Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Is zelfs nog niet aangekondigd. Maar gewoon wat rondneuzen bij andere events in die periode en je kan het makkelijk weten.
Veel is en niet beschibaar meer in de periode: Shawn mendes of Post Malone... Of iets dat al geprogrammeert staat op ander belgische festivals...

Line-up van Lokeren blijft perfect voor mij persoonlijk. Vond bijna alle dagen interessant en alles wat me niet boeit, zetten ze nu gewoon samen op het einde, wanneer ik sowieso naar Alcatraz ga. Toppie.

* Smashing Pumpkins vind ik wel leuk, maar die heb ik vorig jaar nog gezien, dus geen probleem om die over te slaan

Camping is net achter het station. Er zijn ook houten tentjes voor een schappelijke prijs (al zijn die wss al uitverkocht voor de zondag).

Er zullen voor de weekends en dinsdag ook nachttreinen zijn, meer info later.

Op het terrein kan je beroep doen op een ADL-assistente via [email protected], misschien hebben ze ook iemand die helpt op de camping?
Bedankt voor de info. Fijn om te weten dat de camping achter het station ligt. Ik heb al contact opgenomen met assistentie. Zij zulle met vertraging zo snel mogelijk laten weten of ze hulp vinden om mijn tent op te zetten en af te breken. Voor de rest kan ik mijn plan trekken. Als een nachttrein tot Hasselt rijdt kan ik als camping niet mogelijk lijkt dat nog overwegen. Taxi van Hasselt tot Tongeren is nog net betaalbaar.

Meh. Echt geen enkele dag die me echt aanspreekt dit jaar. Nog twee kansen. En anders sla ik Lokeren eens een jaartje over.
En voor mij de beste line-up ooit. Haha, zo zie je maar. Door alcatraz en omdat iedereen die ik ken daar naartoe gaat. Of graspop, pukkelpop enz zal lokeren wat puzzelen worden.

Users who are viewing this thread