Rock Werchter 2013

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Rennen valt wel mee hoor, is alleen bij Biffy Clyro en Vampire Weekend het geval.  bij andere dingen die we willen zien zit er genoeg tijd tussen om lekker rustig aan te doen ;)
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
pfff een top 5...
Ik denk dan toch maar zoiets:

1. Disclosure
2. John Legend
3. Kings Of Leon
4. Frank Ocean
5. Rudimental

Dus voor mij word het ook al lastig tussen John Legend en Kings Of Leon, en eigenlijk ook Ben Howard en Blur. Maar ja, liever dit dan dat ze elkaar geheel overlappen. dan maar rennen! Maar in ieder geval vooraan bij John Legend, jeugdheld voor mij!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik had een paar vraagjes voor jullie ervaren Werchter-gangers. Ik wil graag Kings of Leon, Ben Howard en Blur zien. Aangezien Howard zijn 4 beste nummers doorgaans in het midden van zijn set speelt, ben ik van plan Kings of Leon helemaal af te kijken, om vervolgens naar Howard te gaan, en dan iets voor het einde terug te gaan om op tijd te zijn voor Blur. Twee vragen hierover:

1. Kom ik nog de tent in voor Ben Howard?

2. Hoe ver kom ik nog het publiek in voor Blur?

Dan nog wat anders, ik wil graag Jake Bugg zien, en daarna in het voorvak staan voor Editors. Dat zou dus betekenen dat ik tijdens Depech Mode in de rij ga staan voor het voorvak. Gaat dit me lukken? Zo niet, lukt het vak daarachter wel? Ik weet dat jullie dit nooit zeker kunnen weten maar een verwachting zou heel welkom zijn :)
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
op vraag 1 en 2 kan ik denk ik wel antwoorden dat je helaas niet ver vooraan gaat staan.

Over Editors heb ik geen idee, ben vorig jaar op Pinkpop geweest en daar lukte dat makkelijk bij The Cure, bij M&S was het goed te doen al waren zij geen headliner, daarna kwam Bruce maar dat hebben we niet geprobeerd. Linkin Park hebben we ook niet geprobeerd.

Trouwens, Depeche Mode begint een kwartier eerder!!
 

Krullie

Campingartiest
26 mrt 2013
63
0
Mensen,

Mijn zus kan dit jaar toch naar Rock Werchter, ze heeft alleen geen combiticket aangeschaft. Aangezien het nu uitverkocht is en zij toch nog graag wil, vraag ik jullie of jullie nog iemand weten/kennen die zijn/haar ticket wil doorverkopen?

Bedankt.
 

whuuut

Playlistbediener
6 apr 2013
9
0
Geef eens een top 3 van de optredens die je het best vond...

Ikzelf vond:
1. Goose

2. Editors

3. Alt-j
 

nIEmAnd

Playlistbediener
7 jan 2014
26
3
6 maanden niets opgezet: hier komt verandering ;)
mijn top 5 van vorige editie was:
1. Rammstein

2. Depeche Mode

3. Gogol Bordello

4. Rudimental

5. Netsky
(en the hives waren ook super) :D
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
je bent er wel wat laat mee maar dit is mijn top 5:

Green Day
rammstein
netsky
modestep
Editors

all time low heeft me ook verrast, goede band.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken