Lokerse Feesten 2025 - 50-jarig jubileum

Heb er geen probleem mee dat Amenra overal opduikt. Alleen die "5 dagen op een rij" zoals in de AB vind ik wat overbodig, speel dan in een grotere zaal.

Ben vooralsnog erg tevreden met de metaldag. Gojira en Amenra zitten bij mijn top 10/15 favoriete bands, Helmet is altijd leuk en Melvins nog nooit gezien (maar ook altijd interessant gevonden, dus leuke om te kunnen afvinken)

Heb er geen probleem mee dat Amenra overal opduikt. Alleen die "5 dagen op een rij" zoals in de AB vind ik wat overbodig, speel dan in een grotere zaal.

Ben vooralsnog erg tevreden met de metaldag. Gojira en Amenra zitten bij mijn top 10/15 favoriete bands, Helmet is altijd leuk en Melvins nog nooit gezien (maar ook altijd interessant gevonden, dus leuke om te kunnen afvinken)
Toch liever 5x Amenra in de AB (wat trouwens ook wellicht niet hun oorspronkelijke doel was, vermits er 2 concerten zijn bijgekomen) zodat ik ze 2x kan zien in een erg gezellige zaal, dan 1x Amenra in Vorst :D
Kan ook aan mij liggen, ik vind Vorst echt géén leuke zaal. Beginnende met de bereikbaarheid ...

• Winning
Waarderingen: johanra
Vind die metaldag ook wel wat zwakjes tot nu toe, zijn toch een hoop metalbands op tour in die periode

Had Trivium daar ook wel verwacht, gaan die België overslaan dan?
volgens mij was alcatraz al in een vergevorderd stadium met Trivium dus vind het heel vreemd dat ze er nu toch niet zullen staan. was volgens mij de bedoeling dat die de vrijdag gingen headlinen.

• Wow
Waarderingen: Loek123
Bizkit Park, Callboys en Pendulum. Ik leg mijn feestneus alvast klaar, heerlijke zondag.
enter shikari zeker niet vergeten, fantastische liveband. brutus valt wel serieus uit de boot, die hadden toch veel beter bij die gojira/amenra dag gepast?

volgens mij was alcatraz al in een vergevorderd stadium met Trivium dus vind het heel vreemd dat ze er nu toch niet zullen staan. was volgens mij de bedoeling dat die de vrijdag gingen headlinen.
Ah vandaar dan zeker dat Kreator oorspronkelijk werd gepresenteerd als coheadliner?

Wel balen als dat uiteindelijk niet gelukt is dan.

Ah vandaar dan zeker dat Kreator oorspronkelijk werd gepresenteerd als coheadliner?

Wel balen als dat uiteindelijk niet gelukt is dan.

Zou het niet mogelijk zijn dat ze alsnog Trivium regelen op Alcatraz? Devil Driver is afgevallen, is natuurlijk een ander niveau headliner natuurlijk en dan moeten ze weer puzzelen...

Voorlopig vond ik daar de ZATERDAG* op de main ook al vrij zwak. Ik weet dat ze steeds graag de grens met hardrock opzoeken, maar daar lijken mij de hoofdheadliners toch ook van een ander niveau, (ik ben niet zo gekend met extreme) . Pas op avatar kan ik zeer smaken, maar weet niet wat "feest" gehalte ze hebben, met hun laatste twee platen op zak.

Laatst bewerkt:
Zou het niet mogelijk zijn dat ze alsnog Trivium regelen op Alcatraz? Devil Driver is afgevallen, is natuurlijk een ander niveau headliner natuurlijk en dan moeten ze weer puzzelen...

Voorlopig vond ik daar de vrijdag op de main ook al vrij zwak. Ik weet dat ze steeds graag de grens met hardrock opzoeken, maar daar lijken mij de hoofdheadliners toch ook van een ander niveau, (ik ben niet zo gekend met extreme) . Pas op avatar kan ik zeer smaken, maar weet niet wat "feest" gehalte ze hebben, met hun laatste twee platen op zak.
denk dat het ook wel vrij duidelijk is dat er de zaterdag een noodoplossing is gezocht

enter shikari zeker niet vergeten, fantastische liveband. brutus valt wel serieus uit de boot, die hadden toch veel beter bij die gojira/amenra dag gepast?
Ja zeker hoor.
Alleen ken ik die niet zo heel goed gek genoeg.
Brutus altijd mooi meegenomen.

Ja zeker hoor.
Alleen ken ik die niet zo heel goed gek genoeg.
Brutus altijd mooi meegenomen.
ik blijf er bij. beste concert van 2024 voor mij.

ik kan je ook 3 verschillende setlists geven en die gaan voor 3 verschillende doelpublieken zijn. je kan er geen etiket op plakken.

• Leuk
Waarderingen: Joe

Users who are viewing this thread