Rock Werchter 2015 - Geruchten

Deden ze keren daarvoor toch ook niet? Alleen bij Mumford & Sons deden ze aankondigen dat er maandag een headliner bekend gemaakt zou worden.

Bij vorige aankondigingen stond er telkens bij dat er 'volgende vrijdag meer namen' zouden komen.

Los daarvan gebeurt het zelden dat RW en Pukkelpop in dezelfde week aankondigen, dus ik zie Werchter geen opvulling op vrijdag droppen als Pukkelpop 2 dagen eerder +/- 70 namen inclusief alle headliners en subs naar buiten brengt.

Brandon Flowers staat begin Juni in nederland op de planken .. iets voor RW ?
Staat op 2 juni in de AB, kans lijkt me nogal klein dat ze die dan 3 weken later ook op Werchter zetten.

Oja, Nicki Minaj headliner op Les Ardentes. Muzikaal zal ik ze niet missen op Werchter, zoiets ga je ook gewoon naar kijken omdat je ze even met haar gat wilt zien schudden :)

grotere namen verwacht ik niet meer dus george ezra, future islands, band of skulls en incubus kunnen we vergeten denk ik

van volgende namen hoop ik er toch nog eentje (of meer) te zien: death from above 1979, goat, rival sons, wolf alice, gengahr, mini mansions, circa waves, benjamin booker, the gaslamp killer

Op Rival Sons hoop ik altijd en ze dan wel weer net terug uit hun tour in Amerika. Het enige is dat ze volgende maand in de AB staan. Maargoed in Nederland hebben ze ook een festival en clubshow in dezelfde week. Wel minder exclusief festival, maar wie weet :D

PS: Denemarken ook

Netsky een paar dagen voor RW op We are Electric. Dat zou een mooie toevoeging zijn op RW! Misschien voor de dinsdagavond? Pharrel - Mumford and Sons - Netsky.. ?

Netsky een paar dagen voor RW op We are Electric. Dat zou een mooie toevoeging zijn op RW! Misschien voor de dinsdagavond? Pharrel – Mumford and Sons – Netsky.. ?

Zou kunnen. Ik zie heel graag Modestep nog een keer komen, die staan ook op We are Electric. Dan zou het kunnen dat modestep in de barn tegenover Pharell of M&S staat.

Netsky zal morgen aangekondigd worden als headliner voor PKP normaal gezien, geen Werchter vermoed ik.

Boutique nu ook officieel afgevoerd

Netsky zal morgen aangekondigd worden als headliner voor PKP normaal gezien, geen Werchter vermoed ik.

klopt dus volledig ivm netsky, die zien we normaal niet op werchter

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>

klopt dus volledig ivm netsky, die zien we normaal niet op werchter

Ach staan dit jaar wel meerdere artiesten op beide festivals. Maar nee, normaal gesproken kansloos ^^

Nu dat album van Tobias Jesso Jr. uit is, hoop ik dat hij ook nog Werchter aan doet, maar ik vrees dat het misschien net te laat is :(

Wat we nu (zo goed als) zeker kunnen uitsluiten voor Rock Werchter door de Pukkelpopaankondiging:

All Time Low, James Blake, Netsky, Tame Impala, Underworld, Mastodon, The Parov Stelar Band, Passenger, Ten Walls, Django Django, Echosmith, Future Islands, Interpol, Limp Bizkit, Seasick Steve...

Niet echt een topaankondiging van Pukkelpop vandaag trouwens: Linkin Park, Bastille, Ellie Goulding, Major Lazer, Rudimental... Rommel als grootste namen.

Wat we nu (zo goed als) zeker kunnen uitsluiten voor Rock Werchter door de Pukkelpopaankondiging:

All Time Low, James Blake, Netsky, Tame Impala, Underworld, Mastodon, The Parov Stelar Band, Passenger, Ten Walls, Django Django, Echosmith, Future Islands, Interpol, Limp Bizkit, Seasick Steve…

Niet echt een topaankondiging van Pukkelpop vandaag trouwens: Linkin Park, Bastille, Ellie Goulding, Major Lazer, Rudimental… Rommel als grootste namen.

All Time Low, James Blake, Netsky, Tame Impala, Underworld, Mastodon, The Parov Stelar Band, Passenger, Ten Walls, Django Django, Echosmith, Future Islands, Interpol, Limp Bizkit, Seasick Steve…

Niet echt een topaankondiging van Pukkelpop vandaag trouwens: Linkin Park, Bastille, Ellie Goulding, Major Lazer, Rudimental… Rommel als grootste namen.

George Ezra zullen we ook geen tweede jaar op rij op Werchter zien

Benieuwd of Incubus al dan niet nog kanshebber is voor Werchter, maar vermoedelijk zal die een volgende keer wel aangekondigd worden op pukkelpop
Qua grote namen is het inderdaad gene vette op Pukkelpop tot nu toe

Zo bijna uitverkocht waren de kaarten volgens mij nog niet... Zijn nog steeds gewoon kaarten te krijgen

Users who are viewing this thread