Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Toch maar wat extra uitzoekwerk gedaan…
Zouden dit mogelijke namen kunnen zijn voor Pinkpop2014 van Lollapalooza Argentinié 1-2 april Buenos Aires en Lollapalooza Brazilië 5-6 april Sao Paulo?
uit de line-up al op Pinkpop: Arcade Fire
Mogelijk ? :
Red Hot Chili Peppers, Muse, Soundgarden, Nine Inch Nails, Pixies, New Order, Ellie Goulding, Jake Bugg, Kid Cudi, Lorde, Portugal. The Man, Flume.

Roept u maar….
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
ik acht opzich best een redelijke kans voor Red Hot Chili Peppers, muse is verkeken kans denk ik maar dat is hier al vaker geroepen.

new order lijkt me een mooie naam, ellie goulding zou ik graag willen zien vorig jaar stond ze er ook dat weet ik maar toch nieuw album, maakt best leuke muziek voor in de zon op een veldje te liggen met een pilje in je hand.

en het word tijd dat jake bugg komt dat zou een goeie zet zijn!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ik wil New Order wel eens zien eigenlijk :). Maar ik verwacht eigenlijk niet dat er veel van die namen naar Pinkpop komen. Pixies al op BKS volgens mij, Ellie Goulding vorig jaar al op Pinkpop, RHCP, Muse, Soundgarden en NIN zie ik ook niet komen.
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Jake Bugg sowieso. Die gast moet er staan. Klaar.
Flume ook. Maakt de tent kapot denk ik én weer goede dance act.

Over Imagine Dragons gesproken, die staan inderdaad eerst in VS.. Maar Bastille heeft dit toch ook?! Of vergis ik me qua data? Want heel veel mensen vragen om Imagine Dragons en qua Gouden Tip stonden ze ook geloof ik redelijk hoog. Ik schrijf ze niet af!!
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Jake Bugg sowieso. Die gast moet er staan. Klaar.<br>
Flume ook. Maakt de tent kapot denk ik én weer goede dance act.

Over Imagine Dragons gesproken, die staan inderdaad eerst in VS.. Maar Bastille heeft dit toch ook?! Of vergis ik me qua data? Want heel veel mensen vragen om Imagine Dragons en qua Gouden Tip stonden ze ook geloof ik redelijk hoog. Ik schrijf ze niet af!!

Verschil is dat Imagine Dragons al Lowlands bevestigd heeft, wat kans toch een stuk kleiner maakt. En dan is er nog dat bericht van Pinkpop Central.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Ik begin steeds meer te denken dat Placebo headliner zal zijn op Lowlands. Sziget is zojuist aangekondigd, ik zie ze best Lowlands doen ipv Pinkpop. Zou jammer zijn voor mij, ik zou ze deze zomer best 3 keer willen zien.

Ik denk ook wel dat ze inderdaad naar Lowlands gaan, wat ik al eerder dacht..
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Toch maar wat extra uitzoekwerk gedaan…<br>
Zouden dit mogelijke namen kunnen zijn voor Pinkpop2014 van Lollapalooza Argentinié 1-2 april Buenos Aires en Lollapalooza Brazilië 5-6 april Sao Paulo?<br>
uit de line-up al op Pinkpop: Arcade Fire<br>
Mogelijk ? :<br>
Red Hot Chili Peppers, Muse, Soundgarden, Nine Inch Nails, Pixies, New Order, Ellie Goulding, Jake Bugg, Kid Cudi, Lorde, Portugal. The Man, Flume.

Roept u maar….
Mmm. denk niet dat er veel komen van dit lijstje helaas. RHCP denk ik niet, anders had Werchter en andere festivals ze wel gehad. Muse hetzelfde verhaal, die gaan dus waarschijnlijk 1 festival doen (of misschien 2 who knows) maar dat zal denk geen Pinkpop zijn, als Werchter ze al niet heeft.. maar goed you never know. maybe...
Soundgarden, zou wel kunnen, maar die doen al 2 shows hier in NL in juni. NIN doet een show in HMH in mei, staan ok op Rock Am Ring/Rock Im Park.. dus misschien? maar verwacht het niet. Pixies staan die niet op BKS? zo ja, dan denk ik niet dat ze nog naar Pinkpop komen. New Order zou ook graag willen zien, lijkt me gaaf! of die kans maken geen idee. Ellie Goulding, Jake Bugg, etc die zie ik wel komen.. Lorde ook. Portugal the man en Flume geen flauw idee... weet niet of dit echt pinkpop namen zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Mwah denk dat New Order dan ook eerder naar BKS of DTRH zou gaan, maar ik zou het wel erg gaaf vinden om New Order te zien dus ik blijf ook hopen :)
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
Toch maar wat extra uitzoekwerk gedaan…<br>
Zouden dit mogelijke namen kunnen zijn voor Pinkpop2014 van Lollapalooza Argentinié 1-2 april Buenos Aires en Lollapalooza Brazilië 5-6 april Sao Paulo?<br>
uit de line-up al op Pinkpop: Arcade Fire<br>
Mogelijk ? :<br>
Red Hot Chili Peppers, Muse, Soundgarden, Nine Inch Nails, Pixies, New Order, Ellie Goulding, Jake Bugg, Kid Cudi, Lorde, Portugal. The Man, Flume.

Roept u maar….

Zou RHCP en Muse graag zien, maar acht kans niet groot. Andere namen doen me niet zo veel, maar Jake Bugg mag wel komen op 3FM stage of tent.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Chase and status live set op snowbombinh behoorljjke gave dance act laat maar komen zelfde geld voor the prodigy en groove armada allemaal op snowbombing
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Chase and status live set op snowbombinh behoorljjke gave dance act laat maar komen zelfde geld voor the prodigy en groove armada allemaal op snowbombing

Chase & Status doet al jaren hetzelfde, The Prodigy ook. Ik heb liever danceacts in de lijn van Disclosure, Flume, TNGHT, Moderat, Gesaffelstein etc. Die komen tenminste met een nieuwe en originele show, waar ze niet al jaren mee doen. C&S en The Prodigy hebben hun beste tijd wel gehad vind ik zelf.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Wat een goede namen worden er allemaal genoemd.. Het blijft wel Pinkpop he :p
>:( dan volgt waarschijnlijk van jou nog een voorstel van volgens jou mogelijke acts voor Pinkpop?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
489
36
Ik weet niet of ik het mis heb hoor, maar Muse zou toch één europees festival doen? Volgens mij hebben ze nog geen datum daarvoor, of wel?
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik weet niet of ik het mis heb hoor, maar Muse zou toch één europees festival doen? Volgens mij hebben ze nog geen datum daarvoor, of wel?

Gaat nooit gebeuren. Als ze Muse boeken hebben ze zelfs te weinig geld om Tim Knol en Douwe Bob te boeken.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Dan maken ze er gewoon een eendaags festival van ^.^

Main: Muse - Metallica - Avenged Sevenfold - Bastille
3FM: Arcade Fire - Stromae - Rudimental

haha
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
De kans dat Muse Roskilde aandoet is groter dan Pinkpop. Máár idd @Baas, voor de Europese festivals met 1 headline spot open is er één voor Muse, toch.
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
Is Maximo Park een mogelijke naam voor PP? Ze komen binnenkort met een nieuw album, staan op RaM en op 6 juni in Spanje.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Muse heeft aangegeven een festival in Moskou te doen, één op Cochella en 'ergens anders'. Dus het is mogelijk, maar ik denk dat ze voor Oost-Europa gaan. Roskilde ligt ook niet echt voor de hand, ze zijn er niet eens zo heel populair...

MAAR PLEASE LAAT ZE KOMEN!!!!!!!!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken