Pinkpop 2024

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.555
Maar het is toch ook absurd dat mensen die er geld mee verdienen ook aangeven dat er vraag naar er is en dat "het er tijd voor is" en "men klaar is voor VIP". Dat is gewoon je eigen geldslurpende acties goedpraten.
Oh ja, fuck dat soort mensen. In dit topic prima om het bij feitelijkheden te houden, want de verschillen in levensopvatting zijn simpelweg te groot.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.555
Ik had wel verwacht dat Pinkpop/MOJO een arrangement met vakantiehuisjes/stacaravans zou aanbieden (zoals bij GMM). Bijvoorbeeld bij Europarcs op de Brunssummerheide (Bruce'mer Village). Bij de watertoren in Rimburg (Rimmstein). En Landal Hoog Vaals (Landal Park, sorry... betere suggesties?).

Oprecht serieus bedoeld dit overigens. Ik zie hier meer heil in dan in exclusieve terrasplekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs Slisser

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.938
3.981
Ik had wel verwacht dat Pinkpop/MOJO een arrangement met vakantiehuisjes/stacaravans zou aanbieden (zoals bij GMM). Bijvoorbeeld bij Europarcs op de Brunssummerheide (Bruce'mer Village). Bij de watertoren in Rimburg (Rimmstein). En Landal Hoog Vaals (Landal Park, sorry... betere suggesties?).

Oprecht serieus bedoeld dit overigens. Ik zie hier meer heil in dan in exclusieve terrasplekken.
Voor dit jaar had ik een villa voor 10 personen geboekt op Brunssumerheide, kosteloos annuleren als de line up me/ons niet kon bekoren.
Uiteindelijk zijn er 5 gegaan en was hun prima bevallen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
geef ze nu geen ideeën... Wellicht zijn er mensen die van deze parken gebruik maken tijdens Pinkpop nu, maar die in dat geval waarschijnlijk veel meer moeten betalen omdat het binnen het concept arrangement past 🙈

ben wel met je eens. Wellicht wel een volgende stap, na de festitenten en Glampink 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.691
4.555
geef ze nu geen ideeën... Wellicht zijn er mensen die van deze parken gebruik maken tijdens Pinkpop nu, maar die in dat geval waarschijnlijk veel meer moeten betalen omdat het binnen het concept arrangement past 🙈
Boh ja, moet je de verschillen in prijzen maar zien bij de parken rondom GMM. Maar een betaalbaar arrangement met vervoer van en naar het terrein kan wellicht lucratiever zijn.
 

premiumpop

Playlistbediener
5 dec 2023
33
48
Misschien is t ook nog iets als ze herkenningsvlaggen gaan verhuren. Die mogen ook allang niet meer, die van PP zijn dan gekeurd en dan kun je toch je vrienden vinden.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
723
1.210
Die extra luxe tuin van Pinkpop valt toch niet goed te praten. 1 van de grootste minpunten van Pinkpop zijn de weinig chillplekken, zitplekken en schaduw plekken. En want doen ze als organisatie, een stuk van het terrein afsluiten voor het "normale" publiek, waar deze voorzieningen wel worden geplaatst en je er enkel gebruik van kan maken als je extra betaald, echt de omgekeerde wereld.

Ze zouden is moeten investeren in betere voorzieningen en chillplekken voor alle festivalgangers.

De bekendmaking van de namen kan ik nog enigszins mee leven, omdat er vernieuwing is, maar de rest van de bekendmakingen zijn een treurige richting waar Pinkpop op afgaat.
 

premiumpop

Playlistbediener
5 dec 2023
33
48
Volgens de communicatie over het skydeck zouden de opbrengsten daarvan juist in de voorzieningen gestoken worden. Maar wellicht hebben ze daarvan die zonnewering gekocht die ze nu moeten verkopen via tuinterras om uit de kosten te komen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Volgens de communicatie over het skydeck zouden de opbrengsten daarvan juist in de voorzieningen gestoken worden. Maar wellicht hebben ze daarvan die zonnewering gekocht die ze nu moeten verkopen via tuinterras om uit de kosten te komen.
ik neem toch aan dat die zonnewering / tenten er aankomend jaar weer staan bij die chill en zittplekken op Noord en Stage 4...
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.100
500
Zit er nog een 4e dag in / terrein uitbreiding nog te verwachtten komende jaren?Enig idee wat de lange termijn planning is bij buro PP/Mojo of blijft alles zoals het nu al jaren is.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.953
2.700
ik neem toch aan dat die zonnewering / tenten er aankomend jaar weer staan bij die chill en zittplekken op Noord en Stage 4...
Ik mag toch aannemen dat die schaduwplekken uitgebreid gaan worden.
Vond 2022 wel echt een dieptepunt hoor. Partytenten op de camping verbieden met 35 graden, drie kwartier wachttijd voor de hervulbare waterzakjes van WML, te weinig tappunten voor water en dan in de media doodleuk vernemen dat Murray roept dat de mensen 'ook naar de bar' kunnen gaan.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
626
299
Ik mag toch aannemen dat die schaduwplekken uitgebreid gaan worden.
Vond 2022 wel echt een dieptepunt hoor. Partytenten op de camping verbieden met 35 graden, drie kwartier wachttijd voor de hervulbare waterzakjes van WML, te weinig tappunten voor water en dan in de media doodleuk vernemen dat Murray roept dat de mensen 'ook naar de bar' kunnen gaan.

Dit jaar vond ik het wel echt goed geregeld met water. Genoeg tappunten en bij de toiletten kon je ook snel water pakken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Ik mag toch aannemen dat die schaduwplekken uitgebreid gaan worden.
Vond 2022 wel echt een dieptepunt hoor. Partytenten op de camping verbieden met 35 graden, drie kwartier wachttijd voor de hervulbare waterzakjes van WML, te weinig tappunten voor water en dan in de media doodleuk vernemen dat Murray roept dat de mensen 'ook naar de bar' kunnen gaan.
gelukkig ging dat 2023 al een stuk beter...
moet we maar zien wat ze van die ervaringen meenemen naar 2024
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
189
156
Wel mooi hoe het forum getransformeerd is van doemdenken over line-ups, naar nu 10+ pagina's over geldklopperij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stoogie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken