Skrillex gaat dan niet van Europa naar US naar Europa naar Canada maar blijft gewoon in Europa en gaat na RockWerchter naar Canada, maar dat lijkt me inderdaad vrij onwaarschijnlijk. Ik verwacht dat Portishead toch zal komen maar niet op de mainstage staan maar in The Barn en daar een dag The Barn headlinen. Kijk maar naar The Kooks vorig jaar dus het is zeker niet ondenkbaar dat dit gebeurd. En daar zullen de mensen komen die Portishead wel kunnen waarderen. Bastille kan je wel als zekerheidje opschrijven. En ik las hier ook dat Nick Cave voor Rammstein zal staan, het zou kunnen maar ze hebben zelf een keer aangegeven dat ze zeker met dit nieuwe album niet op een dag met veel metal bands willen staan, maar zeg nooit nooit. Mumford and sons gok ik voor de donderdag maar dat is koffie dik kijken. Ze staan nu op twee festivals en ze stonden er vorig jaar nog. Je zou eerder zeggen dat ze volgend jaar komen bij het jubileum jaar maar ze zouden er dit jaar eigenlijk perfect tussen passen. Ik zet ook mijn geld in voor Triggerfinger op de zaterdag, die zal dan de zelfde spot innemen als Volbeat op donderdag Phoenix op vrijdag en TSTM op de zondag. En als inderdaad Nick Cave & Mumford And Sons coheadlinen, kan je Placebo en The Killers helemaal afschrijven.
Maar we hebben nog +/- 30-35 namen te gaan en verwacht er vrijdag 20 en dit is mijn lijstje van 20 namen:
Tom Odell, Bastille, Nick Cave and the bad seeds, Mumfod and sons, Beady Eye, Vampire Weekend, The Van Jets, Portishead, SBTRKT, Modestep, The Bloody Beetroots, Pritty Lights, Kraftwerk ( tweede en laatste mainstage afsluiten ) Entere Shikari, Damien Rice, Frensh Films, The Gaslight Anthem, Triggerfinger, Taylor The Creator en Imagine Dragons.
De andere namen die ik een keer in een lijstje heb gezet zouden ook kunnen maar gok nu op deze 20
Maar we hebben nog +/- 30-35 namen te gaan en verwacht er vrijdag 20 en dit is mijn lijstje van 20 namen:
Tom Odell, Bastille, Nick Cave and the bad seeds, Mumfod and sons, Beady Eye, Vampire Weekend, The Van Jets, Portishead, SBTRKT, Modestep, The Bloody Beetroots, Pritty Lights, Kraftwerk ( tweede en laatste mainstage afsluiten ) Entere Shikari, Damien Rice, Frensh Films, The Gaslight Anthem, Triggerfinger, Taylor The Creator en Imagine Dragons.
De andere namen die ik een keer in een lijstje heb gezet zouden ook kunnen maar gok nu op deze 20