2017:
Ruis Festival:
Klein festival op het oude Floriade terrein in Grubbenvorst/Venlo. Woon in de buurt en voor maar €25 euro een weekend met wat vrienden vermaak ik me er wel.
Best Kept Secret:
Ga dit jaar voor het 5de jaar. Vermaak me er elke keer meer dan prima, en heb er vertrouwen in dat het ook dit jaar weer genieten word! Verheug me vooral op Radiohead, Arcade Fire, King Gizzard & The Lizard Wizard, Run The Jewels, Thurston Moore, Vatican Shadow, The Parrots, Floating Points, Girl Band, Soulwax tot nu toe
Melt! Festival:
Geweldig festival, zijn met vrienden in 2015 ook geweest. Een geweldige sfeer, geweldige mensen en een geweldige locatie. We reizen en slapen met de MIxery Melt Train, vorige keer echt een geweldige ervaring. Elke keer wanneer je met je ogen knippert, mis je iets op dit festival! Verheug me vooral op o.a. Richie Hawtin, Bonobo, Jon Hopkins, Modeselektor tot nu toe
Pukkelpop:
Een festival waar we nu al voor het 4de jaar op rij met een grote groep vrienden heen gaan, elk jaar valt er wel een redelijke route uit te stippelen om me 3 dagen te vermaken. Verheug me tot nu toe vooral op: PJ Harvey, Moderat, Interpol, Black Lips, Band Of Horses, Julia Jacklin, The XX.