Pinkpop 2014

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Lily allen gaat een festivaltour doen, iets voor pinkpop 3fmstage of afsluiter van de tent??
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Is er ook iet over mumford and sons bekend?! Palma violets mogen wat mij betreft ook wel weer terug komen.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Mumford and soms hebben een pauze dus die toeren niet,

En nee gewoon nee geen artiesten binnen 1jaar terug laten komen
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Mumford and soms hebben een pauze dus die toeren niet,

En nee gewoon nee geen artiesten binnen 1jaar terug laten komen

Haha, helemaal mee eens hoor, maar het gebeurt toch met regelmaat dus ik zal niks uitsluiten.

En tja Lilly Allen... ik hoef het niet te zien maar ze mag van mij best de tent afsluiten.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Bjorn wrote:</div>
Mumford and soms hebben een pauze dus die toeren niet,

En nee gewoon nee geen artiesten binnen 1jaar terug laten komen


Haha, helemaal mee eens hoor, maar het gebeurt toch met regelmaat dus ik zal niks uitsluiten.

En tja Lilly Allen… ik hoef het niet te zien maar ze mag van mij best de tent afsluiten.

Ja helaas gebeurt het met regelmaat afgelopen jaren op z'n top ben howard, Will and shit

Maar idd afsluiter tentstage
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Bilbao BBK heeft bekend gemaakt dat oa Phoenix en the Lumineers op dat festival staan komende zomer. Vorig jaar hadden ze 2 headliners (KoL en GD) hetzelfde als PP.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
hahahah, Mumford and "soMs"... De leukste typefout in tijden. Lily Allen, ja zet maar ver weg in de tent (misschien loop ik ff langs dan). Wat betreft terug komen het volgend jaar, wat mij betreft komt alleen Bastille daarvoor in aanmerking.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Phoenix zou best als sub kunnen staan op Pinkpop of afsluiter van de 3FM-stage.

Pheonix stond er vorig jaar al komen zo snel niet terug, Lumineers dat zie ik wel gebeuren.
 

WilcoLamers

Playlistbediener
20 nov 2013
16
0
Ik verwacht avenged sevenfold wel op pinkpop. Was gister bij het concert in Amsterdam. En eerst zeiden ze see you soon. En daarna see you this summer. Dus dit zou beteken dat ze deze zomer in Nederland staan. Dus zelf verwacht ik dan een fortarock of pinkpop. Ookal is het dan nog geen zomer. Want nog een concert in ziggodome ofzoiets lijkt me sterk
 

jellodinho

Campingartiest
10 nov 2013
94
0
Ik denk niet dat Avenged Sevenfold pinkpop zal headlinen gewoon omdat het te ruig is en nog niet heel bekend onder mainstream publiek. Fortarock zou wel kunnen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.397
592
Avenged Sevenfold is echt 3x zo onbekend als Kings of Leon (onbekendste headliner van vorig jaar), dus gaat nooit gebeuren. Dat is echt een band die 3FM gaat (sub)headlinen, maar geloof wel dat ze naar Pinkpop komen. White Lies zeiden overigens ook na hun optreden twee weken geleden 'We hope to see you again soon'. Da's een beetje standaard voor veel bands, maar ik zie White Lies ook wel op Pinkpop staan dit jaar.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Avenged Sevenfold stond de laatste keer op Pinkpop al als headliner van 3FM stage en zijn ondertussen in populairiteit alleen maar gestegen. En ze werden op volgens mij Nu.nl getipt als headliner voor de festivals aankomend jaar, dus als ze op Pinkpop staan zullen ze wel headlinen. Maar ik gok dat ze op Fortarock staan :)
 

WilcoLamers

Playlistbediener
20 nov 2013
16
0
Avenged Sevenfold is echt 3x zo onbekend als Kings of Leon (onbekendste headliner van vorig jaar), dus gaat nooit gebeuren. Dat is echt een band die 3FM gaat (sub)headlinen, maar geloof wel dat ze naar Pinkpop komen. White Lies zeiden overigens ook na hun optreden twee weken geleden ‘We hope to see you again soon’. Da’s een beetje standaard voor veel bands, maar ik zie White Lies ook wel op Pinkpop staan dit jaar.

Het is inderdaad een beetje standaard om het te zeggen we hope to see you again soon, Maar hier werd echt over aankomende zomer gesproken.. Maarja we zullen zien. Verder denk ik ook niet dat het een headliner zou zijn voor pinkpop, maar van mij mogen ze zeker een van de headliners zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken