Zo'n 12 namen denk ik nog. Inderdaad jammer dat ze Volbeat naar de zaterdag hebben moeten doen en The National tot subheadliner hebben moeten bombarderen. In mijn ogen geen subheadliner(wel fan). Volbeat voor Rammstein vind ik persoonlijk ook één plek te hoog voor Volbeat. Inderdaad jammer dat ze niet The Killers, Queens of the stone age of Arctic Monkeys hebben kunnen boeken.
Persoonlijk hoop ik nog op Stereophonics op de zaterdag. De dag erna staan ze op het Arras Main Square festival.
Portishead zie ik nog wel één avond The Barn afsluiten. De zaterdag bijvoorbeeld.
Miles Kane staat op festival in Noord Frankrijk op 6 Juli, dus die verwacht ik nog wel één van de dagen.
Vampire Weekend staat op 9 Juli in Noord Frankrijk, dus hetzelfde geldt voor hun.
Crystal Castles, Enter Shikari, Savages, Alunageorge, Everything Everything, Icona Pop, Example en Klaxons touren veel rond Werchter, dus automatisch kanshebbers.
The Horrors staan 5 Juli op Hop Farm in Engeland.
Paramore heeft volgens mij nog geen datum in België, dus die zie ik ook nog wel komen.
Kraftwerk en Mumford and Sons zouden nog kunnen, maar ik heb de hoop voor hun al opgegeven.
Dit lijkt me nog wel geinig(is haalbaar, maar wel met fantasie):
Donderdag: The Horrors(main), Enter Shikari(main), Crystal Castles of Icona Pop(marquee)
Vrijdag: Miles Kane(main), Savages(barn)
Zaterdag: Stereophonics(main), Paramore(main), Jacco Gardner(marquee), Portishead(barn)
Zondag: Vampire Weekend(main), Example(marquee), Everything Everything of Klaxons(barn)