Pinkpop 2014

festivalfanaat

Randprogramma
9 dec 2013
120
0
Wat Weckoj zegt inderdaad. Zij zijn voor het mainstream publiek toch 10x zo onbekend als Metallica, Linkin Park, Snow Patrol, Kings of Leon, Foo Fighters of elke andere headliner die hier als optie is genoemd? Daarnaast denk ik dat Pinkpop al genoeg harde namen heeft met A7x en Metallica. Linkin Park is een ander verhaal, daar geloof ik nog wel in, maar Volbeat gaat toch echt niet gebeuren.

Volbeat niet als headliner dan, maar toch komen ze. Ook bij hun past het gewoon in het tourschema.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Vanmorgen Young The Giant bij Giel. Spelen sowieso festivals met nieuwe CD. Waren geheimzinnig mbt festival. Lijkt me wel goede kans. En zeker geen verkeerde!

Crystal Fighters en The Offspring lijken me ook kanshebbers voor plekje op middag mainstage.

Zijn idd wel aannemelijke namen. Zal ik ook een voorspelling doen voor de tent of vroeg op 3fm-stage: Jessie J ? Wie, ja die, Jessie J. Paar 3fm-hitjes. Momenteel special guest bij Robin Thicke's tour, zelf is ze 6 juni op Caribana Festival Zwitserland dan een gat to 13 juni.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Wat Weckoj zegt inderdaad. Zij zijn voor het mainstream publiek toch 10x zo onbekend als Metallica, Linkin Park, Snow Patrol, Kings of Leon, Foo Fighters of elke andere headliner die hier als optie is genoemd? Daarnaast denk ik dat Pinkpop al genoeg harde namen heeft met A7x en Metallica. Linkin Park is een ander verhaal, daar geloof ik nog wel in, maar Volbeat gaat toch echt niet gebeuren.

Volbeat niet als headliner dan, maar toch komen ze. Ook bij hun past het gewoon in het tourschema.

Als 3FM-headliner of subheadliner zou ik het wel leuk vinden, Volbeat maakt wel toffe muziek. Maar verwacht 'm niet als headliner.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Zijn idd wel aannemelijke namen. Zal ik ook een voorspelling doen voor de tent of vroeg op 3fm-stage: Jessie J ? Wie, ja die, Jessie J. Paar 3fm-hitjes. Momenteel special guest bij Robin Thicke’s tour, zelf is ze 6 juni op Caribana Festival Zwitserland dan een gat to 13 juni.

Jessie-J zou zo'n grote publiekstrekker zijn, ik zou het wel vet vinden!

Waarom? Ze maakt echt vette muziek en ze heeft volgens mij nog nooit in Nederland opgetreden, kortom dat zou echt een verassende grote naam zijn!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Jessie J mag wel weg blijven. Dit jaar overigens nieuwe albums van Zulu Winter en Thirteen Senses, hoop dat die ook nog langskomen in de tent :D
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
Ik gooi nog maar eens een naam derin: Kasabian

Jan 20, 2014
Kasabian will play the Orange Warsaw Festival in Poland on Sunday 15th June.

 

brossi_46

Nieuw lid
21 jan 2014
3
0
Ben benieuwd wat de volgende headliner zal worden. Denk dat Placebo en Arctic Monkeys wel een goede kans maken. Het zou ook wel vet zijn om Fall Out Boy en Jessie J op PP te zien.
Jammer dat Imagine Dragons naar LL gaat. Had stiekem gehoopt dat zij naar PP zouden komen.
En what about Simple Plan? Ze speelden weliswaar twee edities geleden op PP, maar ze hebben net een nieuwe EP uit.
Natuurlijk zullen er ook een paar Nederlandse acts inzitten. Vorig jaar Douwe Bob, De Staat zou voor dit jaar kunnen maar misschien ook wel Miss Montreal?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Sonisphere (UK) heeft o.a. Limp Bizkit en Dropkick Murphys toegevoegd. Die ook eens in de gaten houden?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Sonisphere (UK) heeft o.a. Limp Bizkit en Dropkick Murphys toegevoegd. Die ook eens in de gaten houden?
Excuus, Dropkick Murphys hadden we al afgeschreven ivm Jera On Air Festival.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Ja inderdaad, had Dropkick Murphys graag willen zien op Pinkpop. Limp Bizkit zou mooie naam zijn.
Ja, jammer idd. Misschien nog wel andere Pinkpop-kanshebbers (als ze niet worden bevestigd voor FortaRock) van Sonisphere behalve Limp Bizkit. Eventueel: The Prodigy, Mastodon, Townsend, Anthrax, Voodoo Six en Alice in Chains (laatste is nog z'n klassieke rock act).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
<div class="d4p-bbt-quote-title">whiteandblack wrote:</div>
Ja inderdaad, had Dropkick Murphys graag willen zien op Pinkpop. Limp Bizkit zou mooie naam zijn.

Ja, jammer idd. Misschien nog wel andere Pinkpop-kanshebbers (als ze niet worden bevestigd voor FortaRock) van Sonisphere behalve Limp Bizkit. Eventueel: The Prodigy, Mastodon, Townsend, Anthrax, Voodoo Six en Alice in Chains (laatste is nog z’n klassieke rock act).

Anthrax is zojuist aangekondigd bij FortaRock. Ach, blijven er nog een paar over voor Pinkpop, toch...
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Mastodon verwacht ik wel, die gaan met Metallica mee komen toch? Nu Placebo ook op Sziget staat mag Pinkpop ze toch zeker niet gaan missen. Die wil ik wel erg graag zien, maar Sziget en Werchter hebben dan weer geen Arcade Fire :<
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Wat betreft Placebo, Sziget valt meer samen met Lowlands en Pukkelpop in augustus (heeft derhalve weinig met Pinkpop van doen in juni). Werchter is een paar weken na Pinkpop, er zullen nog wel wat vroege data bij komen in juni voor Placebo gok ik zo, waarbij PP14.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Hoop het wel. En ik verwacht Placebo dan eigenlijk toch eerder als sub dan als headliner, maar dat ligt er misschien ook aan wat voor andere headliners beschikbaar zijn voor Pinkpop? Placebo heeft nog niks staan in juni en heeft ook zelf nog geen enkel festival bekend gemaakt (maar festivals zoals Werchter en Sziget hebben hun juist bekend gemaakt). Lijkt me dan dus een naam die we pas op de persconferentie kunnen verwachten?
 

brossi_46

Nieuw lid
21 jan 2014
3
0
Imagine Dragons verklapt dat ze naar Rock Werchter komen. Ze gaan weliswaar al naar Lowlands, maar denk dat zij ook nog wel kans maken op een plaats in de line-up.
Daarnaast hebben ze heel juni nog leeg staan met optredens. Deze zullen misschien binnenkort allemaal een keer tegelijk gepubliceerd worden. Verwacht dat ze een aantal festivals zullen pakken, en denk dat Pinkpop nog wel eens zou kunnen.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik begin steeds meer te denken dat Placebo headliner zal zijn op Lowlands. Sziget is zojuist aangekondigd, ik zie ze best Lowlands doen ipv Pinkpop. Zou jammer zijn voor mij, ik zou ze deze zomer best 3 keer willen zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Imagine Dragons verklapt dat ze naar Rock Werchter komen. Ze gaan weliswaar al naar Lowlands, maar denk dat zij ook nog wel kans maken op een plaats in de line-up.<br>
Daarnaast hebben ze heel juni nog leeg staan met optredens. Deze zullen misschien binnenkort allemaal een keer tegelijk gepubliceerd worden. Verwacht dat ze een aantal festivals zullen pakken, en denk dat Pinkpop nog wel eens zou kunnen.
Imagine Dragons zijn helaas in de periode van Pinkpop met een us-tour bezig, duurt in ieder geval tot FireFly Festival 19-22 juni. Hadden we al af geschreven. ( http://fireflyfestival.com/lineup/ )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.769
Field Day Londen 7-8 juni heeft misschien een paar goede namen voor Pinkpop te pakken?
Eventueel : James Holden, The Temper Trap, Warpaint, Pixies of The Horrors, ach kijk zelf ook ff...
http://fielddaylondon.tumblr.com/line-up
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken