Rock Werchter 2013

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Leuk programma, vraag me af hoe lang Green day speelt aangezien ze de vorige 2.5 uur mochten spelen. Hoop dat ik zowel the national als biffy clyro kan zien,

Ook fijn dat op Vrijdag, zaterdag en Zondgag geen dance act afsluit. Hoop dat Blur en Kol(die van mij het nummer Knocked Up en Red morning light wel mogen spelen) dik anderhalf uur spelen en op zaterdad Nick cave en Volbeat meer als een uur mogen spelen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Dat bericht is een beetje opgeblazen, er werd namelijk niet gezegd dat hij zou komen, maar dat RW contact had gezocht. Het is een goede, nieuwe act dus omdat het ook heel goed mogelijk was is het denk ik een beetje opgeblazen
 

Krullie

Campingartiest
26 mrt 2013
63
0
Verbaast mij wel dat er geen Nederlandse acts staan en maar 5 Belgische acts. Niet dat ik het heel erg vind hoor, maar had sowieso wel een Nederlandse act verwacht.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
zeker nu acts als Jacco Gardner en Blaudzun heel erg lekker gaan. Ach ja waarschijnlijk kon ik ze toch niet gaan zien, zal Biffy Clyro en 30STM waarschijnlijk al moeten gaan skippen...
 

Krullie

Campingartiest
26 mrt 2013
63
0
Achten jullie de kans ook redelijk groot dat Bloc Party en The National deels zullen overlappen?
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
en toen was het tijdschema bekend, alleen niet echt overzichtelijk...

Wie verveelt zich?? XD
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
http://clashfinder.com/s/rockwerchter2013/



Alsjeblieft invullen maar. Jammer van de clashes tussen Jake-Depeche, Green day- Sigur en Hives- Lumineers
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Thanks!! Ik zit hier echt te balen van de programmering van Gaslight Anthem, 30 Seconds To Mars en Depeche Mode. Wel chill dat ik na Bastille nog even een stukje Haim meepakken en t wordt rennen van Vampire Weekend naar Biffy Clyro, kan ik toch nog een deel van Biffy Clyro zien. Op dat stukje programmering op zondag ben ik best wel blij met t tijdschema :)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Wat ik vrij bizar vind is dat Kings of Leon & Blur en Ben Howard overlappen. Bijna iedereen die Ben Howard goed vindt vindt Kings of Leon ook heel goed. Voor mij is dit een groot dilemma. Vorig jaar was het Kasabian en het vooraan blijven staan voor Mumford and Sons vs. Ben Howard en nu is het het opgeven van mijn ongetwijfeld top-plek voor Blur en het missen van de opening van Blur voor Ben Howard vs. gewoon vooraan bij Kings Of Leon en Blur en geen Ben Howard. Het kutte hiervan is dat als ik mijn top 5. zou moeten maken van artiesten die dit jaar komen krijg je dit:

1.Kings of Leon

2.Blur

3.Editors

4.Ben Howard

5.Green Day :/



Verder ben ik eigenlijk heel tevreden, vind het alleen jammer dat ik dingen als Dimitri Vegas, Boys Noize, Dizze Rascal en Vitalic moet missen maar dat boeit verder niet zo. Wat ik wel echt fijn vind is dat de laatste dag echt helemaal rond de Barn en Klub C afspeelt voor mij, en dat ik dan tijdens het laatste stukje van Depeche Mode waarschijnlijk nog in het een na voorste vak kan komen voor Editors.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
@Stockholm ik heb hetzelfde probleem als jouw. maar ik denk zoals velen. Kings is een must en dan willen ze naar ben howard. Blur vooraan of ben howard blijft een keuze.

Mijn Top 5 dan maar.

1. Editors.

2. Blur

3. Kings Of Leon.

4. Biffy Clyro

5. Sigur Ros ( Al gaat hem dat niet worden... Green Day moet zo nodig 2.5 uur spelen)
 

Krullie

Campingartiest
26 mrt 2013
63
0
@Wessel je gaat niet naar Sigur Ros omdat Green Day 2,5 uur speelt. Ik zie Green Day niet hoger staan dan Sigur Ros op je lijstje, of gaan al je vrienden naar Green Day, zodat je wel mee moet?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Mijn top5:

Depeche Mode

Green Day

Volbeat

Blur

Kings of Leon



Dus ik kan mooi alles zien :) Heb eigenlijk helemaal geen moeilijke keuzes te maken.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Top 5:

1. Blur

2. Editors

3. Green Day

4. Bastille

5. Kings of Leon/Biffy Clyro



Dus voor mij ook geen extreme clashes. Alleen Depeche Mode/Jake Bugg is nog betwijfelingswaardig.
 

Krullie

Campingartiest
26 mrt 2013
63
0
1. Kings of Leon

2. Editors

3. Bloc Party

4. The National

5. Tame Impala

Bovendien zal ik hier nog heen gaan: The Gaslight Anthem, Band of Horses, Of Monsters And Men, Alt-j, Stereophonics, Rammstein, Blur, Phoenix, The Hives, Two Door Cinema Club, Palma Violets, Black Rebel Motorcycle Club en Vampire Weekend
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
1. Editors

2. Bastille

3. Jonathan Jeremiah

4. Two Door Cinema Club

5. Biffy Clyro

jammer genoeg ga ik Biffy Clyro amper of niet zien, @festivalganger wil namelijk graag naar Vampire Weekend, dus dat wordt krap en 30STM vs. Gaslight Anthem blijft heel jammer maar dan gaat t toch 30STM worden zodat we toch nog Depeche Mode kunnen zien
 

Festivalganger

Playlistbediener
10 apr 2013
27
0
1. Blur



2. Vampire Weekend



3. Alt-J



4. Two Door Cinema Club



5. Kings of Leon





@neontiger Biffy clyro gaan we gelijk naar door na vampire weekend hoor!

Verder heb ik Jake Bugg al wel een keer gezien, maar dat was wel echt heel vet dus Depeche mode/Jake Bugg is voor mij nog een clash...
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik ga ergens op het gras bierdrinken en vooral plezier hebben. Vind het persoonlijk niet nodig van band naar band te rennen om zo veel mogelijk te zien. Heb dat nooit gesnapt dat mensen naar een festival gaan puur om zo veel mogelijk acts te zien omdat ze er geld voor betaald hebben. Geef mij een biertje en de volgende bands dan ben ik tevreden:

1: Two Door Cinema Club

2: Kings of Leon

3: Rudimental

4: Biffy Clyro

5: C2C
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken