Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Dat de zanger deze zomer vader wordt kan daar natuurlijk ook iets mee te maken hebben

haha, en waarom zou je dan niet naar Werchter komen?
nee wist ik niet, ik ga vrij ver, maar privézaken van artiesten is echt bij mij net zo wazig als Peking

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Dat de zanger deze zomer vader wordt kan daar natuurlijk ook iets mee te maken hebben

haha, en waarom zou je dan niet naar Werchter komen?<br>
nee wist ik niet, ik ga vrij ver, maar privézaken van artiesten is echt bij mij net zo wazig als Peking

Ik volg dat nu ook niet hoor, maar het wordt genoemd als extra reden om een album of tour buiten Amerika niet snel te verwachten. Begin me er wel wat aan te storen nu. Ze werken altijd wel lang aan een plaat, maar 10.000 Days is ondertussen bijna 8 jaar oud en er is nog niets in zicht. Een korte tour zoals ze met Amerika/Australie zo vaak doen zou me al tevreden stellen.

persoonlijk vind ik dat inderdaad een goede reden, maar ze moeten echt weer een keer langskomen idd ^^
Alice in Chains heeft trouwens weer twee tourdata bekend gemaakt op 8 en 9 juli in tsjechie en Oostenrijk samen met Metallica, ook dit maakt de kans zeker niet minder. lekker

Alice in Chains heeft trouwens weer twee tourdata bekend gemaakt op 8 en 9 juli in tsjechie en Oostenrijk samen met Metallica, ook dit maakt de kans zeker niet minder. lekker
Ik denk dat dit wel een zekerheidje is ondertussen :p

En Imagine Dragons schijnt zichzelf aangekondigd te hebben, kwam dit tegen op twitter. (Wel een rare datum..)

ik weet het, maar ben echt zo'n fan van AIC dat ik het nog niet kan geloven voordat ik de bekendmaking zie haha
en ik wist niet dat Rock Werchter vandaag al begon, wordt geen t-shirtjes en korte broeken weer dit jaar :(

Zal wel kloppen ja. Voorspelbare naam, maar ik ben wel benieuwd hoe die groep live is. Heb ze op Pukkelpop 2013 moeten missen.

Hopelijk zet deze bekendmaking de organisatie aan een beetje sneller namen vrij te geven. :)

Hoe schatten jullie de kans dat Wiz Khalifa als hiphop act komt? Hij is op 27/28/29 juni in Luxemburg dus een passage op Werchter lijkt wel goed mogelijk.

Wiz was in 2012 nog op RW. Ik weet niet of hij een album release op de agenda heeft of iets spannends van plan is, maar ik acht de kans niet heel groot. Ik zou eerder denken aan asap rocky of iets in die richting. Ik hoop persoonlijk stiekem wel op Kanye West maar dat zal wel bij hopen blijven.

Imagine Dragons op Werchter. Vind ik zelf een enorm overrated en overhypt bandje dat eigenlijk maar matige muziek maakt en dat dus een veel te hoge spot gaat krijgen, maar oke.

Kanye op Werchter? Is wel een HELE grote hiphop-act, lijkt me niet iets voor Werchter? A$ap & Macklemore lijken me logische geruchten. En Chance natuurlijk.

Ben ook niet zo'n fan van imagine dragons, zeer matig op lowlands. Maja je weet hoe het gaat paar hits flink wat airtime en iedereen vindt je geweldig.

Wiz was in 2012 nog op RW. Ik weet niet of hij een album release op de agenda heeft of iets spannends van plan is, maar ik acht de kans niet heel groot. Ik zou eerder denken aan asap rocky of iets in die richting. Ik hoop persoonlijk stiekem wel op Kanye West maar dat zal wel bij hopen blijven.

Hehe, nog iemand die Kanye West kan waarderen!! Ik hoop het elk jaar weer, maar de kans is altijd minimaal. Als Kanye West nog een festival zou doen. Zal hij Pukkelpop doen. Rock Werchter gaat niet beginnen aan een rapper als headliner en Kanye West gaat het niet meer voor minder doen, en groot gelijk heeft hij! Als Rihanna dat kan, kan hij het al helemaal. Grootste kans acht ik nog wanneer Kanye samen met Jay Z festivals doet, maar duurt nog wel even.

Nee, Alsjeblieft geen Wiz Khalifa! Om te huilen die gast. Doe mij maar keiharde rap van A$ap, Earl Sweatshirt, Childish Gambino en Chance The Rapper, en doe daar nog R&B bij van The Weeknd, Pharrel Williams en Sam Smith, helemaal top!

volgens bij duurt het idd nog wel even voordat watch the throne 2 in de winkel ligt. Death grips zie ik ook wel als mogelijkheid voor stukje hiphop op werchter (misschien iets tè maar ik zie het wel zitten).

Heuj Imagine Dragons! Natuurlijk gaan ze door die paar hits een te hoge spot krijgen, maar die bands heb je er ieder jaar bij zitten. Ik ben er wel blij mee: fijn album en die live-uitvoering van Radioactive is gewoon heel vet.

Vraag mij ook af op welk podium ze zullen neergezet worden? Op Pukkelpop stonden ze in de vroege namiddag op de Main Stage

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>
Vraag mij ook af op welk podium ze zullen neergezet worden? Op Pukkelpop stonden ze in de vroege namiddag op de Main Stage

Subheadliner van Barn lijkt mij wel een mooie spot.

We zullen zien, maar ik ben meer benieuwd naar andere bands hoe die ingedeeld worden.
En wat er nog komen gaat !

Imagine Dragons op Werchter. Vind ik zelf een enorm overrated en overhypt bandje dat eigenlijk maar matige muziek maakt en dat dus een veel te hoge spot gaat krijgen, maar oke.

Eens. Dat ze die maar ergens wegstoppen in een van de tenten zodat ik er geen last van hoef te hebben.

Bandsintown heeft het er al weer afgehaald. Maar ja, eindelijk dus 'aangekondigd' dat ze komen, dus ik werd lekker wakker.

Users who are viewing this thread