag. Dat zou het voor mij áf maken!

zeer mooie wens, zou de affiche ook voor mij afmaken
alleen denk ik dat voor vrijdag alle namen al gekend zijn
en Incubus en Stereophonics ga vrees ik ook te veel van het goede zijn
denk zelf dat bij de laatste namen niets 'groot' gaat bijzitten

<div class="d4p-bbt-quote-title">Rock Torhout wrote:</div>
Ik hoop écht op: Incubus voor vrijdag en Stereophonics voor zondag. Dat zou het voor mij áf maken!

zeer mooie wens, zou de affiche ook voor mij afmaken
alleen denk ik dat voor vrijdag alle namen al gekend zijn
en Incubus en Stereophonics ga vrees ik ook te veel van het goede zijn
denk zelf dat bij de laatste namen niets ‘groot’ gaat bijzitten

Heb je jammer genoeg gelijk in. Er zijn nu 20 namen bekend voor de Vrijdag en dat waren er vorig jaar ook 20, waren zelfs voor alle dagen 20 behalve de donderdag, dat waren er toen 19. Dus we krijgen nog voornamelijk namen voor de zondag en ééntje voor de zaterdag.

Zit nu wel te puzzelen met de main stage namen voor die vrijdag, ik denk dat we aan zoiets moeten denken

Lonely The Brave - The Cat Empire - Balthazar - Off Monsters and Men - Ben Howard - Mumford & Sons - Pharrell

Redelijk folk achtig dagje op main stage.

Dat is ook mijn idee van de main stage op vrijdag ja. Ze kunnen mss gek doen en toch nog iets extra plannen die dag want volgens mij verloopt de verkoop echt niet zo goed. Anderzijds, uitverkopen doet het wel sowieso nog. Er zijn altijd wel mensen te vinden voor een dagje werchter denk ik dan...

Stereophonics kan echt nog hoor. Zaten in 2013 ook in laatste lijstje namen

Zit nu wel te puzzelen met de main stage namen voor die vrijdag, ik denk dat we aan zoiets moeten denken

Lonely The Brave – The Cat Empire – Balthazar – Off Monsters and Men – Ben Howard – Mumford & Sons – Pharrell

Wow, wat kut. :lol: Howard als sub. Mumfords als healiner en daarna nog Pharrell... Bizar slecht dit.

(maar nog steeds een pak beter dan wat Pukkelpop ons tot nogtoe durft voor te schotelen qua main stage namen)

Lonely The Brave – The Cat Empire – Balthazar – Off Monsters and Men – Ben Howard – Mumford & Sons – Pharrell

Ik zou The Cat Empire in een tent zetten en Damian Marley in de plaats ervan op main stage.

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

Wow, wat kut.
icon_lol.gif
Howard als sub. Mumfords als healiner en daarna nog Pharrell… Bizar slecht dit.

(maar nog steeds een pak beter dan wat Pukkelpop ons tot nogtoe durft voor te schotelen qua main stage namen)

Vind anders alle Pukkelpop dagen een pak vetter dan dit.. #Smaakzeker

Late reactie, deze boi zat in Manchester mates.

Best prima namen. Ryan Adams is een naam die ik al lang op mijn lijstje heb staan, en Jack Garratt is ook gewoon een gave naam. We zullen dan volgende week wel de laatste namen krijgen.

Is inderdaad de lastigste @Kereltje. Heb voor de the cat empire gekozen omdat de krachtigste muziek heeft. Als ze maar niet DCFC of Alt-J op main zetten. Dat zou echt zonde zijn.

Magnus zat ik ook nog over te twijfelen. Maar dat past ook beter in een tent

Is inderdaad de lastigste @Kereltje. Heb voor de the cat empire gekozen omdat de krachtigste muziek heeft. Als ze maar niet DCFC of Alt-J op main zetten. Dat zou echt zonde zijn.

Magnus in de tent terwijl Pharrell op main staat, zou ideaal zijn
heb ik toch nog iets naar mijn zin om de dag af te sluiten :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>

heb ik toch nog iets naar mijn zin om de dag af te sluiten
icon_smile.gif

Ik zou liever Alt-J hebben tijdens Pharell :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">dEUS wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>JB. wrote:</div>

heb ik toch nog iets naar mijn zin om de dag af te sluiten
icon_smile.gif

Ik zou liever Alt-J hebben tijdens Pharell
icon_smile.gif
Van mij mag alles op hetzelfde moment als Pharell, ik blijf dan toch zo ver mogelijk weg van de mainstage :)

Even off-topic: Bijna alle Nederlandse (en een paar Amerikaanse) festivals gaan de selfie sticks verbieden... Iemand enig idee of RW die narcistische troep ook gaat weren?

Even off-topic: Bijna alle Nederlandse (en een paar Amerikaanse) festivals gaan de selfie sticks verbieden… Iemand enig idee of RW die narcistische troep ook gaat weren?

Niks offtopics aan. En in Nederland werd het al bij concerten geweigerd. Dus is het logisch dat de festivals in Nederland dan volgen. Ik kan niet zo snel zien of het in Belgie ook verboden is. Als het niet zo is kan het zijn dat het dit jaar nog mag, maar zal mij ook niks verbazen als het dit of volgend jaar ook wordt verboden. Vlaggen zie je in Nederland en Belgie ook al lang niet meer en dit is ongeveer hetzelfde ;)

Stond vandaag in de krant. Staat op de volgende veiligheidsvergadering van Rw. Maar zal waarschijnlijk verboden worden.

Couleur café en lokerse feesten denken er ook aan.

Op cactus en tomorrowland blijft het toegelaten.

Pukkelpop was onbereikbaar tot nu toe

Stond vandaag in de krant. Staat op de volgende veiligheidsvergadering van Rw. Maar zal waarschijnlijk verboden worden.

Couleur café en lokerse feesten denken er ook aan.

Op cactus en tomorrowland blijft het toegelaten.

Pukkelpop was onbereikbaar tot nu toe

Ik heb nog nooit iemand met zo'n stick gezien...

Users who are viewing this thread