Pinkpop 2014

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Mensen, bedenk wel dat een headliner op PP wel 40.000 mensen moet trekken, dus nee, geen A7X als headliner.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
Namen voor Rock Am Ring komen er aan!! Check hun Facebook. Hoop dat Pinkpop dan ook niet meer al te lang wacht.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Goed, dan kunnen we straks eindelijk enkele van de belachelijke headlinersuggesties die hier gemaakt zijn (Rod Stewart, serieus?) schrappen.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Nou dat lijkt me niet dat je ineens dingen kunt schrappen. Je krijgt misschien alleen wat meer te weten. Vier bands, maar kunnen zomaar bands bij zitten die we echt niet op PP gaan zien.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Four Aces. Dat zijn de 4 headliners, daarvan 1 en max 2 op Pinkpop. Het zal niets te maken hebben met Motorhead gok ik zo. Pearl Jam zal er wel bij zitten, Linkin Park misschien, wie weet komen ze met Foo Fighters en RHCP??? Wordt een leuke dag morgen
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Schrappen is misschien wat sterk uitgedrukt, maar ik wilde meteen ook even laten weten hoe belachelijk de geruchten hier recent zijn. Maar zoals Dennis zegt: in een keer allevier de headliners, en dan kan je er zeker 1 of 2 vastpinnen voor Pinkpop. Tegen morgenmiddag zullen we het wel weten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Betekend bij 4 headliners nu ook dat Rock Am Ring dit jaar 4 dagen duurt?

Jep, dat was ondertussen al bekend via de aankondiging van de data. In hoeverre die vierde dag ook muzikaal ingevuld wordt is daarentegen nog een vraagteken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Lenny Kravitz op wereldtournee, lijkt me een mooie sub headliner
Dan vergis je je. Kravitz kan makkelijk als headliner neergezet worden. Ook TOOL begint zich te melden. Spannend vandaag, komt RaR al met Pearl Jam, komen ze met iets onverwachts of met een teleurstelling.
Ter info, dit staat in Gerüchteküche Rock am Ring 2014; Alice In Chains, Architects, Avenged Sevenfold, Beatsteaks, Bela B, Der Wieland, Eminem, Franz Ferdinand, Gesaffelstein, Halestorm, Heaven Shall Burn, In Extremo, Machine Head, Monster Magnet, Nine Inch Nails, Pearl Jam, Placebo, Stone Temple Pilots.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Tool zou naar het schijnt enkel een korte Zuid-Amerikaanse tour zijn, zoals ze de voorbije jaren een handvol Australische/VS data gedaan hebben. Europa is voor na release album.
En Kravitz zou toch echt geen sterke headliner meer zijn hoor, op Werchter was die in 2008 al gedegradeerd tot sub.

Ook benieuwd waar RaR straks mee afkomt.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Lenny Kravitz zou wel kunnen headlinen met een sterke sub en goede 3FM-stage afsluiter, beetje zoals Killers vorig jaar. Of nog beter als headliner van Pinkpop Classic.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
RaR... Doodgegooid met een blije mus??? Veel festivals met headliner problemen. Misschien is het ook de 3de headliner van Soundwave Australië die moeilijk doet. Hopende dat het wachten de moeite waard is?
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
RaR… Doodgegooid met een blije mus??? Veel festivals met headliner problemen. Misschien is het ook de 3de headliner van Soundwave Australië die moeilijk doet. Hopende dat het wachten de moeite waard is?

Raar dat ze gisteren zeggen 4 namen komen eraan en nu zijn we meer dan een dag verder en we horen nog niks
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Vreselijke communicatie daar in Duitsland... Als je nog niet 100% zeker bent van jouw namen, zeg dan ook niet dat je komende week met namen komt, en gooi al zeker niet met specifieke dagen/uren. Nu kunnen ze niet anders dan met iets straf afkomen, of hun reputatie heeft een deukje gekregen. Het gerucht gaat wel dat die 'four aces' vier klassieke rock acts zouden zijn.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Idd, maar ik heb deels wel een vermoeden waar dat (mede) door komt. Er zijn misschien nog een aantal festivals, pinkpop denk ik niet, die aan het vechten zijn over Muse. Ook denk ik dat als Pearl Jam festivals gaat doen ze die zelf aan kondigen in plaats van dat ze het de festivals zelf aan laten kondigen. En verder zijn ze volgens mij gewoon laat, geen idee waarom ;)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, erg vreemd om te roepen dat er namen komen en dan vervolgens niks zeggen. 4 Classic Rock-Acts zou wel tof zijn, gezien het feit dat er dan zomaar ook een aantal classic rock acts op PP kunnen staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Het zal idd iets zijn in de lijn van, album nog niet klaar, of tour nog niet bekend willen maken, of (langdurige) ziekte, of nog uit te verkopen stadionshow, of niet aansluitende reistijden tussen shows?
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Er zijn misschien nog een aantal festivals, pinkpop denk ik niet, die aan het vechten zijn over Muse.

Daar geloof ik niks van, die ene show van Muse staat allang vast. Als ze zeggen 1 show te gaan doen in Europa betekend dat niet dat ze nog moeten kiezen welke dat gaat worden. Dat RaR de namen niet bekent maakt is wel raar, en vooral dat ze ook niet even melden toch geen namen te kunnen geven.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Kan nog, dag is niet om. De "aas" is dat ook 11, dus 4 kan nog zijn 22:22uur??? Maar daar ga ik eigenlijk niet meer van uit!! Misschien volgende week meer geluk, kunnen we wel een Pinkpop headliner wegstrepen, de 27e komt Bospop namelijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken