Rock Werchter 2015 - Geruchten

Volgens mij was het vorige week maandag gemeld dat de tickets zogenaamd bijna op waren... Was dat nou een zwakke methode om de verkoop op te krikken, of dachten ze werkelijk dat het nog een kwestie was van een paar dagen?

Volgens mij was het vorige week maandag gemeld dat de tickets zogenaamd bijna op waren… Was dat nou een zwakke methode om de verkoop op te krikken, of dachten ze werkelijk dat het nog een kwestie was van een paar dagen?

Ik denk dat veel mensen eerst de Pukkelpopnamen afgewacht hebben. Zou extra zuur geweest zijn als je op maandag Werchtertickets kocht en woensdag een betere Pukkelpopaffiche te zien kreeg.

Volgens mij was het vorige week maandag gemeld dat de tickets zogenaamd bijna op waren… Was dat nou een zwakke methode om de verkoop op te krikken, of dachten ze werkelijk dat het nog een kwestie was van een paar dagen?

soms denk ik eerder dat het wat misleidend is en een truc om de verkoop wat te versnellen
al zou dat wel grof zijn

Toch opvallend dat de Muse-dag nog niet is uitverkocht, wel de zaterdag (uitstekende dag in de breedte hoor, daar niet van).

En: als Rock Werchter zo'n bericht van 'tickets bijna op' plaatst, dan is dat waar hoor, daar zit geen truc achter. Weet ik van jarenlange ervaring.

En de combi tickets nu ook echt echt bijna uitverkocht trouwens.

Zou er morgen nog een lijstje namen komen?

Ik denk eerder dat de laatste ca. 8 namen volgende week pas komen, maar wie weet..

IK moet zeggen dat ik nog niet echt begrijp hoe Blur rond RW in Europa is, geen Pukkelpop doet, geen Boutique en geen Rock Werchter terwijl er best een schaarste is aan headliners dit jaar

IK moet zeggen dat ik nog niet echt begrijp hoe Blur rond RW in Europa is, geen Pukkelpop doet, geen Boutique en geen Rock Werchter terwijl er best een schaarste is aan headliners dit jaar

-Boutique: Blur is te klein
-Rock Werchter: Vermoedelijk pasten die er gewoon niet meer in, denk ik. Volgens Spaanse media wisten de festivals pas dat Blur ging touren op het moment dat ze hun persconferentie gaven. Mumford & Sons is nog geen 2 weken na die persconferentie bekend gemaakt, dus het zou goed kunnen dat die al rond waren. En dat de huidige constructies geen ruimte meer gaven aan de eisen van Blur.
-Pukkelpop: Ben ik eveneens benieuwd naar.

Een andere verklaring, die ik echter minder waarschijnlijk vind: volgens diezelfde Spaanse media zou de setlist van Blur deze zomer quasi-integraal de nieuwe plaat zijn, aangevuld met enkele klassiekers. Dan zou het kunnen dat sommige festivals het risico niet willen nemen.

Vorig jaar zat in de laatste ronde nog Paolo Nutini en het jaar ervoor hadden we nog Stereophonics. Ik verwacht dus nog één naam a la Incubus (hopelijk Incubus), 3-tal Belgen (Van Jets, Intergalactic lovers en Magnus?) en nog een 5 tal opvul namen.

Vorig jaar zat in de laatste ronde nog Paolo Nutini en het jaar ervoor hadden we nog Stereophonics. Ik verwacht dus nog één naam a la Incubus (hopelijk Incubus), 3-tal Belgen (Van Jets, Intergalactic lovers en Magnus?) en nog een 5 tal opvul namen.

zou mooi zijn, Stereophonics mogen anders dit jaar ook wel komen
Magnus zie ik om een of andere reden toch niet gebeuren, gevoel dat zij eerder kleinere festivals doen

Er zal inderdaad nog wel iets strafs tussen zitten hoor. Met straf bedoel ik dus iets à la Incubus of Stereophonics.
Magnus denk ik niet dat ze zullen komen. Moesten Van Jets en Itergalactic Lovers er nog bij komen, zouden de Belgische namen dit jaar wel van topkwaliteit zijn eigenlijk! Misschien Puggy herkansing geven aangezien zij moesten cancellen vanwille famililae redenen.

Ik vraag mij wel af of Blur nu een Belgisch festival zou doen. Ik hoop stiekem op de Lokerse Feesten!

Users who are viewing this thread