Festileaks Meetings

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ook weer niet pokkeduur hoor.

Maar dan bedoel ik alles samen. Als je de eerste namen afwacht kom je inclusief vliegreis en ho(s)tel/appartement toch op een aardige som uit. Zeker voor late beslissers, de huidige prijs neigt naar de 200 voor enkel tickets ondertussen. Maar je hebt wel gelijk dat je bij Primavera van een goede lineup mag uitgaan en meteen in early bird moet gaan kopen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk dat we mensen tussen de 18-28 jaar hebben ongeveer. Denk dat de mensen die mee zouden willen gaan rond deze leeftijd zijn.
Kereltje en MRMantel zijn al vaker geweest? Voor welke maand zouden we dan zeker een hotel geboekt moeten hebben kijkend naar dat deze niet vol zitten? September??
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik denk dat we mensen tussen de 18-28 jaar hebben ongeveer. Denk dat de mensen die mee zouden willen gaan rond deze leeftijd zijn.
Kereltje en MRMantel zijn al vaker geweest? Voor welke maand zouden we dan zeker een hotel geboekt moeten hebben kijkend naar dat deze niet vol zitten? September??

Ik ben één keer geweest. Lijkt me wel verstandig om dan wel voor oktober te doen. Ik ga volgend jaar beginnen mijn eerste jaar op de universiteit dus ik moet wel even afwachten hoe dat werkt met toetsen/herkansingen en dat soort dingen. Dus ik denk dat we dat het beste tegen die tijd kunnen bekijken.

Maar dan bedoel ik alles samen. Als je de eerste namen afwacht kom je inclusief vliegreis en ho(s)tel/appartement toch op een aardige som uit. Zeker voor late beslissers, de huidige prijs neigt naar de 200 voor enkel tickets ondertussen. Maar je hebt wel gelijk dat je bij Primavera van een goede lineup mag uitgaan en meteen in early bird moet gaan kopen.

Ik was in totaal voor alles 700 euro kwijt. Is denk ik wel vergelijkbaar als je een week naar Sziget gaat?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Maar dan bedoel ik alles samen. Als je de eerste namen afwacht kom je inclusief vliegreis en ho(s)tel/appartement toch op een aardige som uit. Zeker voor late beslissers, de huidige prijs neigt naar de 200 voor enkel tickets ondertussen. Maar je hebt wel gelijk dat je bij Primavera van een goede lineup mag uitgaan en meteen in early bird moet gaan kopen.

Ik was in totaal voor alles 700 euro kwijt. Is denk ik wel vergelijkbaar als je een week naar Sziget gaat?

Ja klopt. Misschien is het gewoon dat ik zoveel mogelijk value for money zoek als ik naar buitenlandse festivals ga, en als ik aan 700 euro denk verwacht ik er ook enkele dagen vrij rondlopen in Barcelona bij ofzo. Nuja, je blijft onder de 100 als je vroegt aankoopt, en in grote groep valt er denk ik wel wat meer te regelen qua goedkoop logeren (appartement huren ofzo?).

Ik ben zelf helaas nog nooit geweest, Primavera valt altijd samen met de Belgische universiteitsexamens. Maar aangezien ik deze zomer afstudeer ben ik er voor het eerst meer concreet over aan het nadenken. Vorig jaar had ik op stage een collega die in geuren en kleuren over haar ervaringen vertelde, en op Graz valt er ook een pak over te lezen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.467
1.613
Primavera Barcelona viel de afgelopen jaren ook steeds net in de week voor of tijdens mijn tentamenweek aan de VU, geldt als het goed is ook voor de andere uni's in Nederland. Ga daarom dit jaar naar Porto, 70 euro voor mijn kaartje betaalt bij de eerste mogelijkheid en het is ook een stuk goedkopere stad dan Barcelona.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Binnenkort dit topic dan maar splitsen in Festileaks Meetings en een apparte Primavera topic. Dan zien we duidelijk wie er interesse heeft.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Binnenkort dit topic dan maar splitsen in Festileaks Meetings en een aparte Primavera topic.

Goed idee! Je kan alleen op dit forum geen openingspost bewerken, dus is het lastig om echt veel informatie bij te houden en up te daten op het forum hier. Misschien kunnen de mods daar iets aan doen?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.501
763
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>
Binnenkort dit topic dan maar splitsen in Festileaks Meetings en een aparte Primavera topic.

Goed idee! Je kan alleen op dit forum geen openingspost bewerken, dus is het lastig om echt veel informatie bij te houden en up te daten op het forum hier. Misschien kunnen de mods daar iets aan doen?

Ik kan zeker openingsposts bewerken dus ik zou die taak best op me willen nemen. Ook omdat Primavera mij wel een heel strak plan lijkt :)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Wessel wrote:</div>
Binnenkort dit topic dan maar splitsen in Festileaks Meetings en een aparte Primavera topic.


Goed idee! Je kan alleen op dit forum geen openingspost bewerken, dus is het lastig om echt veel informatie bij te houden en up te daten op het forum hier. Misschien kunnen de mods daar iets aan doen?


Ik kan zeker openingsposts bewerken dus ik zou die taak best op me willen nemen. Ook omdat Primavera mij wel een heel strak plan lijkt
icon_smile.gif

Nice! Ik heb er nu al heel veel zin in, al moet het festivalseizoen van dit jaar nog beginnen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kunnen we de titel van dit Topic veranderen naar Primavera 2016 dan? aangezien er al wat dingetjes besproken zijn. En dan openen we een andere Festi-meeting topic ofzo.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Kunnen we de titel van dit Topic veranderen naar Primavera 2016 dan? aangezien er al wat dingetjes besproken zijn. En dan openen we een andere Festi-meeting topic ofzo.

Nee kan niet, want de openingspost is hier van Sam. Alleen moderators kunnen berichten wijzigen dus zou Jesse of iemand anders ff een topic moeten maken, als ik het goed begrijp.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Nee kan niet, want de openingspost is hier van Sam. Alleen moderators kunnen berichten wijzigen dus zou Jesse of iemand anders ff een topic moeten maken, als ik het goed begrijp.

Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook. Dat even een moderator misschien iets wil veranderen.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.501
763
Ik kan titel en openingsposts veranderen, mij lijkt het het handigst dat dit misschien het Festileaks Meeting Topic blijft aangezien Sam daar al een goede beschrijving en een aantal data in het eerste bericht heeft gestopt. Als er andere meetings komen kan ik het aanpassen aangezien ik alles lees ;) Ik ga bijvoorbeeld nu Catfish & The Bottlemen van 7 mei toevoegen aangezien ik weet dat Gloeilamp, Black Lies en ik gaan.

Ik zal een extra topic voor Primavera 2016 maken

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Over 'meetings' gesproken. Heeft iemand uit Zuid-Limburg misschien interesse om naar 'Cobain: Montage Of Heck' in de bios te gaan? Draait slechts enkele dagen in Heerlen en Sittard. Eventueel wel aardig om met gelijk gestemde samen te gaan.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Zuid-Limburg is een beetje erg ver, maar zal wel een interessante film zijn denk ik.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hoe laat spreken we vanavond af? Willen jullie nog het voorprogramma meepakken?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.501
763
Klote zooi, nadat hier sommigen mensen ze al niet gezien hebben op bevrijdingsfestival Haarlem. Heeft Catfish ook zijn show in Doornroosje afgezegd door een blessure :(
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken