Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DeWolff en Nielson bij de Edison winnaars.
Kanshebbers voor op het affiche imo.
DeWolff alleen 2010 op Pinkpop gestaan, Nielson nog niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Plottwist...
Neil Young (toch weer) in de gaten houden??
http://neilyoungnews.thrasherswheat.org/2019/02/2019-germany-tour-of-neil-young-promise.html
Last month, Neil Young announced that he is planning a concert tour of Germany this summer with + Promise of The Real, per Neil Young Archives.

June and July 2019 was the timeframe, however the 2019 Germany Tour announcement has been delayed, according to a response to a Letter to the Editor on NYA Times-Contrarian: "Announcements are coming as soon as we finish checking out the sponsors and making sure they are OK with us. We notice some banks and want to see what they invest in."

Also, in response to another question on NYA Times-Contrarian, Neil Young is also planning a solo tour of Europe next winter: "We are looking at the possibilities of NYA solo shows in London and throughout all Europe. This has been difficult with everyone else looking for big paydays and out door festivals for me in the summer. We may just come back in the winter.

Loving our NYA solo shows, we are continuing our investigation!!"

Waarschijnlijk valse hoop, maar leuk om in de gaten te houden.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Persoonlijk zou ik t geweldig vinden.
Maar als je fleetwood mac al hebt dan is dit wel erg classic
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
Verbaasd me dat ik aangeef dat Open’er vandaag met namen komt en het niemand wat uitmaakt.
Het is een grote speler in de festival wereld en met nog maar 1 headliner bekend, moeten we toch opletten lijkt me?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024

Precies. Als je Fleetwood Mac / Mumford and Sons / Beyonce of Eminem bovenaan je affiche hebt, aangevuld met behoorlijk subs, dan spreek je een breed publiek aan. Ideaal voor een mainstream festival als Pinkpop.

Met Neil Young of The Who erbij helt het juist weer heel erg over naar een kant. Los van de kwaliteiten van deze twee acts uiteraard. Met name Neil Young vind ik prachtig, al vond ik hem die ene keer dat ik hem live zag behoorlijk saai. Of saai is niet echt juiste woord, meer een eenvormig optreden: Neil Young die met zijn rug naar het publiek toe eindeloos stond te jammen. Ik gun Pinkpop een meer aansprekende afsluiter.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.787
12.478
Plottwist…
Neil Young (toch weer) in de gaten houden??
http://neilyoungnews.thrasherswheat.org/2019/02/2019-germany-tour-of-neil-young-promise.html

Last month, Neil Young announced that he is planning a concert tour of Germany this summer with + Promise of The Real, per Neil Young Archives.

June and July 2019 was the timeframe, however the 2019 Germany Tour announcement has been delayed, according to a response to a Letter to the Editor on NYA Times-Contrarian: “Announcements are coming as soon as we finish checking out the sponsors and making sure they are OK with us. We notice some banks and want to see what they invest in.”

Also, in response to another question on NYA Times-Contrarian, Neil Young is also planning a solo tour of Europe next winter: “We are looking at the possibilities of NYA solo shows in London and throughout all Europe. This has been difficult with everyone else looking for big paydays and out door festivals for me in the summer. We may just come back in the winter.

Loving our NYA solo shows, we are continuing our investigation!!”

Waarschijnlijk valse hoop, maar leuk om in de gaten te houden.

Doe dit jezelf nou niet aan

Je kunt beter alvast een Beyonce playlist aanmaken op Spotify en alvast wat gaan meeneuriën.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
Verbaasd me dat ik aangeef dat Open’er vandaag met namen komt en het niemand wat uitmaakt.
Het is een grote speler in de festival wereld en met nog maar 1 headliner bekend, moeten we toch opletten lijkt me?

Niet zo vreemd. Heb je gezien hoeveel headliners Open’er en Pinkpop afgelopen jaar gedeeld hebben? Die bekendmaking zal vooral voor de mensen in het DTRH-forum interessant zijn.
 

marcopoloo

Campingartiest
19 nov 2018
68
0
marcopoloo wrote:
Verbaasd me dat ik aangeef dat Open’er vandaag met namen komt en het niemand wat uitmaakt.
Het is een grote speler in de festival wereld en met nog maar 1 headliner bekend, moeten we toch opletten lijkt me?

Niet zo vreemd. Heb je gezien hoeveel headliners Open’er en Pinkpop afgelopen jaar gedeeld hebben? Die bekendmaking zal vooral voor de mensen in het DTRH-forum interessant zijn.

Toch altijd interessant, normaal hebben Rock Werchter en Open’er veelal dezelfde acts
Maar het lijkt erop dat Open’er dit jaar ook veel meer moeite heeft. Het kan ervoor zorgen dat er nieuwe „kanshebbers” zijn.

Tevens heb ik daar the XX gezien, verbaasd me echter dat zij nog niet langs zijn geweest op Pinkpop
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.537
2.683
Processierups wrote:

marcopoloo wrote:
Verbaasd me dat ik aangeef dat Open’er vandaag met namen komt en het niemand wat uitmaakt.
Het is een grote speler in de festival wereld en met nog maar 1 headliner bekend, moeten we toch opletten lijkt me?


Niet zo vreemd. Heb je gezien hoeveel headliners Open’er en Pinkpop afgelopen jaar gedeeld hebben? Die bekendmaking zal vooral voor de mensen in het DTRH-forum interessant zijn.

Toch altijd interessant, normaal hebben Rock Werchter en Open’er veelal dezelfde acts
Maar het lijkt erop dat Open’er dit jaar ook veel meer moeite heeft. Het kan ervoor zorgen dat er nieuwe „kanshebbers” zijn.

Tevens heb ik daar the XX gezien, verbaasd me echter dat zij nog niet langs zijn geweest op Pinkpop

Namen zijn bekend en er zit (misschien behalve swedish house mafia) niets tussen voor Pinkpop.
Ga maar gewoon uit van Ed Sheeran! Argumenten zijn hiervoor al een paar keer gewisseld ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
Swedish House Maffia zou mij als DJ-act misschien nog wel het meest kunnen bekoren van de mogelijke DJ-acts.
De meest interessante naam op hun affiche m.i. - Vampire Weekend - staat helaas op DTRH. Pinkpop zal denk ik the 1975 en Kodaline nog wel meepikken van dat affiche.
 

PinkpopSinds2008

Campingartiest
9 feb 2016
81
0
Verbaasd is met een T. Ik schrik sowieso behoorlijk van het Nederlands dat ik hier vaker lees. Enfin; dat schijnt op vandaag niet zo belangrijk te zijn. Het gaat om de inhoud, toch? Althans, dat wordt me vaak gezegd. Laat ik me niet opwinden. (haha, te laat).

ENFIN: Als:
- Beyoncé
- Ed Sheeran
- The Who
- Neil Young (mwa, ik geloof dat niet, maar goed)

... zouden komen (een ervan) zou ik erg blij worden. Beyoncé is nou tyyypisch zo'n act waar ik nóóit naartoe zou gaan, als ze een 'losse' show zouden doen, maar op Pinkpop zou ik fanatiek vooraan gaan staan. Omdat ik anders nooit bij zo'n artiest uit zou komen. Of ze dan wel of niet manlief meeneemt.

Jay-Z komt overigens alleen mee omdat-ie anders aan andere dames gaat zitten, dus nu kan Bey 'm in de gaten houden. Grapje.

Tot zover mijn Shownieuws. Goedenavond.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.461
700
Op eFestivals wordt gezegd dat The Killers - The Cure - Stormzy headliners zijn op Glastonbury.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.339
7.329
Op eFestivals wordt gezegd dat The Killers – The Cure – Stormzy headliners zijn op Glastonbury.

Mumford - Killers - Fleetwood
Ezra - Earring - Tenacious
Krezip - BMTH - Kensington

Dan zoiets?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken