Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
<div class="d4p-bbt-quote-title">TiesBogers wrote:</div>
Wiz was in 2012 nog op RW. Ik weet niet of hij een album release op de agenda heeft of iets spannends van plan is, maar ik acht de kans niet heel groot. Ik zou eerder denken aan asap rocky of iets in die richting. Ik hoop persoonlijk stiekem wel op Kanye West maar dat zal wel bij hopen blijven.

Hehe, nog iemand die Kanye West kan waarderen!! Ik hoop het elk jaar weer, maar de kans is altijd minimaal. Als Kanye West nog een festival zou doen. Zal hij Pukkelpop en. Rock Werchter gaat niet beginnen aan een rapper als headliner en Kanye West gaat het nien grk heeft hij! Als Rihanna dat kan, kan hij het al helemaal. Grootste kans acht ik nog wanneer Kanye samen met Jay Z festivals doet, maar duurt nog wel even.

Nee, Alsjeblieft geen Wiz Khalifa! Om te huilen die gast. Doe mij maar keiharde rap van A$ap, Earl Sweatshirt, Childish Gambino en Chance The Rapper, en doe daar nog R&B bij van The Weeknd, Pharrel Williams en Sam Smith, helemaal top!

Laat kanye west maar komen :P. Ijzersterke nummers heeft die man(al moet ik zeggen dat er ook flink wat rommel tussen zit). Van mij mag hij subheadlinen, en zelfs de zondag afsluiten. Beter dan KoL, al zal de organisatie dat nooit aandurven :(. Neem Chris martin mee voor homecoming en ik ben gelukkig ;)

Ik zou tevreden zijn met deze line-up:

Donderdag
Main: Skrillex, Metallica, Placebo, Mastodon, Dropkick Murphys, Mando Diao, The Wombats
Barn: Foals, Warpaint, Local Natives, Kodaline, Circa Waves, Kurt Vile
KBC: Royskopp & Robyn, Moderat, Baauer, Caribou, Chance The Rapper, Sam Smith, Grouplove, Ane Brun

Vrijdag
Main: Major Lazer, Arctic Monkeys, The National, Kasabian, Jake Bugg, Alice In Chains, Flogging Molly,
Barn: Nine Inch Nails, Miles Kane, Foster The People, The Lumineers, Deerhunter, Temples
KBC: Booka Shade, Crystal Fighters, Ellie Goulding, Anna Calvi, MS MR, George Ezra, Banks

Zaterdag
Main: Pearl Jam, The Black Keys, Florence And The Machine, Triggerfinger, Slayer, Fall Out Boy, Bastille,
Barn: Interpol, The Pixies, Imagine Dragons, The Horrors, Fuck Buttons, Pond
KBC: Calvin Harris, SBTRKT, Trentemoller, The 1975, James Vincent McMorrow, Chvrches, Asgeir

Zondag
Main: Kings Of Leon, Linkin Park, Franz Ferdinand, Lily Allen, Babyshambles, Tom Odell, Maximo Park
Barn: Stromae, MGMT, Cage The Elephant, The Asteroids Galaxy Tour, The Airbourne Toxic Event, The Black Lips
KBC: The Bloody Beetroots, Macklemore & Lewis, Gesaffelstein, Birdy, London Grammar, Phosphorescent, Belle And Sebastian

Deze line-up is mijn ogen realistisch(verwacht muse en foo fighters niet meer ook al zou ik het graag willen). Zou wel veel herhaling van vorig jaar betekenen, maar veel bands van vorig jaar touren dit jaar nog steeds en het zijn wel typische werchter namen.

Donderdag<br>
Main: Skrillex, Metallica, Placebo, Mastodon, Dropkick Murphys, Mando Diao, The Wombats<br>
Barn: Foals, Warpaint, Local Natives, Kodaline, Circa Waves, Kurt Vile<br>
KBC: Royskopp & Robyn, Moderat, Baauer, Caribou, Chance The Rapper, Sam Smith, Grouplove, Ane Brun

Vrijdag<br>
Main: Major Lazer, Arctic Monkeys, The National, Kasabian, Jake Bugg, Alice In Chains, Flogging Molly,<br>
Barn: Nine Inch Nails, Miles Kane, Foster The People, The Lumineers, Deerhunter, Temples<br>
KBC: Booka Shade, Crystal Fighters, Ellie Goulding, Anna Calvi, MS MR, George Ezra, Banks

Zaterdag<br>
Main: Pearl Jam, The Black Keys, Florence And The Machine, Triggerfinger, Slayer, Fall Out Boy, Bastille,<br>
Barn: Interpol, The Pixies, Imagine Dragons, The Horrors, Fuck Buttons, Pond<br>
KBC: Calvin Harris, SBTRKT, Trentemoller, The 1975, James Vincent McMorrow, Chvrches, Asgeir

Zondag<br>
Main: Kings Of Leon, Linkin Park, Franz Ferdinand, Lily Allen, Babyshambles, Tom Odell, Maximo Park<br>
Barn: Stromae, MGMT, Cage The Elephant, The Asteroids Galaxy Tour, The Airbourne Toxic Event, The Black Lips<br>
KBC: The Bloody Beetroots, Macklemore & Lewis, Gesaffelstein, Birdy, London Grammar, Phosphorescent, Belle And Sebastian

Deze line-up is mijn ogen realistisch(verwacht muse en foo fighters niet meer ook al zou ik het graag willen). Zou wel veel herhaling van vorig jaar betekenen, maar veel bands van vorig jaar touren dit jaar nog steeds en het zijn wel typische werchter namen.

Respect! Mooi lijstje, en ik zie genoeg kanshebbers.

Ellie Goulding lijkt me wel groter dan Crystal Fighters, die zou best kunnen afsluiten in Klub C. Verder verwacht ik Slayer helaas ook niet, een spot voor Triggerfinger zou ik ook een beetje raar vinden. Verder thumbs up! Die zondag ziet er ineens niet verkeerd uit met London Grammar, Phosphorescent, Belle & Sebastian en The Black Lips. Ik zou er voor tekenen!

Zaterdag is ziek en wordt heel veel kill you darlings tussen KBC en Main

Maar ik teken er voor als dit t wordt.

Dat lijstje ziet er leuk uit, verwacht alleen The National niet maar die kan dan mooi vervangen worden door Jack White en ik ben een gelukkig man :) Bloody Beetroots verwacht ik eigenlijk ook niet op zondag maar mochten ze wel komen ben ik helemaal blij, perfecte vervanger voor KoL.

Belle and Sebastian als opener in de Klub-C, dat mag ook wel als subheadliner in de Barn lijkt me ;)

Donderdag<br>
Main: Skrillex, Metallica, Placebo, Mastodon, Dropkick Murphys, Mando Diao, The Wombats<br>

Vrijdag<br>
Main: Major Lazer, Arctic Monkeys, The National, Kasabian, Jake Bugg, Alice In Chains, Flogging Molly,<br>
Barn: Nine Inch Nails, Miles Kane, Foster The People, The Lumineers, Deerhunter, Temples<br>

Zaterdag<br>
Main: Pearl Jam, The Black Keys, Florence And The Machine, Triggerfinger, Slayer, Fall Out Boy, Bastille,<br>
Barn: Interpol, The Pixies, Imagine Dragons, The Horrors, Fuck Buttons, Pond<br>

Zondag<br>
Main: Kings Of Leon, Linkin Park, Franz Ferdinand, Lily Allen, Babyshambles, Tom Odell, Maximo Park<br>
Barn: Stromae, MGMT, Cage The Elephant, The Asteroids Galaxy Tour, The Airbourne Toxic Event, The Black Lips<br>

Ik heb even de namen aangeduid die ik niet zie komen. Verder allemaal kanshebbers, maar een beetje meer rekening houden met de positie, want soms houdt het echt geen steek :D

Belle and Sebastian als opener in de Klub-C, dat mag ook wel als subheadliner in de Barn lijkt me
icon_wink.gif

Mag wel iets hoger ja, maar een subheadliner toch niet. Die zijn niet zó populair bij het Werchterpubliek hoor.

Zaterdag<br>

Wooh dude, dit is wel heel erg optimistisch. Fall Out Boy zou minimaal op de plek van FATM staan hier (en waarschijnlijk zelfs op de plek van The Black Keys). Bovendien zit FOB in Amerika tijdens RW. FATM zie ik ook eerder als subheadliner. Denk dat je hier FOB kunt vervangen door een veel kleinere naam (The Offspring bijv) en dan ziet dit er wel realistisch uit.

Donderdag<br>

Vrijdag<br>

Zaterdag<br>

Zondag<br>

respect voor de tijd dat je er in stopt. ziet er vrij realistisch uit inderdaad

Zaterdag Main: Pearl Jam, The Black Keys, Florence And The Machine, Triggerfinger, Slayer, Fall Out Boy, Bastille
hoewel dit echt gruwelijk zou zijn, is dit echt een overkill aan namen op main. allemaal namen die wel later op de dag kunnen spelen in mijn gedachten. en als SLAYER komt, zie ik ze denk ik in de tent staan omdat het niet zoals de meeste artiesten op main een breed publiek aanspreekt.

Verder Flogging Molly en Dropkick Murphy's op één festival zou de feestvreugde zeker goed doen, ik stem voor. kan Dropkick Murphy's ook hun State of Massachusetts van de laatste keer goed maken.

Deerhunter zou ook laag staan voor de status die zij hebben, maar misschien minder bekend bij een breder publiek. voor de rest kan ik op heel veel dingen subjectief reageren, waarom bijvoorbeeld Jake Bugg na Alice in Chains zou staan, maar dan blijven we bezig :D

<div class="d4p-bbt-quote-title">Krullie wrote:</div>
Zaterdag<br><br>

Wooh dude, dit is wel heel erg optimistisch. Fall Out Boy zou minimaal op de plek van FATM staan hier (en waarschijnlijk zelfs op de plek van The Black Keys). Bovendien zit FOB in Amerika tijdens RW. FATM zie ik ook eerder als subheadliner. Denk dat je hier FOB kunt vervangen door een veel kleinere naam (The Offspring bijv) en dan ziet dit er wel realistisch uit.

Fall Out Boy zou natuurlijk nooit sub zijn op Werchter. Stonden op Pukkelpop voor Nine Inch Nails en Eminem. Op Werchter zal dit dus zeker ook het geval zijn en een plek voor FATM zou echt niet onlogisch zijn. Voor Triggerfinger is wel wat optimistisch.

Mastodon, Ghost en Alice in Chains op donderdag in Arras. Werchter schuift de support van Metallica dus door naar hun zusterfestival.

Mastodon, Ghost en Alice in Chains op donderdag in Arras. Werchter schuift de support van Metallica dus door naar hun zusterfestival.

Dan zullen ze zelf misschien iets beters hebben, verwacht nog wel een metal band op de dag van Metallica. Ook zie ik graag Dropkick Murphy's en Flogging Molly langskomen, gegarandeerd feest!

vandaag waarschijnlijk weer geen namen mits Sziget al wat namen gegeven heeft, dus er is al groot nieuws vandaag, en Limp Bizkit zou wel leuk zijn, (alhoewel een vriend van me zei dat ze een aantal jaar geleden hun show playbackte, een zaalshow wel te verstaan) maar dat was toen, misschien nu niet meer.

Users who are viewing this thread