Pinkpop 2014

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Wat is er voor nieuws betreft Wolfmother dan? Zie ze graag nog eens!
Ze zijn afgelopen weken weer bezig met optreden, samen met Andrew Stockdale in orginele bezetting. Ik hoop dat ze goed opwarmen en aankomende zomer weer helemaal up and running zijn.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ja, in Australië inderdaad maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niks. Maar ik hoop met je mee.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Zou leuk zijn, al is het niet in de orginele line up maar als een trio net zoals bij de orginele line up ;)
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Wolfmother zou leuk zijn,
Soundgarden kunnen we doorstrepen
En Rolling Stones is dat niet hetzelfde verhaal al sir maccie iets te extravagant??
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
McCartney zou nog wel eens kunnen als ze vorig jaar gesprekken hadden die kapot liepen omdat hij naar Amerika ging is er dus wel de mogelijkheid dat hij komt. Als die gaat touren in Europa aankomende zomer zou hij zomaar eens op Pinkpop kunnen staan.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik weet het niet echt jammer dat er nog zo weinig bekend is

Maar ik heb iets heel moois gehoord via 3FM

Foster the people kondigt nieuw album aan voor begin 2014 dat word hoogstwaarschijnlijk een festivaltour lijkt me een hele mooie naam voor afsluiter 3FM stage of de act voor de sub headliner
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Sir Macca was idd een gerucht van het eerste uur. Zit nu nog in Japan, zal toch langzaam wel eens met een Europese tourdata moeten komen, naar wij dachten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Met Arctic Monkeys op T in the Park (UK) als headliner, starten weer nieuwe twijfels. Vorig jaar enkele overeenkomstige namen met Pinkpop, en The Killers was overeenkomstige headliner. Ik denk echter nog altijd dat Arctic Monkeys niet als headliner op PP14 komen. We zullen zien...
Verder zie ik voor Pinkpop (na wat klein onderzoek) mogelijkheden groeien voor Beatsteaks, Nine Inch Nails en Maximo Park en de groeiende kansen in de geruchtenlijst zijn voor Pearl Jam, Avenged Sevenfold en Fall Out Boy. Het is ook nog altijd wachten op RaR, die zouden deze week toch komen???
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Ik begin toch meer en meer te geloven dat Arctic Monkeys best eens headliner kunnen worden, ik sluit het iig niet uit. Nine Inch Nails zie ik daarentegen niet gebeuren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik heb er mijn reden voor, dat ik Arctic Monkeys niet inschat. Ik gok eerder nog altijd zaterdag/zondag Aerosmith/RHCP en Pinkstermaandag Pearl Jam. Aerosmith speelt op 9 juni in Berlijn. Blijft momenteel de meest logische "klassieke rock act" waar gesprekken mee kunnen zijn, buiten alles wat we graag willen zien. Maar de data beginnen te komen voor deze oude rockers. Iemand had het laatst over een eerste tegenvallende aankondiging, nou Aerosmith zou dat misschien wel kunnen zijn.

http://www.aeroforceone.com/index.cfm?pk=viewall&cd=MAE&pid=10784
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Ik zie Aerosmith ook niet zo zitten, maar daarentegen de rhcp en pearl jam weer wel!! Laat maar komen

Maar volgens mij was het grote nieuws van de Rolling Stones dat ze een concert geven in adelaid Australië
Weet iemand er meer over??
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik zie Aerosmith ook niet zo zitten, maar daarentegen de rhcp en pearl jam weer wel!! Laat maar komen

Maar volgens mij was het grote nieuws van de Rolling Stones dat ze een concert geven in adelaid Australië<br>
Weet iemand er meer over??

Er is daar een topic over bij concerten ;)

@DennisvdBr Jou reden waarom je denkt dat de Arctic Monkeys niet komen is omdat je al 3 andere acts hebt waarvan je denkt dat die er zullen staan? Ik zie Aerosmith eigenlijk niet zo snel op Pinkpop staan.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Aerosmith, Red Hot Chili Peppers en Pearl Jam... Nee dat geloof ik echt niet, die zijn alle drie vrij duur en als je de laatste jaren bekijkt gebeurt zoiets niet. Daarnaast kan je met die drie headliners een leuk dagprogramma wel vergeten. 2 van die drie kan wel, maar dan zal de derde headliner eerder uit het rijtje Arctic Monkeys, Snow Patrol, Placebo, Editors komen (zeg maar de wat goedkopere headliners).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik bedoelde meer of dat concert hun grote nieuws was of niet?
Ja

Daarbij ik weet niet of de door mij genoemde headliners zo duur zijn. Ik geef alleen door wat ik verneem en knoop daar mijn eigen conclusies aan, die ik vervolgens noem. Of dat de headliners zijn die ik zelf wil zien, nee (buiten Pearl Jam dan, zeer graag zelfs). Daarbij is het nog niet zo heel vreemd. Aerosmith nog nooit geweest, Pearl Jam laatste keer 2000 en Red Hot CHili Peppers laatste keer 2006. Of het idd zo is zal de tijd ons leren, voorlopig kan je voor elke headliner iets invullen. Linkin Park kan al zeer snel terug komen, Metallica kan het koud krijgen op Antarctica, Rammstein komt met extra data, Black Sabbath is in de buurt, Arctic Monkeys headlinen her en der, Muse kiest voor Pinkpop of een of andere rapper komt herrie schoppen, noem maar op? Het is nog koffie dik kijken.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Ik vind dat je jouw reden om AM niet in te schatten dan wel eens mag zeggen: populairder dan ooit + geen zaalshows gedaan in Nederland + al heel lang niet meer op Pinkpop + getoond in staat te zijn de grootste festivals te headlinen.

Ik snap trouwens ook niet goed hoe je plots met 'groeiende kansen' afkomt als er amper festivalaankondigingen geweest zijn. Ja, Maximo Park heeft een nieuwe plaat op komst, maar die band heeft ondertussen zo hard aan succes verloren dat ze op BKS ergens in een hoekje zouden staan.

En zoals ik al eerder zei: NIN doet opzettelijk een arenatour tussen eind april-begin juni, zodat ze de festivals kunnen overslaan na de rampen die Pukkelpop en Reading/Leeds vorig jaar waren. Die is dus absoluut geen kanshebber meer voor festivals, tenzij iets als Primavera.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Natuurlijk is het koffiedik kijken maar de kansen op de kans op Arctic Monkeys lijkt op dit moment zeker groter dan die op Aerosmith. En als jij iets weet wat wij niet weten ben ik wel benieuwt wat dat is.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Ik lees trouwens ook dat Rod Steward stadion shows gaat doen in UK, misschien dat hij ook nog een paar festivals doet. Zou wel een originele act zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken