Pinkpop 2014

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Mwah nouja, Handsome Poets waren vorig jaar bijvoorbeeld ook een kleine naam op main stage, maar was wel lekker binnen komen op het festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.770
Mwah nouja, Handsome Poets waren vorig jaar bijvoorbeeld ook een kleine naam op main stage, maar was wel lekker binnen komen op het festival.
Sorry hoor, maar Handsome Poets was alles behalve lekker binnen komen. Wat een valse kraaien zijn dat. Maar jij vond het blijkbaar oké, dat mag.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Valt nog mee dat ze ons niet wijsmaken dat hij de Gouden Tip zou hebben gewonnen :’)

Vraag me trouwens af wanneer hij op main staat. Hoop niet dat ze hem subheadliner durven te maken.

Die gast is retepopulair. Ik zie hem best subheadliner worden. Ben Howard deed het vorig jaar, dan kan Ed Sheeran het ook. Prima naam verder maar ik heb ook mijn twijfels over zijn positie.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Mwah nouja, Handsome Poets waren vorig jaar bijvoorbeeld ook een kleine naam op main stage, maar was wel lekker binnen komen op het festival.

Sorry hoor, maar Handsome Poets was alles behalve lekker binnen komen. Wat een valse kraaien zijn dat. Maar jij vond het blijkbaar oké, dat mag.

Mwah, vond hun performance op Pinkpop wel de minste die ik gezien heb van de drie. Maar het blijft wel gezellige muziek.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.770
Ja, idd, mainstage hmmmm. Misschien als hij vroeg staat kan ik het begrijpen. Maar als hij wat later staat kan het behoorlijk aftekenen op de afsluiter. Hij is wel een goede vriend van Passenger hé, misschien is Ed Sheeran wel Sub-head voor Passenger :D LOL
Maar serieus, in de HMH show was het volgens mij afgeladen met grietjes, zal op Pinkpop iets anders zijn. Maar de popolariteit in Nederland moet je inderdaad niet onderschatten.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ze mogen hem wel als subheadliner zetten als de 3FM-afsluiter dan maar een enorm vette band is. Kunnen we in elk geval rustig eten en naar 3FM lopen haha. Anders krijgen we hetzelfde als op maandag met A7x - Arcade Fire - Metallica :< ... Gaat lastig worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.770
Ze mogen hem wel als subheadliner zetten als de 3FM-afsluiter dan maar een enorm vette band is. Kunnen we in elk geval rustig eten en naar 3FM lopen haha. Anders krijgen we hetzelfde als op maandag met A7x – Arcade Fire – Metallica :< … Gaat lastig worden.
Waarom, je kan toch A7x kijken daar na naar Arcade Fire gaan en daarna begint pas Metallica?
Die tijden overlappen toch niet. (behalve als je net als ik een plek ver vooraan niet wil afgeven uiteraard.)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Bij A7x en Metallica maakt het mij niet zo veel uit waar ik sta, hoef toch niet mee te doen aan die circle pits. Maar bij Arcade Fire wilde ik eigenlijk wel vooraan staan ja. Maar A7x kijken én vooraan staan bij Arcade Fire gaat 'm niet worden.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Bij A7x en Metallica maakt het mij niet zo veel uit waar ik sta, hoef toch niet mee te doen aan die circle pits. Maar bij Arcade Fire wilde ik eigenlijk wel vooraan staan ja. Maar A7x kijken én vooraan staan bij Arcade Fire gaat ‘m niet worden.

Op Pinkpop zijn het toch vooral lieve cirkelpitjes hoor ;) Ik ga gewoon naar Stromae, dan vooraan zien te komen bij Arcade Fire en erna naar Metallica. Met Avenged Sevenfold heb ik vrij weinig.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Bij A7x en Metallica maakt het mij niet zo veel uit waar ik sta, hoef toch niet mee te doen aan die circle pits. Maar bij Arcade Fire wilde ik eigenlijk wel vooraan staan ja. Maar A7x kijken én vooraan staan bij Arcade Fire gaat ‘m niet worden.

Op Pinkpop zijn het toch vooral lieve cirkelpitjes hoor
icon_wink.gif
Ik ga gewoon naar Stromae, dan vooraan zien te komen bij Arcade Fire en erna naar Metallica. Met Avenged Sevenfold heb ik vrij weinig.

Nee? Avenged is vrij toegankelijke metalmuziek. Nummers als Hail to the King, This Means War en Nightmare vind ik nog serieus leuk haha. Maar eigenlijk heb je gelijk, ik zie veel liever Arcade Fire van dichtbij hmm.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Black Lies wrote:</div><br>
Bij A7x en Metallica maakt het mij niet zo veel uit waar ik sta, hoef toch niet mee te doen aan die circle pits. Maar bij Arcade Fire wilde ik eigenlijk wel vooraan staan ja. Maar A7x kijken én vooraan staan bij Arcade Fire gaat ‘m niet worden.


Op Pinkpop zijn het toch vooral lieve cirkelpitjes hoor
icon_wink.gif
Ik ga gewoon naar Stromae, dan vooraan zien te komen bij Arcade Fire en erna naar Metallica. Met Avenged Sevenfold heb ik vrij weinig.


