Pinkpop 2019 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.797
5.324
The Who is m.i. - hoe graag Dennis het ook wil - te classic naast Fleetwood Mac. Eminem vind ik maybe een half uurtje grappig maar niet echt mijn ding. Beyoncé ook niet perse trouwens, maar dat is natuurlijk een grootheid van de allerbovenste plank. Om de jubileumeditie speciaal te maken, lijkt zij me wellicht de laatste strohalm.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.808
9.762
Met The Who verkoop je volgens mij ook geen dag uit. Helaas.

Eminem zal dat op langere termijn wel doen. Beyoncé in een vingerknip. Die zie ik het zelfs nog sneller doen dan Bieber.

Gokjes he.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Doe nou maar wel gewoon The Who, te classis of niet. Dan weet je iig dat je een band hebt staan die met een solide rockshow met enorm veel goede nummers al die wannebebandjes die ze er anders zouden neerzetten nog steeds naar huis spelen.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Hier onder de grote sloten
Meestal zo rond eind mei
Komen ze massaal naar buiten
Blozend als de eerste aardbei

En dan gaan ze zingen
Over nu en over later
Meestal over liefdesdingen
Het zit hier in het leidingwater

Ineens dan hoor je Beyoncé
Maakt sinds lang weer een ronde
Heupwiegend komt ze voorbij
Kijk nou toch die donkerblonde

Lijkt precies Kylie Minogue
Straks als hier de wind gaat waaien
Tipje van de zomerrok
Kijk die kuiten, kijk die dijen.


Echt. Dit KAN NIET missen...
Veel plezier de komende 10 pagina's ;-)
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Hier onder de grote sloten
Meestal zo rond eind mei
Komen ze massaal naar buiten
Blozend als de eerste aardbei

<em readability="6">
En dan gaan ze zingen
Over nu en over later
Meestal over liefdesdingen
Het zit hier in het leidingwater

Ineens dan hoor je Beyoncé
Maakt sinds lang weer een ronde
Heupwiegend komt ze voorbij
Kijk nou toch die donkerblonde

Lijkt precies Kylie Minogue
Straks als hier de wind gaat waaien
Tipje van de zomerrok
Kijk die kuiten, kijk die dijen.


Echt. Dit KAN NIET missen…
Veel plezier de komende 10 pagina’s
1f609.svg

Wens is de vader van de gedachte? ;)
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
Ineens dan hoor je Beyoncé
Maakt sinds lang weer een ronde
Heupwiegend komt ze voorbij
Kijk nou toch die donkerblonde

Lijkt precies Kylie Minogue
Straks als hier de wind gaat waaien
Tipje van de zomerrok
Kijk die kuiten, kijk die dijen.

Nu ik het zo teruglees, had onze beste Jack Poels (ben groot fan trouwens) gewoon een vrouwelijke artiest nodig die rijmt op voorbij ('vurbeej' in 't Rowwen Hèze-dialect) en eentje die rijmt op zomerrok.

Zal dus wel The Who worden! ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
The Who is m.i. – hoe graag Dennis het ook wil – te classic naast Fleetwood Mac. Eminem vind ik maybe een half uurtje grappig maar niet echt mijn ding. Beyoncé ook niet perse trouwens, maar dat is natuurlijk een grootheid van de allerbovenste plank. Om de jubileumeditie speciaal te maken, lijkt zij me wellicht de laatste strohalm.
En ik zou Beyoncé volkomen ruk vinden. Avondje op tijd in bed als die schreeuwlelijk er staat, nog erger dan Bieber imo... Totaal niet mijn ding!
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.345
920
En ik zou Beyoncé volkomen ruk vinden. Avondje op tijd in bed als die schreeuwlelijk er staat, nog erger dan Bieber imo… Totaal niet mijn ding!

Erger dan Bieber kan niet. Echt niet. Echt, echt, echt, echt niet. Beyoncé is ook niet mijn ding, maar ik zou het objectief gezien een top-boeking vinden: uniek, anders dan anders en een ticketkanon.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
DennisvdBr wrote:
En ik zou Beyoncé volkomen ruk vinden. Avondje op tijd in bed als die schreeuwlelijk er staat, nog erger dan Bieber imo… Totaal niet mijn ding!

Erger dan Bieber kan niet. Echt niet. Echt, echt, echt, echt niet. Beyoncé is ook niet mijn ding, maar ik zou het objectief gezien een top-boeking vinden: uniek, anders dan anders en een ticketkanon.
Uniek? Grote Pop acts als Robbie Williams en Bieber hebben er ook gestaan (overigens ook na paar nummers terrein verlaten. Anders, mwah.... Ticketkanon, ja dat zeker. Trekt alleen ook veel publiek die normaal nooit op een festival komen en zeker niet een mainstream festival. Trekt ook veel gillende volwassen vrouwen die de rest van de dag bivakkeren voor Mainstage en de hele dag daar de sfeer verpesten met geklets en "talk to the hand"-gebaren....
Tuurlijk topboeking als ze er zou staan, maar ik heb er persoonlijk een ontzettende afkeer tegen...
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Uniek? Grote Pop acts als Robbie Williams en Bieber hebben er ook gestaan (overigens ook na paar nummers terrein verlaten. Anders, mwah…. Ticketkanon, ja dat zeker. Trekt alleen ook veel publiek die normaal nooit op een festival komen en zeker niet een mainstream festival. Trekt ook veel gillende volwassen vrouwen die de rest van de dag bivakkeren voor Mainstage en de hele dag daar de sfeer verpesten met geklets en “talk to the hand”-gebaren….

Ik wordt ook niet blij van stugge Metallice / Rammstein fans die boos worden als je met 6 biertjes je vrienden zoekt. Muse fans die bij geen enkele andere act kunnen springen zijn ook echt geweldig. Tja, dat krijg je bij festivals die om de headliner draaien.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.341
7.329
Ja, uniek. Beyonce staat op geen enkel ander festival in Europa. Ze is één van de, misschien wel de, grootste popster(ren). Zou een prachtboeking zijn. Voor de internationale allure én voor de kaartverkoop. Iets mooiers kun je je als organisatie niet wensen. En voor de bezoekers ook niet, want dan heb je van alle genres wat qua headliners. Fleetwood Mac voor de oude rockers, Mumford voor de banjoliefhebbers en Queen B als grote popact.

Gaat niet gebeuren.... maar het zou wel geweldig zijn!

(al mag Robbie zeker weten ook terugkomen. Nog liever zelfs. Maar da's persoonlijk.)
 

festivalddictsam

Gouden Tip
15 jan 2017
351
0
Bartjuh1981 wrote:
Ineens dan hoor je Beyoncé
Maakt sinds lang weer een ronde
Heupwiegend komt ze voorbij
Kijk nou toch die donkerblonde

Lijkt precies Kylie Minogue
Straks als hier de wind gaat waaien
Tipje van de zomerrok
Kijk die kuiten, kijk die dijen.

Nu ik het zo teruglees, had onze beste Jack Poels (ben groot fan trouwens) gewoon een vrouwelijke artiest nodig die rijmt op voorbij (‘vurbeej’ in ’t Rowwen Hèze-dialect) en eentje die rijmt op zomerrok.

Zal dus wel The Who worden!
1f609.svg

Maar waar komt dat "maakt sinds lang weer ronde"vandaan? Wat bedoelen ze daar mee?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.341
7.329
Dat ze iets nodig hadden dat rijmde op blonde. :wink:
Jan Smeets geeft op de perspresentatie aan een goed doel een oorkonde was waarschijnlijk te lang. :lol:
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.483
4.812
Bartjuh1981 wrote:

Bartjuh1981 wrote:
Ineens dan hoor je Beyoncé
Maakt sinds lang weer een ronde
Heupwiegend komt ze voorbij
Kijk nou toch die donkerblonde

Lijkt precies Kylie Minogue
Straks als hier de wind gaat waaien
Tipje van de zomerrok
Kijk die kuiten, kijk die dijen.


Nu ik het zo teruglees, had onze beste Jack Poels (ben groot fan trouwens) gewoon een vrouwelijke artiest nodig die rijmt op voorbij (‘vurbeej’ in ’t Rowwen Hèze-dialect) en eentje die rijmt op zomerrok.

Zal dus wel The Who worden!
1f609.svg


Maar waar komt dat “maakt sinds lang weer ronde”vandaan? Wat bedoelen ze daar mee?

https://m.youtube.com/watch?v=mbZctUN9rJI
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken