Festivalkeuze 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Net zoals vorig jaar.

Naar welk(e) festival(s) ga jij in 2016?
Welke festival zitten jullie nog tussen te twijfelen?
En waarom kies jij voor dit/deze festival(s)?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Zeker: Le Guess Who? (maar oke, geen zomerfestival)
Waarschijnlijk: Roskilde (ligt aan mijn tentamens)
Waarschijnlijk: Best Kept Secret (ligt aan mijn tentamens)
Waarschijnlijk: Incubate
Waarschijnlijk: Dekmantel (mooie naam)
Mogelijk: Primavera (even kijken wat financieel haalbaar is)
Mogelijk: Down The Rabbit Hole (als PJ Harvey er staat en Roskilde niet doorgaat)
Mogelijk: Lowlands/Melt/Sziget onder voorbehoud van een betere line-up/lekker conformistisch met vriendengroep meegaan
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Waarschijnlijk: Dekmantel (mooie naam)

Netjes Netjes

Er staat nog niks vast maar:
Zeer waarschijnlijk: Best Kept Secret, Dekmantel, Sziget(ook als vakantie)
Mogelijk: DTRH, Woo Hah!

Ik denk dat ik het bij twee of drie hou dit jaar, ivm met skeer zijn en behoefte aan een rustige zomervakantie.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Waarschijnlijk: Best Kept Secret
Mogelijk: Eindhoven Psych Lab, DTRH, LGW.

Psych Lab lijkt mij een erg mooie ervaring, heb er ook wel vertrouwen in dat die met iets leuks komen. DTRH even de lineup verder afwachten maar dat zal waarschijnlijk wel een last minute beslissing worden als dat mogelijk is. Met LGW wacht ik ook de lineup maar even af.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Zeker:
Best Kept secret, ticket zijn binnen.
Waarschijnlijk:
Pinkpop, als we tickets kunnen krijgen.
Paaspop, vrijwel zeker. Binnenkort een Early Bird scoren.
Mogelijk:
Rock Werchter (valt slecht met tentamens)
In plaats van Werchter misschien naar Super Bock Super Rock, Lissabon (The National, Kendrick Lamar,) of Bilbao BKK (New Order, Pixices, M83). Lekker goedkope tickets onder de 100 euro. Maar dit is nog wel eventjes kijken wat we gaan doen.

Verder een rustige festival zomer aangezien ik hoogstwaarschijnlijk ook een aantal weken in Thailand ga rondtrekken.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Waarschijnlijk: Primavera
Mogelijk: Rock Werchter, Pinkpop
Heel misschien: Best Kept Secret, tentamens valt heel verkeerd(alweer...).

Verder nog geen idee. Beetje kijken wie uit de vriendengroep nog ergens naar toe wil.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zeker en kaartjes: Rebellion, Groezrock.
Zeker maar nog geen kaartjes: Best Kept Secret, Pukkelpop, Rock am Ring.
Misschien: Down the Rabbit Hole/Rock Werchter.
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Zeker:
Best Kept Secret
Le Guess Who?

Waarschijnlijk:
Pukkelpop
Incubate

Misschien:
Rock Werchter
Down the Rabbit Hole
Lowlands

Niet:
Dour
Pinkpop
Sziget en al die andere meuk
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Sowieso
Best Kept Secret
Le Guess Who?

Misschien
Andere dingen

Heb er eerlijk gezegd nog niet echt over nagedacht voor volgend jaar. Weet alleen dat ik erg graag een weekendje naar Best Kept Secret en Le Guess Who? wil gaan in 2016 :)
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
Ik wil graag naar Best Kept Secret, PP en Le Guess Who? Ik snap niet waar jullie het geld vandaan halen om naar zo veel festivals te gaan jeem, ik ga wss niet eens naar BKS én PP.

Over geld gesproken.. iemand een idee hoe duur Le Guess Who is voor het weekend?
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Twijfel tussen een aantal metal festivals:

Graspop heeft mijn voorkeur, maar valt niet gunstig voor een kind in groep 7 van de basisschool
Download FR valt al stuk beter, maar heeft nog wat namen nodig
En dan is er nog Rockfest BCN, in de vakantie, evt te combineren met onze zomervakantie

En er is ook nog de mogeljjkheid dat het alleen losse festival dagen worden mocht Bruce of PJ deze kant op komen
 

Dave

Randprogramma
8 okt 2014
137
0
Waarschijnlijk weer combi Werchter
Zeker combi Pukkelpop
Hopelijk 1 dagje Tomorrowland (als we aan tickets geraken)
1 à 2 avonden Lokerse Feesten
FihP: op zondag met m'n dochter (familiedag), op vrijdag of zaterdag met vrienden, als er n deftige headliner staat. Verleden jaar dEUS, 2jaar geleden Gary Clark Jr.
Misschien, voor de 1ste keer dan, n dagje BKS. Schijnt daar super te zijn qua sfeer, en leuk/alternatief programma (van horen zeggen). Als ik de commentaren lees hier op de forums is BKS meer "n aanrader" dan DTRH?
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Ik heb nog nergens tickets voor maar weet wel zo ongeveer wat het gaat worden:

Zeer waarschijnlijk:
Dagje Pinkpop, traditie met mijn vader
Rock Werchter

Misschien:
Best Kept Secret, ligt een beetje aan mn tentamens
Lowlands of Sziget, dit gaat vooral liggen aan wat ik ga doen met vakantie en hoe ik er financieel voorsta.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik wil graag naar Best Kept Secret, PP en Le Guess Who? Ik snap niet waar jullie het geld vandaan halen om naar zo veel festivals te gaan jeem, ik ga wss niet eens naar BKS én PP.

Over geld gesproken.. iemand een idee hoe duur Le Guess Who is voor het weekend?
Earlybird is 90 euro, dat stijgt gedurende de tijd naar 110.
En op je andere vraag: prioriteit. Ik koop weinig kleding of andere materiële dingen, al mijn geld gaat naar muziek. Zeker toen ik nog op de middelbare school zat had ik praktisch geen kosten maar verdiende ik zo'n 250 euro per maand met een vakkenvulbaantje. Dat jaar ben ik toen naar BKS, Primavera, Pitch, TodaysArt, Lowlands en een dag LGW? geweest.
Nu zijn de concerten waar ik heen ga voor een groot deel gratis (indiestadpas/gastenlijst TiVre/Ekko waar ik vrijwilliger ben). Roskilde ga ik waarschijnlijk ook als vrijwilliger heen. En voor de zomerfestivals moet ik dan inderdaad zien wat haalbaar is.

Misschien, voor de 1ste keer dan, n dagje BKS. Schijnt daar super te zijn qua sfeer, en leuk/alternatief programma (van horen zeggen). Als ik de commentaren lees hier op de forums is BKS meer “n aanrader” dan DTRH?
Nooit op DTRH geweest, maar afgelopen drie jaar BKS is me heel goed bevallen. Mooi programma waar de focus puur op muziek ligt, inderdaad een hele fijne gemoedelijke sfeer en heerlijk eten.
 

RedHotter

Campingartiest
19 nov 2014
66
0
RedHotter wrote:
Ik wil graag naar Best Kept Secret, PP en Le Guess Who? Ik snap niet waar jullie het geld vandaan halen om naar zo veel festivals te gaan jeem, ik ga wss niet eens naar BKS én PP.

Over geld gesproken.. iemand een idee hoe duur Le Guess Who is voor het weekend?


Earlybird is 90 euro, dat stijgt gedurende de tijd naar 110.
En op je andere vraag: prioriteit. Ik koop weinig kleding of andere materiële dingen, al mijn geld gaat naar muziek. Zeker toen ik nog op de middelbare school zat had ik praktisch geen kosten maar verdiende ik zo’n 250 euro per maand met een vakkenvulbaantje. Dat jaar ben ik toen naar BKS, Primavera, Pitch, TodaysArt, Lowlands en een dag LGW? geweest.
Nu zijn de concerten waar ik heen ga voor een groot deel gratis (indiestadpas/gastenlijst TiVre/Ekko waar ik vrijwilliger ben). Roskilde ga ik waarschijnlijk ook als vrijwilliger heen. En voor de zomerfestivals moet ik dan inderdaad zien wat haalbaar is

Mijn prioriteit ligt ook bij muziek, maar het zal vooral ontbreken aan de inkomsten, haha.
Vrijwilliger zijn bij ekko of Tivoli is wel heel slim, ik ga dat gelijk even uitzoeken, merci!
 

Oreon

Randprogramma
30 mrt 2014
184
0
Oreon wrote:
Zeker: Rock am Ring

Misschien: Fortarock, Bospop, Pinkpop


Knappe jongen als je Fortarock gaat redden. (Het is hetzelfde weekend als Rock am Ring)

Mm, daar heb je wel een goed punt. Fortarock gaat hem dus niet worden, helemaal niet aan gedacht dat dit hetzelfde weekend is. Nu dus hopen dat Gojira ook naar RaR gaat...
 

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
FortaRock in Nijmegen
Pinkpop in Landgraaf
Graspop (vrijdag) in Dessel
Dynamo Metal Fest in Eindhoven
Alcatraz in Kortrijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken