Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe groot schatten we de kans op Alestorm? Zekerheidje of slaan die GMM dit jaar over? Zelfde met Sepultura, hoop die nog 1 laatste keer op GMM te zien, omdat k daar m'n 1e moshpit bij heb meegemaakt
Zou dat nog kloppen? Ik las dat de leakers oorspronkelijk over "eind deze week" spraken voor een aankondiging, maar dat de branden in LA voor uitstel zorgen.
Zou dat nog kloppen? Ik las dat de leakers oorspronkelijk over "eind deze week" spraken voor een aankondiging, maar dat de branden in LA voor uitstel zorgen.
Heb dit weekend een interview gehoord op de lokale tv met Helmut Lotti waarbij hij vertelde over zijn hardrock cd die binnenkort uitkomt en verschillende festivals deze zomer, zie ik ook wel terugkomen..
Heb dit weekend een interview gehoord op de lokale tv met Helmut Lotti waarbij hij vertelde over zijn hardrock cd die binnenkort uitkomt en verschillende festivals deze zomer, zie ik ook wel terugkomen..
Dan hopelijk als opener van de jupilair/main, wanr de metaldome was echr veels te klein. Heb hem daarom afgelope voorbijgang gemist.
Persoonlijk lijkt t me ook wel een leuke naam voor een pre-party op de woensdag in de dome, zoals afgelopen editie de planning was.(Als ze dat dit jaar weer/wel gaan doen) persoonlijk verwacht ik hem, als hij komt, als opener op de main.
NIN eens opgezet. Lijkt me meer iets voor RW dan GMM persoonlijk gezien dus hoeven voor mij niet te komen.
Of toch niet op Do of Vr. houd daar de overige plekken liever open voor iets wat me beter ligt
Looks like they're delaying the announcement. But current leaked dates have Amsterdam on the 29th of June too, so Belgium between UK & Amsterdam would line up nicely