Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Het aanbod was op een bepaald moment erg karig.
Is het dan niet zo dat ze dan nog altijd kunnen terugvallen op wat Belgische namen?
In het verleden hebben ze ook al wel eens een Novastar of Hooverphonic gehad als 'headliner' en die trokken ook wel publiek.

Clouseau trouwens exclusief op Lokerse Feesten en Marktrock, dus die kunnen we schrappen voor de zaterdag. Ontzettend jammer wel, had een mooie geweest voor de twee verjaardagen samen en voor de sfeer op de wei. Maar goed, dat deze line-up niet de Nobelprijs ging winnen hadden we kunnen denken ;-)
Ik zet het even hier, want relevanter voor de Lokerse.
Het lijkt er toch wel op dat Clouseau niet echt plan A was voor de Lokerse.

Ze hadden duidelijk gecommuniceerd dat ze niks gingen doen in 2025.
Dan komt Kat Kerkhofs af met haar Marktrock en gezien hun band kan ik er nog inkomen dat Clouseau overstag gaat, al is het maar ter ere van de papa en om dat festival een shop onder zijn gat te geven.

En dan komt de Lokerse die het blijkbaar moeilijk heeft goede namen te vinden, die sowieso contact heeft met het management en voilà, opeens hebben die hier de afsluitende headliner.
Maar zal nooit de bedoeling geweest zijn.

Ach, Clouseau is een band die 14 Sportpaleizen voltrekt zonder veel moeite, dus een naam die goed gaat verkopen. En in mijn ogen ook gewoon een goeie liveband dus niet zo vreemd dat die headliner zijn.

Het is gewoon een constante puzzel e. Dingen lijken niet beschikbaar te zijn, dan toch wel, een plan dat niet doorgaat, bijschakelen… om dan toch te landen met iets anders.

Ze trekken goed hun plan. Sowieso nooit de bedoeling van de Lokerse om het vol met makkelijke Vlaamse artiesten te zetten.

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik zou heel graag naar de lokerse feesten willen gaan op de dag van electric callboy en pendulum. Andere dagen zijn ook welkom. Het probleem is dat ik doordat ik slechtziende bn niet zelf mijn tent kan opzetten. Dus ik weet geen veilige manier voorlopig om te overnachten. Een andere oplossing is ook altijd welkom. Weet iemand of de campings akkelijk te vinden zijn? Sommige kennen me misschien van het graspop, alcatraz en beetje het pukkelpop forum. Ik sta ook wel bekend als de weerman bij vooral graspop. haha.
Alvast bedankt.
edit: Moest iemand twijfelen om mee te gaan. Ik ben gewoon om dankzij inter alleen naar grote festivals te gaan. Ik heb enkel hulp nodig bij het opzetten en afbreken van mijn 3- persoons werptent

Zou iemand mij kunnen helpen? Ik zou heel graag naar de lokerse feesten willen gaan op de dag van electric callboy en pendulum. Andere dagen zijn ook welkom. Het probleem is dat ik doordat ik slechtziende bn niet zelf mijn tent kan opzetten. Dus ik weet geen veilige manier voorlopig om te overnachten. Een andere oplossing is ook altijd welkom. Weet iemand of de campings akkelijk te vinden zijn? Sommige kennen me misschien van het graspop, alcatraz en beetje het pukkelpop forum. Ik sta ook wel bekend als de weerman bij vooral graspop. haha.
Alvast bedankt.
edit: Moest iemand twijfelen om mee te gaan. Ik ben gewoon om dankzij inter alleen naar grote festivals te gaan. Ik heb enkel hulp nodig bij het opzetten en afbreken van mijn 3- persoons werptent
Van waar ben je ergens? Misschien kan er iemand je een lift naar huis brengen en moet je er niet kamperen?

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Van waar ben je ergens? Misschien kan er iemand je een lift naar huis brengen en moet je er niet kamperen?
Ik ben van Tongeren. De grens tussen wallonië en Nederland. Als iemand niet te veel gedronken heeft is een lift met benzinevergoeding eventueel een optie. Moest Tongeren te ver zijn ben ik vanaf Hasselt bereid om een taxi te betalen. Maar ik weet niet of die zo laat nog zou rijden. Ik wil wel met winst vergoeden als iemand wil omrijden.

Users who are viewing this thread