Nee? Avenged is vrij toegankelijke metalmuziek. Nummers als Hail to the King, This Means War en Nightmare vind ik nog serieus leuk haha. Maar eigenlijk heb je gelijk, ik zie veel liever Arcade Fire van dichtbij hmm.

Ik vind het maar een kopie van Metallica, en Avenged Sevenfold is natuurlijk geen echte metal. Ik moet altijd een beetje lachen als ik naar een nummer als Nightmare luister. Dan proberen ze het lekker donker en metalachtig te maken, met enge geluidjes en andere ongein: ik vind het echt een beetje lachwekkend. Maar het is natuurlijk een goede act om voor Metallica te zetten, geen idee wie er anders had moeten staan.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Ik vind het maar een kopie van Metallica, en Avenged Sevenfold is natuurlijk geen echte metal. Ik moet altijd een beetje lachen als ik naar een nummer als Nightmare luister. Dan proberen ze het lekker donker en metalachtig te maken, met enge geluidjes en andere ongein: ik vind het echt een beetje lachwekkend. Maar het is natuurlijk een goede act om voor Metallica te zetten, geen idee wie er anders had moeten staan.

Daar pak je ook gelijk weer het slechtste en commercieelste nummer van het repertoire van Avenged Sevenfold eruit. luister naar de gruwelijke Albums City of Evil en Waking The Fallen en die "ongein" die jij denkt te horen is in geen velden en wegen meer te bekennen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Ik vind het maar een kopie van Metallica, en Avenged Sevenfold is natuurlijk geen echte metal. Ik moet altijd een beetje lachen als ik naar een nummer als Nightmare luister. Dan proberen ze het lekker donker en metalachtig te maken, met enge geluidjes en andere ongein: ik vind het echt een beetje lachwekkend. Maar het is natuurlijk een goede act om voor Metallica te zetten, geen idee wie er anders had moeten staan.


Daar pak je ook gelijk weer het slechtste en commercieelste nummer van het repertoire van Avenged Sevenfold eruit. luister naar de gruwelijke Albums City of Evil en Waking The Fallen en die “ongein” die jij denkt te horen is in geen velden en wegen meer te bekennen.

Dat is niet iets dat ik denk te horen, dat is gewoon mijn smaak. Ik ken alle albums van de heren omdat ik ze een paar jaar terug te gek vond. Ik heb dat nu gewoon gehad en dat is toch ook helemaal niet erg? Ik ben heel erg blij dat ik Arcade Fire gelijktijdig kan zien en ik wens jou ook veel plezier bij Avenged Sevenfold. Ik denk dat dat sowieso wel goed moet komen, want live vind ik ze een tikkie beter dan op plaat :)
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.535
835
Dat is niet iets dat ik denk te horen, dat is gewoon mijn smaak. Ik ken alle albums van de heren omdat ik ze een paar jaar terug te gek vond. Ik heb dat nu gewoon gehad en dat is toch ook helemaal niet erg? Ik ben heel erg blij dat ik Arcade Fire gelijktijdig kan zien en ik wens jou ook veel plezier bij Avenged Sevenfold. Ik denk dat dat sowieso wel goed moet komen, want live vind ik ze een tikkie beter dan op plaat
icon_smile.gif

nee tuurlijk niet :) kwam ik zo verbitterd over? Ik moest alleen wel ff reageren omdat je precies Nightmare eruit haalt. Verder baal ik ook wel dat Arcade Fire daarna is, die hoop ik dan maar een ander keertje te zien, ik blijf lekker staan voor Metallica.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Arcade Fire missen? Dat is tot nu toe echt met afstand de band van het festival voor mij, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik vind ook de latere albums van A7x wel tof. Luister vooral naar Hail to the King en Nightmare eigenlijk.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik snap niet zo goed waarom ze Arcade Fire niet op een headline positie zetten. Heeft Jan nog iets beters in petto? Of durven ze het niet aan omdat de meeste Pinkpop gangers geen idee hebben wie Arcade Fire zijn?

Als ik reacties lees op verschillende Pinkpop Facebook pagina's lees je veel reacties van mensen die alleen Stromae op het huidige affiche goed vinden. Maar dat is misschien niet helemaal een goed beeld omdat dit grotendeels de jonge doelgroep is.
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1
Ik ga ze alle 3 van begin tot eind zien zonder moeite. Bij hoofdpodium kun je sowieso buitenom lopen en bij 1e of 2e lichtmast jezelf tussen publiek mengen. Maar ik heb toch nooit ergens vooraan willen staan, hoe groot fan ik ook ben. Vind het niet fijn om geen kant op te kunnen. Bij mij draait een groot festival om going with the flow en niet moeilijk doen. Daarom ben ik ook vaak alleen omdat ik geen moeite verspil in het zoeken van anderen. Ze vinden mij wel :p of niet haha.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Ik snap niet zo goed waarom ze Arcade Fire niet op een headline positie zetten. Heeft Jan nog iets beters in petto? Of durven ze het niet aan omdat de meeste Pinkpop gangers geen idee hebben wie Arcade Fire zijn?

Die maandag was de enige dag die nog in het tourschema paste voor een Nederlandse datum, tenzij ze een zaaloptreden zouden doen. Maar Metallica was al geboekt voor die maandag toen ze met Arcade Fire begonnen onderhandelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken