Graspop Metal Meeting 2025

Ik verwacht NiN toch "gewoon" op Graspop.
De vergelijking met Muse kan enkel getrokken worden op de electronica, terwijl Muse meer richting de pop neigt is NiN een Industrial band. Iets wat prima op de line-up van Graspop past, recentelijk hebben we het over The Prodigy gehad, wat naast Drum 'n Bass ook veel dance is. De shift richting de elektronische muziek zie Carpenter Brut, Pertubator, Pendulum is Nine Inch Nails meer dan logisch en eigenlijk vreemd dat ze in al die jaren nog nooit op GMM hebben gestaan gezien hun status.

Ik denk dat dit geweldige headliner zal zijn.

Ik verwacht NiN toch "gewoon" op Graspop.
De vergelijking met Muse kan enkel getrokken worden op de electronica, terwijl Muse meer richting de pop neigt is NiN een Industrial band. Iets wat prima op de line-up van Graspop past, recentelijk hebben we het over The Prodigy gehad, wat naast Drum 'n Bass ook veel dance is. De shift richting de elektronische muziek zie Carpenter Brut, Pertubator, Pendulum is Nine Inch Nails meer dan logisch en eigenlijk vreemd dat ze in al die jaren nog nooit op GMM hebben gestaan gezien hun status.

Ik denk dat dit geweldige headliner zal zijn.
Hier ga ik wel mee akkoord! Ook aangezien we nog twee 'grote' South headliners verwachten, terwijl werchter toch al een mooi gevulde bovenkant heeft met al redelijk wat rock en (nu-)metal!

That might be true. However, just two years ago we said the same thing about Tool.
while tool never wants to do the same venue in the same tour cycle.
werchter, sportpaleis & graspop with the same tour

nin is a new tour and a frequent name at werchter
and they were as a band at werchter very happy with the barn
an arena show at a festival...

lijkt me eerder een favorietje te zijn van ene H. S. te werchter...
Ok, die reden kende ik wel, maar dat maakt de kans in mijn ogen niet nihil, toch (volgens anderen is die kans bv. 50-50)?
Ik dacht dat er misschien nog een andere reden zou zijn wat het onwaarschijnlijk zou maken dat NIN op GMM zou kunnen staan?

Ok, die reden kende ik wel, maar dat maakt de kans in mijn ogen niet nihil, toch (volgens anderen is die kans bv. 50-50)?
Ik dacht dat er misschien nog een andere reden zou zijn wat het onwaarschijnlijk zou maken dat NIN op GMM zou kunnen staan?
tuurlijk kan het alle kanten op.
maar NIN zomaar verwachten op gmm zoals itsjovenaar zegt zou ik ook niet doen.

het zal afhangen wat de band & management zal willen doen

Insiders op het NIN forum geven al een tijdje aan dat het om een arena/zalen tour zou gaan, dus geen festivals. Maar goed, wie weet.
laatste keer belgie was een niet uitverkochte lotto arena.
ook dat was een top show maar liever the barn
al overweeg ik een indoor show in een zaal ook wel

Zou een mooie headliner voor Graspop zijn. Maar denk dat de kans groter is dat ze alleen Ziggo Dome spelen en België overslaan.

• Thinking
Waarderingen: nikita
Zou een mooie headliner voor Graspop zijn. Maar denk dat de kans groter is dat ze alleen Ziggo Dome spelen en België overslaan.
En hoe heb je die kansberekening juist gedaan dan? De "recente" data toont dat anders niet aan.

2018: NL - AFAS // BE - RW
2014: NL - Heineken Music Hall // BE - Lotto
2013: NL - Lowlands // BE - Pukkelpop

Laatst bewerkt:
Mystic festival (PL) (4 - 7 jun): 30 nieuwe namen
Bad Touch
Bewitcher
Blindead 23
Bokassa
Castle Rat
Celestial Sanctuary
Dopethrone (y)
Elder 🤘
Faetooth
Graphic Nature
Grove Street
Hatebreed
Heave Blood & Die
HellRipper (y)
Hér
Hideous Divinity
Imminence
Inhuman Nature
Last Penance
Luna Kills
Martwa Aura
Necrot
Paleface Swiss (y)
Port Noir
Rickshaw Billie's Burger Patrol (y)
Sim
Slomosa (y)
Soulburn
Split Chain
Sun Don't Shine
Thantifaxath
Thaw
TotenMesse
Vader
Witch Club Satan 🤘
Zemial

473442960_1158443092307381_8628744349482300043_n 2.jpg

En hoe heb je die kansberekening juist gedaan dan? De "recente" data toont dat anders niet aan.

2018: NL - AFAS // BE - RW
2014: NL - Heineken Music Hall // BE - Lotto
2013: NL - Lowlands // BE - Pukkelpop
Ziggo Dome is in al voorbij gekomen, inclusief datum. Daar stond verder nog niks over België bij. Als ze waarschijnlijk geen festivals spelen zoals @Mark's Kal aangaf is het dan wel opmerkelijk dat er geen zaal in België gelekt is toch?

Wat niet is kan nog komen maar het gebeurt vaker dat bands wel in NL en nket in België spelen.

Ziggo Dome is in al voorbij gekomen, inclusief datum. Daar stond verder nog niks over België bij. Als ze waarschijnlijk geen festivals spelen zoals @Mark's Kal aangaf is het dan wel opmerkelijk dat er geen zaal in België gelekt is toch?

Wat niet is kan nog komen maar het gebeurt vaker dat bands wel in NL en nket in België spelen.
In principe is Nederland ook pas de enige datum op het vasteland die 'gelekt' is, dus er is nog veel mogelijk.

Beetje een heel snelle aanname dit. Er is 1 datum gelekt en je denkt dat ze niet in België spelen? Als ze in juni touren, dan is Graspop echt niet ZO onwaarschijnlijk. Die moeten echt nog minstens 2 headliners onthullen he.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71

Users who are viewing this thread