Rock Werchter 2025

En als wij bvb Kings of Leon zouden krijgen onder Fender, dan gaan we nagenoeg allemaal happy zijn.

Het getuigt gewoon van lef bij Werchter om Fender die springplank naar de big leagues te gunnen, hij moet er nu gewoon voluit voor gaan. Liever een sprong, dan een vand die al ruim 7 jaar ter plaatse trappelt bij wijze van spreken.
Van kings of Leon op RW word ik niet gelukkig hoor.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en koekroeck
Van kings of Leon op RW word ik niet gelukkig hoor.
Dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je een show beleeft. KOL blijft live enorm klasse met de nodige hits, alleen is het qua show weinig.
Ik denk wel dat de line up af zou zijn met zo een naam er nog bij. Of een Jack White of een NIN. 1 van de 3 en den deze is blij.

Dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je een show beleeft. KOL blijft live enorm klasse met de nodige hits, alleen is het qua show weinig.
Ik denk wel dat de line up af zou zijn met zo een naam er nog bij. Of een Jack White of een NIN. 1 van de 3 en den deze is blij.
KOL blijft live enorm saai.
Jack White zou wel enorm fijn zijn en op zaterdag een NIN in de barn ook.

• Leuk
Waarderingen: rw83
Iemand die Coldplay en de aanloop daar naartoe meegemaakt? Was echt heel gelijkaardig met wat we nu veel lezen/horen.
Op zaterdag hadden ze met Rammstein en Peppers 2 zot grote namen staan. Zondag was Faithless al op herhaling. Carl Cox was ideetje Faithless zelf. Dus er was heel wat te doen rond Coldplay.

Waanzinnige show inderdaad. Overgevlogen met helikopter vanuit Glastonbury.
Een faithless op herhaling was toen wel de band die publiek trok die dag. Ook wel zot concert toen

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread