Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Imagine Dragons was te verwachten, maar daarentegen wel zeer welkom. De rest ook wel goede opvulling, al zegt met Metronomy niet zoveel eerlijk gezegd.
Alleen Passenger had van mij niet meer hoeven komen.

The line-up for Rock Werchter continues to take shape. There are another six additions. Dropkick Murphys will be blazing a trail of unbridled joy through Werchter on Thursday 3 July. The Naked and Famous will be performing their catchy Kiwi electropop at the festival on Friday 4 July. On Saturday 5 July, Agnes Obel, irresistible and oh so pure, and Imagine Dragons, now a strong con-tender for band of the year, have been added to the bill. Metronomy and Passenger, both in their very own way representatives of romantic beauty, will be at Werchter on Sunday 6 July. More names will follow soon.

Niet onder de indruk

Dat zijn weer allemaal kleinere namen , zou nu toch wel eens iets van het niveau Kasabian ofzo willen krijgen eigenlijk ( en vooral iets meer echte rock ) :/

Alweer een bekendmaking die mij niet echt warm maakt. En de zondag blijft echt wel opvallend magertjes. Benieuwd wat ze nog in petto hebben.

de nieuwe namen wordt ik ook niet echt heel warm van om eerlijk te zijn. zitten wel een paar leuke bij hoor dat zeker wel.

Natf en dropkuck murphys zijn heerlijke toevoegingen :) agnes obel mag er ook zijn. Metronomy ken ik eerlijk gezegd niet.

Over het algemeen, best blij

Goede namen. Wilde Imagine Dragons al heel lang een keer zien!

Maak me wel zorgen over mijn eigen dagindeling haha. Ik verwacht Triggerfinger rond 18:30 op Main Stage. Band waar ik fan van ben en graag wil zien! Alleen dit is wel een tijd waar ik de Imagine Dragons ongeveer inschat in The Barn... Of gaat Werchter voor een Main Stage spot voor de Dragons rond 17:00?

Ziet ernaar uit dat ze van hun 40ste verjaardag ook hun kutste editie gaan maken. Dat ze die grote namen eerst eens geven, in plaats van het te doen uitverkopen op basis van Birdy, Imagine Dragons en Passenger.....

Ik heb het gevoel dat er bij de laatste 2 sets met namen niet echt iets voor op de mainstage bij zit. Behalve Dropkick Murphy's, KoL en Babyshambles misschien. Ik vind het ook een beetje matige namen.

Ik snap wel waarom de meeste mensen hier op dit forum niet echt warm van worden! De eerste namen ( Metallica , AM , Pearl Jam , Pixies, etc.. ) was allemaal het betere Rock-werk, en dat kan iedereen hier blijkbaar wel smaken. Maar er zijn natuurlijk ook veel mensen die dat niet zo graag horen, en dat wordt nu wat 'gecompenseerd' met relatief softere namen :-) dat is altijd al zo het geval geweest! Dus bij de volgende zullen de reacties wel weer wat positiever zijn ongetwijfeld ;-) Kasabian , Alice in Chains , Mastodon,... Ik hoop het!

Ziet ernaar uit dat ze van hun 40ste verjaardag ook hun kutste editie gaan maken. Dat ze die grote namen eerst eens geven, in plaats van het te doen uitverkopen op basis van Birdy, Imagine Dragons en Passenger…..

Pearl Jam, Metallica, Arctic Monkeys, Kings of Leon, Black Keys en Pixies zijn niet groot genoeg voor je?

Dropkick Murphy's ben ik zeker blij mee, dat is altijd een feestje. Verder niet echt wat bijzonders, hoop net als de rest dat de volgende aankondiging wat grotere namen met zich mee brengt voor de main stage.

Zondag blijft vrij zwak vind ik, veel dingen die ik op zich wel wil zien, maar niet 1 die ik echt op het verlanglijstje heb staan. Verder op iedere dag wel 2 namen die ik graag zie.

Het kan goed zijn dat dit weer zo'n tussenoplossing is, omdat ze bij Imagine Dragons liepen te klooien op Bandsintown. Als ze hen niet alleen bekend willen maken doen ze er een paar andere kleine namen bij en dan mss eind volgende weeken een naam of 10 met podiumindeling.

Metronomy, Agnes Obel en Dropkick Murphy's zijn echt leuke namen. Imagine Dragons en Naked + Famous ook prima. Alleen jammer dat die baardaap van een Passenger er weer staat, vervelende artiest.

Users who are viewing this thread