Graspop Metal Meeting 2025

NIN eens opgezet. Lijkt me meer iets voor RW dan GMM persoonlijk gezien dus hoeven voor mij niet te komen.
Of toch niet op Do of Vr. houd daar de overige plekken liever open voor iets wat me beter ligt šŸ˜
Laten we ons op dit moment maar niet meer druk maken over wie voor ons 'wel of niet hoeven te komen', we mogen allang blij zijn als ze nog 3 mooie headliners weten te vinden. šŸ˜…
En NIN is voor GMM een absolute voltreffer, ongeacht waar jij ze beter vindt passen. ;)

Het is dat je dat hier niet zo zou zeggen, maar je zou bijna zeggen dat je meer weet :LOL:
Neuh, meer omdat ik niet snap waarom Nine Inch Nails wel op Graspop zou passen terwijl Muse dat niet zou doen. Tuurlijk, zit een klein verschil in, maar het sluit allebei niet naadloos aan op Graspop.

Van mij mag het allebei, alleen ik snap de logica hier niet. Voelt alsof dat geroepen wordt vanuit het fan-zijn.

Neuh, meer omdat ik niet snap waarom Nine Inch Nails wel op Graspop zou passen terwijl Muse dat niet zou doen. Tuurlijk, zit een klein verschil in, maar het sluit allebei niet naadloos aan op Graspop.
Nee niet naadloos nee. Maar allebei zou ik het ook niet zien misstaan. Ik zie graag een van beiden (of voor mij zelfs allebei, maar dan zou ik de klachten wel begrijpen) op Graspop staan dit jaar hoor! Zeker omdat we niet echt betere alternatieven zien nu

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
wat mij betreft passen beide bands prima op Graspop
over muse is de meerderheid volgens mij ook wel enthousiast, alleen een paar mensen wat negatiever.
als NiN daadwerkelijk aangekondigd zou worden verwacht ik hier ook wel wat negatieve reacties.

het verschil zit er denk ik vooral in dat Muse hun tour al een tijdje bekend is, en die van NiN nog niet. een aankondiging van NiN lijkt me hierdoor waarschijnlijker.

Van mij mag het allebei, alleen ik snap de logica hier niet. Voelt alsof dat geroepen wordt vanuit het fan-zijn.
I like both and would be fine with them playing Graspop.

However, Nine Inch Nails have recorded some very harsh music over the years, that they are still playing live to this day.

Iā€™m not aware of Muse having too many songs that are as heavy as Mr Self Destruct or Reptile.

Again, Iā€™d be happy about them both, just playing devils advocate if you will.

I like both and would be fine with them playing Graspop.

However, Nine Inch Nails have recorded some very harsh music over the years, that they are still playing live to this day.

Iā€™m not aware of Muse having too many songs that are as heavy as Mr Self Destruct or Reptile.

Again, Iā€™d be happy about them both, just playing devils advocate if you will.

Ik denk dat Dave dat al deed!

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel
Aangezien NIN nu redelijk hard een mogelijkheid begint te worden en ik geen enkel nummer van ze ken en nog nooit beluisterd heb. Waar te beginnen voor de stevigere nummers?

NiN is soms erg electronisch, maar dat zijn wel meer acts. Ze hebben genoeg metal/industrial in zich om het graspop publiek mee te krijgen.

• Leuk
Waarderingen: won666
Aangezien NIN nu redelijk hard een mogelijkheid begint te worden en ik geen enkel nummer van ze ken en nog nooit beluisterd heb. Waar te beginnen voor de stevigere nummers?
Broken EP, Pretty Hate Machine en The Downward Spiral.

Ook al blijft de mogelijkheid van een NIN show op GMM dit jaar nog altijd vrijwel nihil.

• Leuk
Ik vind zelf juist die elektronische sounds die ze gebruiken ook heel tof, maar als ik aan wat stevigere nummers denk zijn dit de eerste die in me op komen: Head Like A Hole, Last, March Of The Pigs, We're In This Together, Somewhat Damaged, Wish.

• Leuk

Users who are viewing this thread