Pinkpop 2014

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.472
716
Jack White, Interpol, Vampire Weekend, Skrillex, Disclosure, Foster The People, Empire Of The Sun zien we alvast niet op Pinkpop.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Nederlandse inbreng eventueel Within Temptation (ondanks 2x HMH) en Di-rect (ivm recentelijke flirt in de media met PP).

Mag ik je vragen waar je dat bericht van Di-Rect vandaan hebt ^^? Vindt het wel een leuk bandje en als er dan toch Nederlandse inbrenmg moet zijn op Pinkpop denk ik dat ze heel goed tot hun recht komen in de tent :)

Ben verder niet zo weg van de overload aan Nederlandse bands op Pinkpop, heb er ook weinig van bezocht behalve Handsome Poets omdat ik daar moest wachten voor Paramore :p
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
100% afschrijven kun je ze trouwens toch niet, als Bastille het ook weet te combineren. Maar het lijkt vrij kansloos om die bands hierboven nog in Landgraaf te verwachten. Jammer van Interpol en Vampire Weekend vooral :(
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Mag ik je vragen waar je dat bericht van Di-Rect vandaan hebt ^^?
Het is ff tussen de regels door lezen, máár volgens mij was het dit artikeltje.
http://www.maxazine.nl/2013/12/09/vince-van-reeken-di-rect-we-gaan-er-een-feestje-van-maken-met-zijn-allen/
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Thanks :) !

Hoop dat zij Nederland op Pinkpop dan vertegenwoordigen :p Liever dan Tim Knol met alle respect..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
***proest*** KOL naar Werchter... :p
Ben benieuwd of er vandaag ook namen komen voor Isle of Wight en Rock-A-Field. Vandaag eindigd de earlybird verkoop van Isle of Wight, logisch vervolg is om met namen te komen, toch?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Jup. Hoop niet dat Pinkpop nu ook maar Kings of Leon gaat boeken (if everything else fails). Dat zou wel balen zijn. Green Day en The Killers mogen trouwens wel terugkomen :D (en 30stm ook).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.573
6.764
Green day mag inderdaad snel terugkomen wat mij betreft. Voor deze editie hoop ik op Linkin Park en Placebo.
Kan je zomaar gelijk in hebben. Linkin Park heeft momenteel de beste papieren (maar ik hoop er niet op). Placebo, of Biffy Clyro, als headliner kan ook nog. Prodigy? Iemand riep het hier al na de aankondiging op Snowbombing, zijn nu al wat headlineplekken op een aantal festivals bijgekomen inmiddels, oa. Sonisphere waar ook Metallica staat. Nou verwacht ik niet dat Pinkpop 2014 een Sonisphere-light gaat worden. Dus het blijft nog altijd afwachten welke headliners nog meer in de buurt gaan zijn. Ik verwacht niet dat Pinkpop en Werchter 2 heads gaan delen.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Denk niet dat KOL net als werchter weer Pinkpop doet, vorig jaar hadden ze interview met Jan Smeets en die zei dat de organisatie vurig over KOL was omdat ze maar 1 nieuw nummer speelden en dat was niet de afspraak..

Voor de overige 2 headliners, doe maar lekker Linkin Park en Editors :D Snow Patrol mag ook nog wel ipv Linkin Park. :)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Kings of Leon zouden volgens de afspraak al een nieuw album uit hebben voordat ze festivals gingen doen vorig jaar, daarom stonden ze dus zonder nieuw materiaal op RW, PP enz. Dit jaar hebben ze wel nieuw materiaal uit en doen daarom weer een tour. Op RW lijkt het me dat ze er staan omdat ze niks beters kunnen vinden, vraag ik me af hoe dat met Pinkpop zit. Misschien moeten we eens naar namen gaan kijken die tijdens RW niet kunnen maar tijdens PP wel, anders kan KoL er zomaar weer staan. Of misschien een naam die op RW als co-headliner komt onder AM of KoL net als vorig jaar bij met KoL.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Persoonlijk denk ik dat Pinkpop beter Placebo als headliner kan binnenhalen dan KoL of AM. Placebo zou dan op PP namelijk een hogere plek hebben en dus meer nummers kunnen spelen. Als je KoL of AM laat komen doen ze gewoon precies dezelfde set als op RW.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
ik was dat die riep the prodigy na snowbombing aankondiging maar dat doet er verder niet toe haha maar als het the prodigy en de editors zou worden zou ik heeeel tevreden zijn. maar nu muse niet op rw staat lijkt me dat een naam voor roskilde ofzo>?
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
God, als KOL hier ook headliner zou zijn weer zou dat toch erg triest zijn.
Verder heb ik geen idee met welke namen Pinkpop gaat komen. ben erg benieuwd in elk geval.
Arctic Monkeys zie ik misschien nog wel gebeuren. Linkin' Park ook wel. als dat die 3 worden is het wel redelijk goed vind ik.
Placebo zie ik niet headlinen. De band is niet groot genoeg er voor denk ik. (verkopen ziggo niet uit, speelt zeker voor iets minder dan de helft van ziggo) of ze komen is ook nog de vraag. ze hebben tot nu toe helemaal niets in juni staan.
 

whiteandblack

Playlistbediener
16 jan 2014
29
0
KoL zou echt triest zij inderdaad. AM zou mooie naam zijn, maar is beetje onzeker. Placebo zou een andere headliner zijn als op Ram/Rip en Werchter dus lijkt me prima, is alleen wel probleem dat ze inderdaad op dit moment niet zo groot zijn in Nederland.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Maakt niet uit, dan nog is Placebo een van de beste keuzes die Pinkpop nu kan maken. PP moet in elk geval NIET nog een headliner gaan delen met Werchter. KoL of Arctic Monkeys zou dom zijn imo.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Maakt niet uit, dan nog is Placebo een van de beste keuzes die Pinkpop nu kan maken. PP moet in elk geval NIET nog een headliner gaan delen met Werchter. KoL of Arctic Monkeys zou dom zijn imo.

Placebo vind ik een geweldige band hoor, en een van mijn favo's. maar ik weet niet hoe dat uit pakt als hun headliner zijn en afsluiter zijn op Pinkpop. Maar aan de andere kant, als er dan nog paar andere goede bands komen die dag, dan is het wel aantrekkelijk voor veel mensen denk ik.
Arctic Monkeys zou ik opzich niet dom vinden, een goede keuze zou ik het vinden. KOL zou de domste keuze zijn die ze kunnen maken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken