Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Flume (misschien samen met Chet Faker) is ook een goede kanshebber voor een plaatje in de Klub C. Zeer populair, heeft zich vorig festivalseizoen op meerdere festivals bewezen en is momenteel bezig met een album of EP met Chet Faker die waarschijnlijk in Maart ongeveer uitkomt.

Noooou Gloeilamp, dit gaat duidelijk over kleinere namen, die gaat Werchter zeker nog niet bekend maken…

Hoezo niet? Ik zie Werchter best een mooi pakketje namen bekend maken, waar dan een (of meerdere) headliners bijzitten. Metallica zal sowieso wel bevestigd worden binnenkort.

Noooou Gloeilamp, dit gaat duidelijk over kleinere namen, die gaat Werchter zeker nog niet bekend maken…

Klopt, maar er worden sowieso volgende week namen bekend gemaakt. Ik neem aan dat Rock Werchter niet 2 weken langer dan 2 weken die website 'Under Construction' houdt. Dus verwacht volgende week de eerste 1 of misschien wel 2 headliners. En dan denk ik dat ze met Metallica en Arctic Monkeys komen

Ik denk dat er headliner(s) worden bekend gemaakt en wat kleine namen volgende week…

Lijkt me sterk.. Ik hoop 't! Maar ze maken altijd eerst de headliners bekend waarna rond Januari/Februari een lading kleine namen bekend wordt gemaakt.

Meanwhile op het Pinkpoptopic: "Werchter is beter" "Ja maar Pinkpop heeft meer sfeer" "Ja maar Werchter is beter"
Dussss...

<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>
Ik denk dat er headliner(s) worden bekend gemaakt en wat kleine namen volgende week…

Lijkt me sterk.. Ik hoop ‘t! Maar ze maken altijd eerst de headliners bekend waarna rond Januari/Februari een lading kleine namen bekend wordt gemaakt.

Klopt inderdaad Thijs. Dat is de afgelopen jaren al zo geweest, maar toen kregen we natuurlijk ook veel eerder de eerste namen. Een mooi groepje namen zou mij een mooier begin lijken dan een headliner. Want de eerste headliners maakt Werchter ook altijd los van elkaar bekend.

Werchter kondigde nog nooit kleinere namen aan voor de jaarwisseling. Roskilde doet gewoon een aparte aanpak omdat het niet stil wil blijven terwijl alle andere festivals met namen komen.

Volgende week voor elke dag een headliner (of sub als ze de headliner nog niet mogen noemen), en in de eerste helft van december nog de start van de ticketverkoop. Al de rest pas vanaf januari.

In de tussentijd misschien nog een leuke naam voor KluB C: Prinsenkind. Nederlandse hiphop/dance artiest, net begonnen, volgens mij een dezer dagen zn tweede EP. Zoek het maar eens op, met 'Dansmachine' breekt hij gegarandeerd de tent af. Bonus: hij draagt meestal Iron Maiden, AC/DC en Sex Pistols shirts, dus hij voelt zich vast thuis op een rockfestival.

Werchter kondigde nog nooit kleinere namen aan voor de jaarwisseling. Roskilde doet gewoon een aparte aanpak omdat het niet stil wil blijven terwijl alle andere festivals met namen komen.

Volgende week voor elke dag een headliner (of sub als ze de headliner nog niet mogen noemen), en in de eerste helft van december nog de start van de ticketverkoop. Al de rest pas vanaf januari.

Dat zou pas echt top zijn, iedere dag een grote naam. Dan hebben ze in een klap alle aandacht op zich, en dat dan een paar dagen lang. Pinkpop zou het eens zo aan moeten pakken..

Oh ja dat vind de organisatie vast een goede reden om hem te boeken ja… die shirts!

Ik heb een shirt van The Doors aan. Misschien wil de organisatie mij ook wel boeken, ik ben ook een prinsenkind.

Ik heb er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn.

Meanwhile op het Pinkpoptopic: “Werchter is beter” “Ja maar Pinkpop heeft meer sfeer” “Ja maar Werchter is beter”<br>
Dussss…

haha ik stem toch in beide gevallen op RW, maar ieder zijn ding natuurlijk ;)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Joske wrote:</div>

Dat zou pas echt top zijn, iedere dag een grote naam. Dan hebben ze in een klap alle aandacht op zich, en dat dan een paar dagen lang. Pinkpop zou het eens zo aan moeten pakken..

Exact wat ze voor de editie van 2010 gedaan hebben! :D Op maandag en dinsdag de headliners van de eerste twee dagen (Muse om mee te openen, Green Day dag erna), op woensdag de subheadliner van de derde dag (Pink), op donderdag en vrijdag de headliners van de laatste twee dagen (Rammstein en dan de nieuwsweek knallend afsluiten met Pearl Jam). En dan op zaterdag de kaartenverkoop. Perfecte manier om aandacht te trekken.

maakt niet uit als, je kiest waar je naartoe gaat, niet tevreden kom dan niet de tickets zullen wel uitverkocht geraken, ik denk maandag eerste 2-3 headliners + een aantal subs

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Joske wrote:</div><br>

Exact wat ze voor de editie van 2010 gedaan hebben!
icon_biggrin.gif
Op maandag en dinsdag de headliners van de eerste twee dagen (Muse om mee te openen, Green Day dag erna), op woensdag de subheadliner van de derde dag (Pink), op donderdag en vrijdag de headliners van de laatste twee dagen (Rammstein en dan de nieuwsweek knallend afsluiten met Pearl Jam). En dan op zaterdag de kaartenverkoop. Perfecte manier om aandacht te trekken.

Hele slimme zet natuurlijk, die organisatie weet wel hoe het aangepakt moet worden. Het zou geen gekke optie zijn. Het is al maanden stil rond dit festival, dit is dan een fantastische manier om alle aandacht weer te krijgen.

Users who are viewing this thread