Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Wat is eigenlijk verhouding combitickets vs. dagtickets bij de Lokerse?
Sowieso een absolute minderheid combi waarschijnlijk, gezien ze toch streven naar volle terreinen en combitickethouders niet per se alle 10 dagen komen.
Ongeveer 10.000 dagtickets per dag, 4.000 combitickets en de rest zijn VIP's en guests. (Capaciteit ongeveer 15.000).

• Geweldig
Waarderingen: slyke
Benieuwd wat ze op woensdag 06/08 gaan zetten, want ik overweeg toch om naar de Fonne te gaan tijdens de New Wave avond.

In de nieuwe rocktribune staat er op maandag 04 augustus nog een naam bijgedrukt die geblurred is....moeilijk leesbaar....denk niet dat ik deze naam ken.

IMG_7009.jpg

In de nieuwe rocktribune staat er op maandag 04 augustus nog een naam bijgedrukt die geblurred is....moeilijk leesbaar....denk niet dat ik deze naam ken.

Bekijk bijlage 13477

Aha, dus daar is envy verschenen qua Belgische festivals. Die had ik even gemist.

Die linker geblurde naam bij Sex Pistols lijkt ook wel Melvins te zijn, haha. In elk geval iets wat daar qua naam heel erg op lijkt.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Aha, dus daar is envy verschenen qua Belgische festivals. Die had ik even gemist.

Die linker geblurde naam bij Sex Pistols lijkt ook wel Melvins te zijn, haha. In elk geval iets wat daar qua naam heel erg op lijkt.
zie idd nu dat het 2 vss lettertypes zijn en idd de eerste iets van melvins en de tweede amen ofzo....

• Leuk
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread