Rock Werchter 2025

Van kings of Leon op RW word ik niet gelukkig hoor.
Dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je een show beleeft. KOL blijft live enorm klasse met de nodige hits, alleen is het qua show weinig.
Ik denk wel dat de line up af zou zijn met zo een naam er nog bij. Of een Jack White of een NIN. 1 van de 3 en den deze is blij.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV en Everyknight
Dat is natuurlijk afhankelijk van hoe je een show beleeft. KOL blijft live enorm klasse met de nodige hits, alleen is het qua show weinig.
Ik denk wel dat de line up af zou zijn met zo een naam er nog bij. Of een Jack White of een NIN. 1 van de 3 en den deze is blij.
KOL blijft live enorm saai.
Jack White zou wel enorm fijn zijn en op zaterdag een NIN in de barn ook.

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard en rw83
Iemand die Coldplay en de aanloop daar naartoe meegemaakt? Was echt heel gelijkaardig met wat we nu veel lezen/horen.
Op zaterdag hadden ze met Rammstein en Peppers 2 zot grote namen staan. Zondag was Faithless al op herhaling. Carl Cox was ideetje Faithless zelf. Dus er was heel wat te doen rond Coldplay.

Waanzinnige show inderdaad. Overgevlogen met helikopter vanuit Glastonbury.
Een faithless op herhaling was toen wel de band die publiek trok die dag. Ook wel zot concert toen

• Leuk
Waarderingen: Paddy
OPEN'ER FESTIVAL uit POLEN heeft award voor beste major festival gewonnen. Jammer voor Rock Werchter.
Die awards slagen eigenlijk op niet zoveel. Als je ze wint, zullen ze er wel mee pochen. Maar open’er kan eigenlijk nooit de betere zijn van vele anderen. Wie het meeste moeite doet om stemmen te ronselen wint.

Maakt dat het "vreemd" dan? Werchter bouwt hun eigen headliner en daar heb ik wel respect voor.
Wat ze met bijv. met Editors ook ooit gedaan hebben?
Zo kijk ik er ook niet van op als KOL zomaar een Barn header wordt. RW krijgt die dingen voor elkaar. Zie wederom Editors en ook Snow Patrol.

Laatst bewerkt:
Eens gekeken naar de line-up van OPEN'er voor 2024, ook een vierdaags festival.
Woensdag: FOO FIGHTERS en MANESKIN
Donderdag: DUA LIPA
Vrijdag: SAM SMITH
Zaterdag: HOZIER en SKRILLEX
best mooie headliners: drie van RW en nog enkele extra.

Eens gekeken naar de line-up van OPEN'er voor 2024, ook een vierdaags festival.
Woensdag: FOO FIGHTERS en MANESKIN
Donderdag: DUA LIPA
Vrijdag: SAM SMITH
Zaterdag: HOZIER en SKRILLEX
best mooie headliners: drie van RW en nog enkele extra.

Los van Charli midden in haar Brat summer wel niks anders dat imponeert op die line up. Die van Rock Werchter was in 2024 echt wel stukken beter in de breedte.

Users who are viewing this thread