Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mumford – Killers – Fleetwood
Ezra – Earring – Tenacious
Krezip – BMTH – Kensington

Mijn ogen tranen al wanneer ik dit zie. Ben wel benieuwd hoe prominent de spots van Krezip, Rowen Heze en Golden Earring worden. subs zou wel belabberd zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Is er eigenlijk al iets bekend gemaakt over de persconferentie?
Pinkpop perspresentatie vindt plaats in Paradiso Amsterdam op 13 maart 2019.
Daar wordt het (nagenoeg) volledige programma voor Pinkpop 2019 bekend gemaakt.
Tussen 12:00 en 14:00 uur maakt o.a. ‘Mr Pinkpop’ Jan Smeets de complete line-up van Pinkpop 2019 bekend en zijn er korte optredens van acts die in juni ook in Landgraaf het podium betreden. De middag wordt geopend door Mt. Atlas, de winnaar van Nu Of Nooit en Pinkpop opener. Uitreiking Jan Smeets Award, paar sponsor dingetjes en tegen het einde een vragenronde.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.796
5.321
De vragenronde is optioneel. Als het programma ruk is en er wel een exorbitante prijsverhoging plaatsvindt, is Jan verkouden en beperkt hij zijn optreden tot het schofferen van goede doelen.
 

koppie233

Playlistbediener
26 jan 2016
26
2
De vragenronde is optioneel. Als het programma ruk is en er wel een exorbitante prijsverhoging plaatsvindt, is Jan verkouden en beperkt hij zijn optreden tot het schofferen van goede doelen.

Ik kreeg vorig jaar niet eens antwoord op Mn vraag, ondanks dat Corton nog naar achteren liep
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Jouw logica is echt geen touw aan vast te knopen.
Hozier ko.t idd niet op PP
Hij komt idd in sep in de afas.

Maar dat heeft niets met elkaar te maken.
Ij zit in t weekend van Pp in de usa.
Dat is wel n logische reden
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.339
7.329
De kans dat een act op Pinkpop staat is toch veel kleiner tot nihil als hij al in een zaal is geboekt? Of zit ik daar volledig naast?

(Het is misschien ook wijs even je post te lezen voordat je hem post. Vallen hoop letters weg)
 

koppie233

Playlistbediener
26 jan 2016
26
2
De kans dat een act op Pinkpop staat is toch veel kleiner tot nihil als hij al in een zaal is geboekt? Of zit ik daar volledig naast?

Nee klopt wel, artiesten snijden zichzelf alleen maar in de vingers. Tenzij je fanbase dusdanig groot is dat je weet dat je concert uit gaat verkopen, zoals Pearl Jam afgelopen jaar. Voor de rest zie je idd wel dat artiesten die eigen shows doen, minder snel op festivals staan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Jouw logica is echt geen touw aan vast te knopen.
Hozier ko.t idd niet op PP
Hij komt idd in sep in de afas.

Maar dat heeft niets met elkaar te maken.
Ij zit in t weekend van Pp in de usa.
Dat is wel n logische reden

Je kunt wel iets minder kortaf zijn.
De argumentatie van de heren boven mij zijn meestal juist.
 

TheseThingsHappen

Playlistbediener
11 jun 2017
42
0
Ja precies, zo dacht ik ook. Snap dan niet wat Kesselman bedoelt.

Hij bedoelt te zeggen dat Hozier sowieso al geen kanshebber was voor Pinkpop, omdat hij tijdens Pinkpop tourt in de US.
Dus een zaalshow in Nederland in september heeft in dit geval niks te maken met zijn kansen op Pinkpop.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Hij bedoelt te zeggen dat Hozier sowieso al geen kanshebber was voor Pinkpop, omdat hij tijdens Pinkpop tourt in de US.
Dus een zaalshow in Nederland in september heeft in dit geval niks te maken met zijn kansen op Pinkpop.

Dit kan iemand toch gemist hebben? Dan is het gek om te zeggen dat iemand's logica nergens op slaat.

Maar oi, we zijn nu weer van een vlieg een olifant aan het maken. Next topic.
 

TheseThingsHappen

Playlistbediener
11 jun 2017
42
0
TheseThingsHappen wrote:
Hij bedoelt te zeggen dat Hozier sowieso al geen kanshebber was voor Pinkpop, omdat hij tijdens Pinkpop tourt in de US.
Dus een zaalshow in Nederland in september heeft in dit geval niks te maken met zijn kansen op Pinkpop.

Dit kan iemand toch gemist hebben? Dan is het gek om te zeggen dat iemand’s logica nergens op slaat.

Maar oi, we zijn nu weer van een vlieg een olifant aan het maken. Next topic.

Dat is ook zo. Hij had het misschien wat subtieler kunnen zeggen. :p
 

koppie233

Playlistbediener
26 jan 2016
26
2
Is Royal Blood nog een mogelijkheid voor Pinkpop? Nu ze toch wel duidelijk een festival tour doen, of worden ze meer verwacht op Lowlands?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
De kans dat een act op Pinkpop staat is toch veel kleiner tot nihil als hij al in een zaal is geboekt? Of zit ik daar volledig naast?

Dit vaak geldt niet voor Nederlandse acts of minder grote buitenlandse bands en artiesten. Een avondje Afas of 013 etc. kan er nog wel voor zorgen dat er een festival in kan zitten. Meestal gaat het erom of het in het tourschema past. Dus nihil wil ik het niet noemen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken