Rock Werchter 2025

Hoe was het toen ingedeeld? Ga er pas sinds een paar jaar heen en het lijkt me niet dat er veel ruimte voor over is op het terrein? Juich het wel toe.
Zo'n marktje met verschillende (ik gok een tiental) kraampjes vol prulletjes maar ook veel rock T-shirts, stond er lang ter hoogte van waar nu ongeveer die Casa Bacardi staat. Was eigenlijk altijd prettig om langs te lopen. Gezellig. Helaas plaats moeten maken...

(Misschien wil LN ook alle merch verkoop in eigen handen hebben, geen idee...)

Maar stonden die niet op dat stuk achter de Slope? Waar Casa Bacardi nu staat.

Bekijk bijlage 12394
Die kraampjes verspreidde zich over heel die hoek. Toen ze de helling gezet hebben werden er daar achter eetkramen en dergelijke ingericht en nu staan er meer toiletten. De Bacardi (of Aperol ist nu zeker?) samen met de nieuwe doorgang lijkt me meer op het grondgebied van de lockers vroeger. Ik denk ook dat het terrein daar nu dieper is dan 8 jaar geleden.

Die kraampjes verspreidde zich over heel die hoek. Toen ze de helling gezet hebben werden er daar achter eetkramen en dergelijke ingericht en nu staan er meer toiletten. De Bacardi (of Aperol ist nu zeker?) samen met de nieuwe doorgang lijkt me meer op het grondgebied van de lockers vroeger. Ik denk ook dat het terrein daar nu dieper is dan 8 jaar geleden.
Ja, dat laatste denk ik ook wel. Soit, dit soort dingen brengen wel meer animo op het terrein. Maar inderdaad: muziekstages zijn belangrijker.

Vind een platenwinkel ook wel een fijn idee. Altijd leuk om te snuisteren op zo'n festivalterrein.

Ja, dat laatste denk ik ook wel. Soit, dit soort dingen brengen wel meer animo op het terrein. Maar inderdaad: muziekstages zijn belangrijker.

Vind een platenwinkel ook wel een fijn idee. Altijd leuk om te snuisteren op zo'n festivalterrein.
Zie mijn vorige post, je had gelijk met de market vs de opstelling van de Aperol. De jaren voor 2016 was de market zelfs nog groter.

Qua randprogramma? Ja, als je de activaties op reclamestands meetelt. Ik heb mijn hart verloren aan RW, wil hun jubileum ook echt niet missen, maar puur conceptueel is het ook wel een beetje hoe jij Opener omschrijft toch? Heel druk en ook heel droog. En buiten de muziekstages echt maar weinig inkleding, buiten de vele commerciële promostanden.

Maar ja, die lineups he...
Open'er is wel echt next level karig en een organisatorische bende vooral. Dan kun je nog zo'n 'frisse' line-up hebben, het festival zelf blijft pure armoede en ultieme commerciële uitbuiting.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Heb zo'n idee dat mensen nieuwe namen willen. Aangezien de hoeveelheid mensen die vragen wanneer er nieuwe namen worden verwacht de laatste dagen is vrij hoog haha.
Maar de conclusie blijft steeds het zelfde we verwachten wel wat de komende 2 a 3 weken maar wanneer precies is nooit zeker
Idd, heb hier geen geduld voor haha

Open'er is wel echt next level karig en een organisatorische bende vooral. Dan kun je nog zo'n 'frisse' line-up hebben, het festival zelf blijft pure armoede en ultieme commerciële uitbuiting.
Jij kan het beter weten dan ik. Ik zie het alleen 'op papier'. Jammer wel, soms spookt het in mijn hoofd dat ik daar ooit eens heen wil. Roskilde ook, een festival die volgens de verhalen een dag/nacht verschil moet zijn.

Hoor heel veel chaotische productieverhalen van daar. Je merkt dat ook aan het feit dat die hun line up afwerken de week ervoor.

Jij kan het beter weten dan ik. Ik zie het alleen 'op papier'. Jammer wel, soms spookt het in mijn hoofd dat ik daar ooit eens heen wil. Roskilde ook, een festival die volgens de verhalen een dag/nacht verschil moet zijn.
Dan zou ik zeker voor Roskilde gaan. Alleen al qua concept een fantastisch festival. In het verleden wel vaker last gehad van dronken Denen en Engelsen, maar dat schijnt de laatste jaren bijna niet meer te zijn. Heb ook altijd wel raakvlakken gevoeld tussen PS en Roskilde, dus denk dat je je op Roskilde echt prima gaat amuseren.
Open'er... het is echt één groot vlak terrein met hekken en een paar podia erop. Dranktogen vaak pas te laat open (of helemaal niet), ingang van het terrein soms pas vlak voor de eerste act open. Op de camping ook regelmatig een chaos. Veel te weinig personeel, maar wel veel te veel security. Dat doet ook wat aan de sfeer vind ik. Voordeel van Open'er is dat je vlakbij Gdynia en ook Gdansk zit. Zeer mooie kustregio in Polen. Dus buiten het festival kun je een prima kleine vakantie eromheen bouwen.

• Winning
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread