Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Muse op Roskilde lijkt mij ook meest voor de hand liggend. Maar zou wel een goeie grap zijn als ze op Pinkpop staan... Dan toch weer een balletje opgooien: Zal het volgende eigenlijk wel kunnen op Pinkpop in 2014, paar namen en 1 headliners delen met Lollapalooza en met Coachella??
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Muse op Roskilde lijkt mij ook meest voor de hand liggend. Maar zou wel een goeie grap zijn als ze op Pinkpop staan… Dan toch weer een balletje opgooien: Zal het volgende eigenlijk wel kunnen op Pinkpop in 2014, paar namen en 1 headliners delen met Lollapalooza en met Coachella??

Muse op Roskilde zou goed kunnen. Maar ja ik denk niet dat Muse op Pinkpop staat, heeeeeeel misschien maar.
Zou wel de grote verrassing zijn.
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Op de 3voor12 site staat een interview met de boeker van indian summer festival/ best kept secret. Er werd om zijn mening gevraagd, wat hij ervan vindt dat pinkpop en indian summer op dezelfde vallen. Dit is een citaat uit dat gesprek:

Koopmans: “Volgens mij had het met Green Day te maken, die alleen dat weekend beschikbaar waren. Wij hebben overlegd en besloten: we blijven op hetzelfde weekend. Dat verliep goed.”
 

yumyum

Playlistbediener
15 okt 2013
24
0
Op de 3voor12 site staat een interview met de boeker van indian summer festival/ best kept secret. Er werd om zijn mening gevraagd, wat hij ervan vindt dat pinkpop en indian summer op dezelfde vallen. Dit is een citaat uit dat gesprek:

Koopmans: “Volgens mij had het met Green Day te maken, die alleen dat weekend beschikbaar waren. Wij hebben overlegd en besloten: we blijven op hetzelfde weekend. Dat verliep goed.”
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
Zouden de Dropkick Murphy's nog een optie zijn nu ze op Jera on Air staan? Leek mij op voorhand prima naam voor middag 3FM stage
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Buro Pinkpop GESLAAGDE HARTOPERATIE JAN SMEETS

Vrijdag 20 december 2013 vond in het Academisch Ziekenhuis (AZM) van Maastricht een meer dan acht uur durende hartoperatie plaats van Jan Smeets (26-1-1945). Tijdens deze operatie is een aneurysma verwijderd van de aorta in de borstkast. De geslaagde operatie werd uitgevoerd door de zeer deskundige hartchirurg Prof.Dr.B.Mochtar. Jan Smeets moet nu zes weken revalideren. Het was voor de patiënt een her-operatie want tien jaar geleden werd er al een mechanische hartklep geplaatst na het oplopen van een bacterie op de hartklep. De belangrijkse oorzaken van een aneurysma (verwijding van de aorta) is roken, hoge bloeddruk en een aangeboren zwakte van aortawand. Aangezien Jan Smeets zoals bekend nog nooit in zijn leven heeft gerookt noch drugs gebruikt en zijn bloeddruk aanvaardbaar laag is kan slechts worden geconcludeerd dat hij te maken heeft met dikke pech. Jan Smeets heeft na ampel beraad dit bericht op facebook gezet omdat het keer op keer uitleggen van zijn medische situatie uitermate vermoeiend is. Het belangrijkste is echter dat de door de pers genoemde Mr.Pinkpop "live and kicking" is. Jan Smeets hecht grote waarde aan het uitspreken van zijn grote dank en waardering aan staf en medewerkers van afdeling D4 van het AZM onder leiding van cardioloog Drs.J.Vainer.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Buro Pinkpop GESLAAGDE HARTOPERATIE JAN SMEETS

Vrijdag 20 december 2013 vond in het Academisch Ziekenhuis (AZM) van Maastricht een meer dan acht uur durende hartoperatie plaats van Jan Smeets (26-1-1945). Tijdens deze operatie is een aneurysma verwijderd van de aorta in de borstkast. De geslaagde operatie werd uitgevoerd door de zeer deskundige hartchirurg Prof.Dr.B.Mochtar. Jan Smeets moet nu zes weken revalideren. Het was voor de patiënt een her-operatie want tien jaar geleden werd er al een mechanische hartklep geplaatst na het oplopen van een bacterie op de hartklep. De belangrijkse oorzaken van een aneurysma (verwijding van de aorta) is roken, hoge bloeddruk en een aangeboren zwakte van aortawand. Aangezien Jan Smeets zoals bekend nog nooit in zijn leven heeft gerookt noch drugs gebruikt en zijn bloeddruk aanvaardbaar laag is kan slechts worden geconcludeerd dat hij te maken heeft met dikke pech. Jan Smeets heeft na ampel beraad dit bericht op facebook gezet omdat het keer op keer uitleggen van zijn medische situatie uitermate vermoeiend is. Het belangrijkste is echter dat de door de pers genoemde Mr.Pinkpop “live and kicking” is. Jan Smeets hecht grote waarde aan het uitspreken van zijn grote dank en waardering aan staf en medewerkers van afdeling D4 van het AZM onder leiding van cardioloog Drs.J.Vainer.

Klinkt als een erg heftige ingreep. Mooi dat de operatie goed is verlopen, en ik hoop dat hij snel weer de oude is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
nog z'n klassieke rock act in de buurt met Pinksteren ZZ-TOP, starten in europa (voorlopig) de 11 juni in Bergen Noorwegen.





 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Vanmorgen Young The Giant bij Giel. Spelen sowieso festivals met nieuwe CD. Waren geheimzinnig mbt festival. Lijkt me wel goede kans. En zeker geen verkeerde!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Soundwave Australië heeft lineup compleet, bij de nieuwe namen Richie Sambora (over klassieke rock acts gesproken...), iets bij voor juni in Landgraaf?
"SOUNDWAVE FESTIVAL IS PROUD TO ANNOUNCE A FURTHER 8 ARTISTS TO THE MONSTER 2014 LINEUP
Legendary Bon Jovi guitarist, RICHIE SAMBORA, known for his raw vocals, indelible song writing and world-class guitar playing will be be no doubt joined by an all-star band featuring Alice Cooper/Michael Jackson guitarist Orianthi Panagaris. Get your lighters up in the air and prepare for the mother of all sing-alongs!
After a protracted saga they are finally confirmed! Industrial rock heavy weights and renowned for their stereophonic assault, FILTER have joined up.
Armed with a brand new album, Adelaide’s finest, I KILLED THE PROM QUEEN… Why bother with the intro. You know they’re going to fucking destroy the place.
Completing the humongous SW14 bill will also be THE GHOST INSIDE, AUTHORITY ZERO, DARKC3II, THE DEFILED and DANGERKIDS. "
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
NEEEEEEE!!!!!! kan iemand ze stoppen "@watpmusic @pinkpopfest how about a reunion? This time I'll wear a wedding dress !! And Jim - spandex"
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
NEEEEEEE!!!!!! kan iemand ze stoppen “@watpmusic @pinkpopfest how about a reunion? This time I’ll wear a wedding dress !! And Jim – spandex”

De muziek is al retekut, laat staan dat dat rare figuur in een trouwjurk komt. Laat ze alsjeblieft ver weg blijven.
 

thedude182

Playlistbediener
11 dec 2013
47
1
De muziek is al retekut, laat staan dat dat rare figuur in een trouwjurk komt. Laat ze alsjeblieft ver weg blijven.
Wow het zit diep bij je ! :D
Van open minded naar judgemental just like that.

Maar to the point, ik denk dat ze zeker komen spelen op 3FM of tent in de vroege middag.
Omdat Mojo rekent in kostenbaten, niet in meningen (al zijn kostenbaten een afgeleide daarvan). Als WATP goedkoop gestrikt kan worden en er volgens Mojo inschattingen een paar duizend man op af komen dan staan ze er wel. En ik schat in dat het antwoord 'ja' is, en dat ze al maanden geleden geboekt zijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Ze mogen wel het festival openen in de tent net als Christopher Green vorig jaar wat mij betreft, ben er toch wel weer te laat :p
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Die derde hoofdact gaat denk ik zwaar tegenvallen, best case scenario is Linkin Park (en Arctic Monkeys) . Kings of Leon is dan kanshebber nummer twee, maar dan kunnen ze beter Placebo boeken. Ik ga uit van:

Placebo - Linkin Park
Franz Ferdinand - Arctic Monkeys
Avenged Sevenfold - Metallica

En dan heb je een prima line-up (met Arcade Fire er bovenop)
 

Chef

Campingartiest
13 dec 2013
70
0
White Lies - Editors
Franz Ferdinand - Arctic Monkeys
Avenged sevenfold - Metallica

Als we toch aant gokken zijn
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken