Pinkpop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het zal toch vast niet heel lang meer duren, anders gaat niemand een bericht van RAR/RIP nog serieus nemen. En de 27e een naam voor Bospop zeg je, inderdaad eentje die je weg kan strepen maar waarschijnlijk geen verrassing.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ja, erg vreemd om te roepen dat er namen komen en dan vervolgens niks zeggen. 4 Classic Rock-Acts zou wel tof zijn, gezien het feit dat er dan zomaar ook een aantal classic rock acts op PP kunnen staan.



Het zal toch vast niet heel lang meer duren, anders gaat niemand een bericht van RAR/RIP nog serieus nemen. En de 27e een naam voor Bospop zeg je, inderdaad eentje die je weg kan strepen maar waarschijnlijk geen verrassing.

Muse zegt doorgaan maar wat, ik sluit niet uit dat ze toch ineens meerdere festivals doen. En ik zou bijna zeggen natuurlijk mist Smeets dan weer net die handigheid om ze ook binnen te halen.

Houdt Muse woord, dan denk ik dat er inmiddels nog maar 2 festivals in aanmerking komen, namelijk Roskilde en Rock Werchter. Dan lijkt me dat die laatste de beste papieren heeft (wishful thinking)
 

Ron

Randprogramma
Access All Areas
29 sep 2012
128
2
Dat RaR de namen niet bekent maakt is wel raar, en vooral dat ze ook niet even melden toch geen namen te kunnen geven.

Vertraging noemen ze het. Het wordt gewoon maandag. Wellicht tegelijkertijd met PP en wellicht een paar andere festivals. Ga ervan uit dat een bepaalde act nog geen groen licht heeft gegeven.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Wel duidelijk dat het vandaag niet meer gaat gebeuren maar het is nog maar afwachten of het nou maandag gebeurd. Je weet niet wat de reden erachter is.
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
Om mijn voorgaande opmerking wat duidelijker te maken is deze link http://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Four_Aces de link naar 4 Aces.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ja een band uit de jaren 50 lijkt me niet logisch lol. Argh ik kan er echt niet meer tegen ik wil zo graag weten wat er op Pinkpop en Werchter staat, waarom duurt het nou zo lang :(
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Rock Am Ring heeft zelf nooit een link naar die band geplaatst. Met four aces bedoelen ze gewoon hun vier toppers/headliners.

En het duurt ook niet abnormaal lang hoor. De eerste Werchterheadliners voor 2011 kwamen er op 24 november, die van 2012 op 23 november. Alles verloopt dus nog normaal.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
@Joske Opzich duurt het inderdaad niet persee lang, maar Werchter heeft hun embleem nog niet eens aangepast naar Werchter 2014 (staat nog steeds op 2013).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Klopt inderdaad, maar dat stoort me wat minder. Ik zou het erger vinden moesten ze dat begin oktober veranderen (en zo verwachtingen opwekken) om dan ook pas eind november met namen te komen. Dat ze gisteren vanuit het niets met dat bericht over het vierde podium en de weide kwamen lijkt me een teken dat ze zich daar ook klaar aan het maken zijn voor meer nieuws. (dit is eigenlijk offtopic, maar whatever)
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ach de helft van dit topic gaat ook over RW en andersom xD Je kunt eigenlijk net zo goed 1 topic hebben :)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ik geloof meteen dat dit ook de echte line-up is, alle namen zijn wel enigzins logisch (Iron Maiden toch wel een verrasing). Als Jan Pearl Jam, Iron Maiden en Arctic Monkeys neerzet heeft hij toch wel echt een mega goede line-up!

Namen die wat mij betreft nu wel in de prullenbak mogen:

Metallica
Red Hot Chili Peppers
Muse
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Mwah, de prullenbak in zou ik niet doen. Muse zie ik idd niet gebeuren die andere 2 theoretisch wel.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
RHCP zou ik toch ook schrappen hoor. Als RaR RHCP niet geboekt heeft blijven er nog maar weinig grote festivals over die ze kunnen doen naast Pinkpop.

Iron Maiden hoeft niet echt een verrassing te zijn, gaat al maanden rond dat Hellfest ze geboekt heeft voor een tour met focus op de jaren 90 nummers.

Als deze affiche klopt zijn we meteen 99% zeker dat Pinkpop eindelijk Pearl Jam gegrepen heeft. Dan lijkt Pearl Jam - Arctic Monkeys - Linkin Park of Iron Maiden me wel een logische affiche.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Naja het wordt nu wel heel onwaarschijnlijk. Ik bedoel nu wijst niets meer op een festival tour van beide bands, omdat het typische Rock Am Ring namen zijn. Als ze dan toch ergens staan, dan zeker op Rock Am Ring.

Muse valt af omdat ze hebben gezegd maar één festival te doen, als ze daar toch van afgeweken waren hadden we dat nu kunnen zien. Pinkpop is simpelweg te klein om Muse als exclusive binnen te halen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken