<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Even er vanuit gaande dat RW David Bowie wel had kunnen boeken, dat zou verschrikkelijk duur zijn(mede doordat het (bijna) exclusief zou zijn). Muse is lijkt mij het zelfde verhaal: verschrikkelijk duur doordat het exclusief is. Mij lijkt het daarom niet raar dat Muse niet zal komen, anders had RW niet geprobeerd om nog zo’n dure act te halen.
Muse gaat nog geen handvol optredens doen waarvan één in Europa, heeft een goede band met Werchter, Werchter bestaat 40 jaar. Daarnaast boekt Glastonbury dit jaar headliners die er nog niet eerder gespeeld hebben. Muse valt dus af voor hen. Ik zie eigenlijk geen ander festival voor de band, en het lijkt mij erg goed mogelijk dat ze op RW spelen.
Klopt helemaal. UK festivals zijn wel mogelijk, maar ik schat echt dat het een EU festival is. en Werchter maakt hier een goede kans in. Andere festivals die ze eventueel kunnen doen is (EU); Roskilde, Rock in Rio (portugal), etc. Moet het beetje daarin zoeken, hebben aangegeven in de zomer al aan nieuwe album te willen werken. ik gok dan dat ze rond augustus daarmee willen starten, dus elk festival in augustus valt dan al af.