Pinkpop 2014

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Ik denk dat jake bugg en Imagine dragons een zekerheidje is<br>
En dat van ratm niet gaat gebeuren, ieder jaar zijn er dezelfde geruchten over ratm maar die gasten gaan nog echt niet de bühne op voor festivals hooguit die hun eigen la rising

Imagine Dragons is geen zekerheidje. Hun tour eindigd in Maart, en dan gaan ze volgens de bassist de studio's in. Dan is pinkpop wel heeeel snel. Iets later kan misschien nog wel (Glastonbury, Rock Werchter).

Ik zou ze wel dol graag willen zien, ik was gisteren voor 5 euro naar de HMH om hun te zien. Ipv een normaal concert moesten we eerst naar van die domme artiesten kijken die bij de EMA's optraden en uiteindelijk kwam Imagine Dragons 5 nummers performen. Die 5 waren wel ongelofelijk vet :) Maar wil ze graag nog een keer helemaal zien.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Black sabbathzojuist bevestigd voor sweden rock festival
Misschien is dit toch wel de klassieke rock act, maar gaan ze hier zoveel kaarten mee verkopen op pp
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Black sabbathzojuist bevestigd voor sweden rock festival<br>
Misschien is dit toch wel de klassieke rock act, maar gaan ze hier zoveel kaarten mee verkopen op pp

whahahoewat, wacht eens even... daar heb je zomaar even een punt, 8 juni in Berlijn, vervolgens in de bus naar Landgraaf voor Pinkstermaandag de 9de. Dat wil zeggen, de mannen van Black Sabbath met de heren van Soundgarden inclusief Matt Cameron. Black Sabbath op die dag subheadliner op main, solo Chris Cornell op 3fm-stage en Headliner Pearl Jam. (het is een mooie gedachte....)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Black Sabbath gaat echt niet subheadlinen hoor. Daar zal wel die headliner voor Fortarock zitten, aangekondigd na het niet-uitverkochte concert in de Ziggo.
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Maar als we er is goed naar kijken hebben we op 1 na geen sterke geruchten of zekerheidjes

En met die ene bedoel ik de arctic monkeys dat vind ik een sterk gerucht maar pearl jam is ook al geen zekerheidje meer

Dus het word de hoogste tijd dat er andere festivals namen uitbrengen of er ergens een leak is en ten eerste pinkpop moet echt iets bekend gaan maken

Maar niet getreurd het is pas half november
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik denk dat Placebo ook wel een zekerheid is. Daarbij denk ik dat binnenkort Rock am Ring met eerste namen zal komen, dan volgt Pinkpop wel.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
894
916
Net eventjes gekeken naar bands die touren of een album uitbrengen in de nabije toekomst.
Denk dat de band Warpaint wel eens zou kunnen komen, vorige tour op lowlands en werchter gestaan. Iemand die ook nu aan het touren is, is Wil.I.AM. misschien subheadliner of afsluiter in de tent?
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Net eventjes gekeken naar bands die touren of een album uitbrengen in de nabije toekomst.<br>
Denk dat de band Warpaint wel eens zou kunnen komen, vorige tour op lowlands en werchter gestaan. Iemand die ook nu aan het touren is, is Wil.I.AM. misschien subheadliner of afsluiter in de tent?

Laat wil.i.a.m maar wegblijven heb je die gast ooit live gehoord? Wat een drama enwat een kutmuziek wss. Wel een naam voor pukkelpop of rock werchter
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
En met die ene bedoel ik de arctic monkeys dat vind ik een sterk gerucht maar pearl jam is ook al geen zekerheidje meer

Ik neem die zekerheid maar vast bij je weg. Down the Rabbit Hole is eind juni (nieuw festival van Lowlands (MOJO)). Die willen de concurrentie aan met BKS is het gerucht. Arcade Fire zie ik wel op BKS staan, maar dan zie ik Arctic Monkeys wel naar DTRH gaan. Dus ik zou het absoluut geen zekerheid noemen voor Pinkpop.

Pearl Jam lijkt me nog steeds het sterkste gerucht.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Als Arctic Monkeys de Pinkpopwei aankan gaan ze die niet plots op een kleiner festival plaatsen. DTRH richt zich specifiek op de meerwaardezoeker, dan gaan ze geen headliners halen die in een goed gevulde Ziggo kunnen staan. Voor DTRH moet je eerder aan Pixies, Neutral Milk Hotel, My Bloody Valentine, The National, ... denken.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik zou ze wel dol graag willen zien, ik was gisteren voor 5 euro naar de HMH om hun te zien. Ipv een normaal concert moesten we eerst naar van die domme artiesten kijken die bij de EMA’s optraden en uiteindelijk kwam Imagine Dragons 5 nummers performen. Die 5 waren wel ongelofelijk vet :) Maar wil ze graag nog een keer helemaal zien.

Ik wou Imagine Dragons ook heel graag zien. ben geweest naar hun concert in de melkweg. Dat viel eigenlijk wat tegen. Idd die 5 liedjes zal gruwlijk vet zijn geweest. Dat waren ze ook in de melkweg. Maar buiten die liedjes is het veel eentonig. Begint rustig met drums dan het liedje en dan ook nog eens eindigen met een drums Outro. en dat bij ongeveer 4-5 liedjes. het was iets te eentonig. Voor een festival ideaal 1 uur setlist. Maar concert nog net iets te min.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Als Arctic Monkeys de Pinkpopwei aankan gaan ze die niet plots op een kleiner festival plaatsen. DTRH richt zich specifiek op de meerwaardezoeker, dan gaan ze geen headliners halen die in een goed gevulde Ziggo kunnen staan. Voor DTRH moet je eerder aan Pixies, Neutral Milk Hotel, My Bloody Valentine, The National, … denken.

Ik denk dan ook niet dat ze waardig zijn als Pinkpopheadliner. Als ze dat wilden hadden ze ze vorig jaar al wel gehaald. Toen gingen ze kennelijk liever naar BKS, waarom nu niet naar DTRH.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
@Wessel Ja dat weet ik niet maar ik heb wel nummers als TipToe en Bleeding Out gemist, wat ik bijzonder jammer vind. Maar terugkijkend zijn er niet veel bands die aan één album genoeg hebben voor een hele show. Ik hoop dat ze toch nog touren volgende zomer, die kans is toch weer iets toegenomen omdat Imagine Dragons is aangekondigd voor Lolapalazoo.

Ik vind dat we Muse niet volledig mogen afschrijven, aangezien die band vaak van gedachten veranderd over wat ze nou willen. Ze gaan dus in ieder geval nog optreden in 2014, een optreden in het festival seizoen ligt in de lijn der verwachting. Maar als er ineens een aantal festivals aan ze trekken, zoeken ze er misschien een paar uit. Wie weet hoort Pinkpop daar bij.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Ik heb een vaag vermoeden dat Nine Inch Nails op Pinkpop 2014 te vinden is! Helaas zouden ze beter binnen kunnen staan, dus is een headliner in de tent een goede optie, maar verdienen ze eigenlijk main maar ik zie ze niet als headliner op main.
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Haha oke, zou best wel kunnen inderdaad. Mochten ze er staan zal dat wel als headliner zijn gok ik zo.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.467
708
Die datum begin juni is een uitloper van een zaaltournee die eind april al start. NIN gaat echt geen festivals doen in Europa na de debacles van vorig jaar, en al zeker geen Pinkpop.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken