FortaRock 2018 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.697
6.429
Beetje apart dat Nightwish elke datum die ze optreden toevoegen behalve Fortarock.
 

Rinze

Randprogramma
11 nov 2015
115
0
Oke jammer dan. Parkway Drive is leuk maar vind ik echt verreweg geen headliner waardig.
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Parkway Drive heeft wel hun shows flink vergroot.
Afgelopen jaar sloten ze een van de podia van Paaspop af, de Phoenix, wat vgm het een na grootste podium was.
Hun constructie en show was te groot voor dat podium waardoor ze een deel niet hebben kunnen doen. Maar de show was wel echt goed genoeg voor een degelijke afsluitshow.
Als ze nu de volledige show zouden kunnen doen, dan lijkt het me toch wel een geschikte act als afsluiter van de eerste dag.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.358
Machine Head kondigt vandaag het nieuwe album & world tour aan, maar zullen niet op Fortarock staan. Want nog steeds geen festivals.

“No festivals, period, no forty-five-minute slots, no supporting some stupid DJ, no parking lots in a rainstorm, The Head will only be ‘headlining,’ so come on down and rage!!”
Persbericht ook..
No festivals, period!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Judas Priest lijkt me een optie. Staat op o.a. Wacken en Bloodstock.

Hoeft voor mij persoonlijk niet. Laatste keer in 013 was erg matig.
 

MatthijsH

Gouden Tip
15 okt 2016
335
12
Al kan het natuurlijk rat als rock am ring en graspop namen droppen dat fortarock daarin meegaat als ze de namen delen
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.469
714
Laatst zag ik een bericht van ze dat ze binnenkort meer informatie geven over de reguliere ticketverkoop en daarbij ook nieuwe namen. Weet niet wanneer dat bericht was of wanneer de informatie komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.268
6.358
Laatst zag ik een bericht van ze dat ze binnenkort meer informatie geven over de reguliere ticketverkoop en daarbij ook nieuwe namen. Weet niet wanneer dat bericht was of wanneer de informatie komt.
Yes dat was 21 september...
"binnenkort" zal gok ik deze maand nog zijn.
Ik geef het een weekje of twee.

TICKET ALERT!
1f6a8.svg
1f6a8.svg


De laatste 75 early bird combitickets voor FortaRock 2018 zijn in de verkoop gegaan!

Officiële kaarten koop je hier: http://bit.ly/FortaRock2018

Nieuwe namen en start dagverkoop volgen binnenkort.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken