Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahahaha Pitchfork maakt ook een ''statement'' en geeft de nieuwe Mumford & Sons een 2.0. Ik heb de plaat nog niet gehoord, maar ik kan me zo voorstellen dat er iets in zit. Pijnlijk om te lezen.
Hahahaha Pitchfork maakt ook een ”statement” en geeft de nieuwe Mumford & Sons een 2.0. Ik heb de plaat nog niet gehoord, maar ik kan me zo voorstellen dat er iets in zit. Pijnlijk om te lezen.
http://pitchfork.com/reviews/albums/20421-wilder-mind/
Maar inderdaad hij beschrijft het heel mooi. In het opzicht van commerciële rockplaat is het een geslaagd album maar verder zit er echt helemaal niks maar dan ook niks in. Voor de liefhebber een zoutloos album.
Gaan er nog mensen naar Swans morgen? Ik baal als een stekker, want ik had dolgraag meegewilt, maar doordat er nogal iets heftigs is gebeurd vandaag moet ik helaas afhaken. Volgende keer hopelijk beter.
Gaan er nog mensen naar Swans morgen? Ik baal als een stekker, want ik had dolgraag meegewilt, maar doordat er nogal iets heftigs is gebeurd vandaag moet ik helaas afhaken. Volgende keer hopelijk beter.